Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kahtena yönä nähnyt unta, että olen leikannut itseltäni hiukset, tulkintoja?

Vierailija
09.05.2024 |

Tiedän kyllä, että itse tietää parhaiten omien unien tarkoituksen, mutta mielenkiinnosta kysyn mitä teille tulee näistä mieleen. 

Eli viime yönä näin unta, että leikkasin tyvestä pois osan hiuksistani. Sitten kun aloin vertaamaan leikattua osiota, niin se olikin kolmasosa koko tukasta. Jäljellä olevaa tukkaa oli kuitenkin runsaasti, joten ei siinä mielessä mitään hätää. Ajattelin kuitenkin että miksi ihmeessä minä näin tein. Katselin tarkemmin päätäni ja kyllähän siellä sänkeä ohimoilla näkyi. Kuitenkin "tiesin" että ne kohdat saa jotensakin peitettyä muulla tukalla. Olin kuitenkin helpottunut, kun herätessäni tajusin että oli unta.

Ja sitten vähän aikaa sitten näkynyt uni. Olin jostai  syystä leikannut pitkät hiukseni, niin että sivusta oli sellainen erittäin hapsutettu polkkapituinen leikkaus ja taakse olin jättänyt pitkän tukan. Leikkaus oli erittäin ruma ja siinäkin ihmettelin, että mitä ihmettä. Kuitenkin siinäkin unessa ajattelin, että se muu osio "pelastaisi" tilanteen. Että tavallaan sellaista lievää ahdistusta tunsin tai "voi ei, kauheeta", mutta mikään painajainen uni ei ollut. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuminen? Muutos?

Vierailija
2/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoksia tulossa, halu muutokseen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epävarma omasta ulkonäöstäsi.

Vierailija
4/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli ainakin pahasti hakusessa!

Vierailija
6/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus / pelko menettämisestä

Vierailija
7/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet epävarma omasta ulkonäöstäsi.

No sitä en ainakaan ole.

ap

Vierailija
8/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varata kampaamoaika.

Vierailija
9/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuus / pelko menettämisestä

Tämä oli ensimmäisenä mielessä. Olen nyt raskaana ja pelkään, että menetän vauvan. Minun pitää vaan kohdata tämä pelkoni, koska ei se tunne vaikuta siihen lopputulokseen. Nyt tajuankin, miten paljon pelkään pelkoa. Taas olen tuntenut vähemmän liikkeitä, enkä oikeastaan ole vielä kunnolla tuntenut. Eilenkin taas mukamas tunsin vähemmän liikkeitä ja ajattelinkin eilen nukkumaan mennessäni että miten reagoisi  jos menettäisin vauvani. Nyt on rv 19+6.

Tuo pelko ajatus oli siis ensimmäinen mieleentuleva ajatus unesta.

No myös muutoksia on elämässäni tapahtunut, tulee tapahtumaan ja kaipaan myös niitä tapahtuvaksi. Jotenkin ajattelen että ne hölmösti leikkaamani kohdat symboloi epävarmuuksia liittyen muutoksiin ja sitten se vahva / hyvä lopputukka luottamusta siihen, että kyllä minä pärjään. Vaikka todellisessa elämässä siihen pitäisi saada vähän enemmän uskoa. Haluaisin uusille työurille, mutta mietin mikä kannattaisi ja olisi järkevää ja mihin minä pystyisin. 

ap

Vierailija
10/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit käydä kampaajalla, tämä on varma tulkinta

Vierailija
11/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisit käydä kampaajalla, tämä on varma tulkinta

Aika on varattuna 😅

ap

Vierailija
12/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko liittyä myös siihen, että et luota itseesi tai omiin kykyihisi? Kun olet kerran raskaana, epäilyttääkö sua, miten pärjäät vauvan kanssa? Älä huoli, pärjäät hyvin ja susta tulee varmasti hyvä äiti.

Vierailija
13/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen voi olla vähän hiusten ohenemista.

Vierailija
14/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajunnassa tiedostat, että asiat eivät ole kuin ennen, tulee muutos ja joudut luopumaan jostakin, mutta selviät ja pystyt elämään asian kanssa (vaikka hiuksissa on kolo, saat peitettyä). 

Vierailija
15/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittä vttua :) Olen ihan oikeasti leikannut ohimolta hiuksia pois ja näyttää rumalta. Pitää peittää se muuttamalla hiusten jakausta. Tuohon oli hyvä syy kyllä ja ei johtunut unesta. 

Vierailija
16/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luit/näit Ylen jutun ihmisistä, jotka leikkaavat omat hiuksensa ja aivosi käsittelevät yön aikana keräämäänsä tietoa. 

Vierailija
17/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat muutosta, haluat muuttaa itsessäsi jotain perustavanlaatuista? Koetko esimerkiksi eläväsi arvojesi mukaisesti?

Vierailija
18/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että tajuat pelkääväsi pelkoa on todella viisas oivallus. Muista, että pelko on tunne, eivätkä tunteet vahingoita sinua.

Vierailija
19/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirrin lähtö lähellä. Aika aikaansa kutakin, sanoi pässi kun päätä leikattiin.

Vierailija
20/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sinulle jotain huolia. Onko varmasti raha-asiasi kunnossa. Omien hiusten leikkaaminen voi myös symboloida raskaaksi tulemista tai uuden kissan ottamista. Egyptiläisessä mytologiassa omien hiusten leikkaamista pidettiin myös merkkinä siitä, että haluaa muuttaa toiselle paikkakunnalle.

Katsoin tarot korteista vielä tulkintta ja henkiopastajana käski ottaamaan kortin joka on kolmantena pinossa. Nostin koertin, jossa on kello. Hisuten leikkaaminen saattaa siis tarkoittaa korttien mukaan sitä, että tapaat jonkun ihmisenjoka tulee muuttamaan elämäsi suunnan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi