Päivän suunnitelmat?
Meillä flunssaa ja lapset kotona. Taitaa tulla videopäivä.
Kommentit (7)
Kävin juuri katsomassa melanoomalle tyypilliset luomet ja minulla on melkein kaikki oireet. Pari uutta punoittavaa luomea, yksi luomi kutisee ja hilseilee...
Hirvittää, mutta toivottavasti saan heti ajan ja saa asian edes tutkittua. Omalääkärille ei ole muuta kuin akuuttiaikoja, mutta minun mielestäni melanoomaepäily on akuutti asia.
Mulla on kurkku niin kipeä, että meinaa taju lähteä. Lapset on kotona, kun on pikkasen vielä kipeitä enkä olisi jaksanut niitä hoitoon viedäkään. Illalla mies tulee työmatkalta - tosin yhtä kipeänä varmaan kuin minäkin.
Huomenna lapset varmaan menevät päiväkotiin, että saavat taas vähän järjestystä elämään, mutta mä en kykene vielä töihin.
Muksut heräili 8 maissa, ehdin sitä ennen itse nauttia aamukahvit ja lehden rauhassa.
Ulkoilun jälkeen tullaan tuhoamaan eilisestä jäänyt karjalanpaisti ja muusi, sitten päiväunille. Taidan itsekin pikku torkut ottaa, tuli eilen katsottua leffaa sen verran myöhään.
Unien jälkeen laitetaan ruoka illaksi, mies hoitakoon oman ja ipanoiden ruokailun, minä lähden kosmetologille laitattamaan ripset ja kulmat kuntoon!!! Ja taidan piipahtaa kurkkaamassa alemyyntien jämät ja kevätuutuudet kaupoilla...
Nyt vaan mietin, että meniskö sauvakävelemään vai ei... Esseekin pitäisi kirjoittaa valmiiksi ja siivota, tiskata, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa olla 30 kiloa hoikempi. Niin kauheasti tekemistä.
toiveissa olisi päästä 1-vuotiaan kanssa pulkkailemaan vähän. Muuten menee rauhallisesti kotosalla... Lapsi leikkii itsekseen ainakin vielä hetken :)
sitten shoppailua ja lenkkeilyä. Lapsi iltaan asti vaarin kanssa, menevät mm uimahalliin.
Sitten iltapäivällä vietämme äitini 51v synttäreitä täällä meillä pienellä porukalla.