Minusta tuntuu että kaikki miehet on vääriä minulle
Kommentit (34)
Kiinnostavia pointteja miehen näkökulmasta. Itse oon taas just huomannut et mitä enemmän kiinnostaa, niin sitä viileämmin käyttädyn koska ei halua mokata mitään kun on pää muutenkin pyörällä 😅
N32
En tiedä edustanko miesten valtavirtaa tässä asiassa vai lähinnä itseäni. Hirveän vähän on miesten kesken tullut keskusteltua rakkaudesta.
Sen voin kyllä omasta puolestani tunnustaa, että mitä ihastuneempi on, sitä vaikeampi on toimia luonnollisesti. Alkaa joka käänteessä miettiä, että onko tämä nyt liikaa vai liian vähän, kun ei haluaisi "mokata". Vaikka parasta olisi olla oma itsensä ja jos sillä reseptillä ei suhdetta synny, niin se on pidemmän päälle vain hyvä asia.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua mieheen ystävänä ensin. Näin minä olen löytänyt kaikki miessuhteeni. Tällöin ei löydä vääränlaisia.
Kannattaa naisten oppia että ystävältä ei voi vaatia poikaystävän palveluja.
Kysymys jos sinä olet aloitteellinen miestä kohtaan ja mies antaa sinulle tylyt pakit niin haluaisitko vielä sen jälkeen olla miehen ystävä kun itse olet ihastunut mutta vastapuoli ei ole ja sen jälkeen vielä olisit aloitteellinen hengailuun ja ajan viettoon yhdessä?
Tätähän naiset mieheltä vaatii sen jälkeen kun miehelle on annettu tylyt pakit että mies ei vahingossakaan yritä uudestaan ja ymmärtää että kelpaa vain kaveriksi
Mies ja nainen voivat tavata, tutustua ja ystävystyä ihan samoin kuin voivat samaa sukupuolta edustavatkin. Joskus ystävyys saattaa syventyä rakkaudeksi.
Ystävyyteen ei sisälly mitään paleluvaatimuksia tylyjen pakkien jälkeen, outoa ajatuksenkulkua sinulla. Tuttavapiireissäsi ei taida paljon naisia olla?
Valitset vaan sen komeimman miehen joten se on oikea sinulle. Ei komeat miehet petä koskaan ja ja ne kohtelee naisia kuin prinsessaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua mieheen ystävänä ensin. Näin minä olen löytänyt kaikki miessuhteeni. Tällöin ei löydä vääränlaisia.
Käytännössä tämä tapahtuu miten? Jos mies on kiinnostunut naisesta romanttisessa/seksuaalisessa mielessä, ei hän koskaan halua olla pelkkä ystävä.
Juttelee miehelle kuin kaverille, tutustuu ja on mukava hänellle. Jos miestä kiinnostaa, hän kyllä pyytää treffeille ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tosin eilen koin jotain poikkeuksellista kun kohtasin yhden random kundin bussissa vieressä ja hyvä etten kosinut sitä saman tien 😂😂 Huom, ei siis edes juteltu, mut joku aivohäiriö hellyyspuuska iski siinä samalla.
