Olen kahtena yönä nähnyt unta, että olen leikannut itseltäni hiukset, tulkintoja?
Tiedän kyllä, että itse tietää parhaiten omien unien tarkoituksen, mutta mielenkiinnosta kysyn mitä teille tulee näistä mieleen.
Eli viime yönä näin unta, että leikkasin tyvestä pois osan hiuksistani. Sitten kun aloin vertaamaan leikattua osiota, niin se olikin kolmasosa koko tukasta. Jäljellä olevaa tukkaa oli kuitenkin runsaasti, joten ei siinä mielessä mitään hätää. Ajattelin kuitenkin että miksi ihmeessä minä näin tein. Katselin tarkemmin päätäni ja kyllähän siellä sänkeä ohimoilla näkyi. Kuitenkin "tiesin" että ne kohdat saa jotensakin peitettyä muulla tukalla. Olin kuitenkin helpottunut, kun herätessäni tajusin että oli unta.
Ja sitten vähän aikaa sitten näkynyt uni. Olin jostai syystä leikannut pitkät hiukseni, niin että sivusta oli sellainen erittäin hapsutettu polkkapituinen leikkaus ja taakse olin jättänyt pitkän tukan. Leikkaus oli erittäin ruma ja siinäkin ihmettelin, että mitä ihmettä. Kuitenkin siinäkin unessa ajattelin, että se muu osio "pelastaisi" tilanteen. Että tavallaan sellaista lievää ahdistusta tunsin tai "voi ei, kauheeta", mutta mikään painajainen uni ei ollut.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko liittyä myös siihen, että et luota itseesi tai omiin kykyihisi? Kun olet kerran raskaana, epäilyttääkö sua, miten pärjäät vauvan kanssa? Älä huoli, pärjäät hyvin ja susta tulee varmasti hyvä äiti.
Kyllä, kyllä tässä on monia epävarmuuksia myös.
Kiitos kannustuksesta 🙂
ap
Edesmennyt äitini oli unienselittäjä ja hän kyllä antoi selityksen, jota en tässä käy ruotimaan. Hän myös oli sitä mieltä, että päivällä nähty ja kuultu asia jää alitajuntaan ja sitä asiaa koskevaa unta näkee silloin hyvin todennäköisesti.
Moni hänen luonaan se,ityksiä kysellyt oli juuri näitä em ihmisiä. Esim raskaana ollessa alitajunta on herkimmillään.