Siis todellakin nämä kosijat jotka eivät ole edes jutelleet ja tulevat kosimaan on kyllä omituinen sakki. Ovat jotain täysin vastuuttomia vai onko niin että he eivät voi olla missään seksitekemissä elleivät ole menneet naimisiin eli avioliitto on a must jotta voi harrastaa seksiä... Ollaan myös hypätty yli kihlausaika... jos lapsi pannaan alulle kihlausaikana niin se on sitten avioliittoon syntynyt lapsi... toinen vaihtoehto joka oli tavallista aina 1970-luvulle oli että tuli pakkoavioliitto jos kunnon ihmisistä kyse... Jos ei mitään olla puhuttu niin ei kait kukaan hullu sano 'KYLLÄ'... se on EI vaikka avioliitto oikeasti olisi se mitä haluaa... vielä pahempi jos joku tulee heittämään jonkun kosinnan kun riitakin vielä kesken... se riita olisi ollut tosi hyvä paikka kokeilla kuinka toimimme... enkä ymmärrä kuinka voi sovinnon sijasta tulla kosimaan... siinä hypätään yli myös koko sovintoseksimahdollisuus.... ihan tolkutonta... Minulla on myös kokemusta kun mies kosii puhelimitse... oltiin eri maissa ja tunnettu jotain yli 10 vuotta, mutta koskaan ei mitään seksiä... Tietääkseni olin tietämättäni pelkällä olemassaolollani aiheuttanut tälle miehelle avioeron... eli pani eropaperit vetämään kun muutin Ruotsiin... asianajajaisäni ei uskonut tämmöstä ja otti paperit ulos ja totta se oli... Onhan se hyvä että on kosinut mutta ei hänestäkään tullut aviomiestäni... sitten on toinen jonka kanssa olin kyllä asunut yhdessä jonkun aikaa... ei mies kiinnostanut pätkääkään... olin jossain niin omituisessa tilassa onnettoman elämäni kanssa että otin hänet - juuri eronneen miehen - vuoralaiseksi... hänelle olin jotain muuta... sitten piti saada hänet muuttamaan pois... ei millään vienyt tavaroitaan pois varastostani... sitten joi itsensä kamalaan känniin ja lähti johonkin baariin... raijas sieltä jonkun naisen mun kämppään... ja tietysti kuulin mitä hääräsivät... mitä olisin voinut tehdä... Aamulla katoin heille herkkuaamiaisen keittiöön... sitten ilmoitin naiselle että sun täytyy poistua tämä on mun kämppä jonne ei naisia tuoda... Siinä se... Sitten mies lähti jonnekin kibbutsille Israeliin... kun tuli sieltä niin alkoi pommittaa mua viesteillä koska olin muka Saatanan riivaama... en enää muista miten se sitten haihtui mun kuvioista lopullisesti. Täysin turha juttu... olin kuin unessa kait koska voin niin huonosti mm vammaisabortistani... yhä... vuosien jälkeen... Tämä oli ehkä niitä aikoja kun minua kosinut puhumaton mies oli mennyt naimisiin ja kuulemani mukaan saanut kaksoset...
luultavasti ovatkin vääriä. Luota vaistoon. Ole sinkkuna vaan vaikka voi olla että mitään kunnon miestä ei sulle ilmestykään. Tämä ongelma oli jo 1970-luvulla... täällä ei löydetä sopivia partnereita... joutuu olemaan yksin... lapsia ei kande aikaansaada muuta kuin kunnon rakkaussuhteisiin jotka ovat toimimia. Lapset eivät ole mikään itsetarkoitus ja lisääntyminen ei ole elämän tarkoitus.
Muuta semmoiseen maahan missä ei ole kaikki narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä tämä tapahtuu miten? Jos mies on kiinnostunut naisesta romanttisessa/seksuaalisessa mielessä, ei hän koskaan halua olla pelkkä ystävä.
Tapahtuu niin, että ensin on fwb-suhde. Sitten se etenee siitä syvemmäksi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää olis ihantellinen tapa tutustua. Eli kundien ei kannata säikähtää sitä jos nainen ei oo heti hyppäämässä heidän kanssaan sänkyyn, vaan päinvastoin jos tulee vastaan jotain poikkeuksellista, niin haluan nauttia siitä kunnolla enkä kiirehtiä mihinkään.
N32
Eihän se sitten ole ystävyyttä, vaan olet jo rakastunut. Vai nautitko naispuolisista ystävistä myös noin, että kun tapaat uuden poikkeuksellisen naisen, niin nautit siitä kunnolla pari kuukautta?
älä rääy miesten perässä ongelmias niin ei miehet suutu häirintäsi jälkeen. jotkut ovat todella kuin pikku kakaroita jankuttamassa vuosikaudet.
Eikö 2 miestä ole aika pieni otanta? ;)
Paksu lompakko, helppo on lempeä löytää.
Kiinnostavia pointteja miehen näkökulmasta. Itse oon taas just huomannut et mitä enemmän kiinnostaa, niin sitä viileämmin käyttädyn koska ei halua mokata mitään kun on pää muutenkin pyörällä 😅
N32