Miltä nyt kotonasi tuoksuu?
Täällä tuoksuu ihanan raikas pyykinpesuaineen tuoksu.🤗
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykinpesuaine ja raikas ei mahdu samaan lauseeseen.
Mitä jos vastaisit kysymykseen.
Älä siinä autismoi.
Mutta vastauksena kysymykseen, haisee koiran pskalle. Onnettomalla meni maha sekaisin uudesta ruoasta ja ilmastopäästöt ovat karmeat.
Täällä on kyläilemässä 5 koiraa, oman koiran lisäksi. Tuoksuu koirilta ja pureskelluilta poronvasanluilta.
Pyykkien syreenin tuoksuinen huuhteluaine.
Tuoksuu puhdas koti. Olen tässä viikon aikana pessyt seinät koivu tolulla. Olen myös pessyt olkkarin verhot, siivonnut pölyt joka nurkasta. Koti raikastui. Verhotkin on pesty viimeksi 2,5 vuotta sitten. Oli ihan tulla kotiin töistä, kun oli hyvä tuoksu.
Pölyä tulee kadulta hirveesti... jotenkin tunkkasta mutta en tiedä mistä johtuu... talon ilmastointi johon en voi vaikuttaa... Ei ole oikein mitään 'tunkkasta' täällä kuitenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuu puhdas koti. Olen tässä viikon aikana pessyt seinät koivu tolulla. Olen myös pessyt olkkarin verhot, siivonnut pölyt joka nurkasta. Koti raikastui. Verhotkin on pesty viimeksi 2,5 vuotta sitten. Oli ihan tulla kotiin töistä, kun oli hyvä tuoksu.
Itellä haisee kaatopaikalta, kauankohan pitää odotella huoltomiestö?
Silmiä kirvelevä vahva pillun tuoksu.👵
Teelle, sitruuna teetä ja kinkku ruikkaria.
Kaneliöljy. Pitää tässä talossa asuvat sokeritoukat poissa asunnostani.
Kahvi tuoksuu, ja ikkunasta tulvii heräilevän Lapin kevään tuoksuja ja lintujen laulua.
Savulle. Laitoin uuniin tulet ja hokasin että pelti vielä kiinni, ei onneksi kerennyt paljoa pöksäyttää savua sisälle. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Savulle. Laitoin uuniin tulet ja hokasin että pelti vielä kiinni, ei onneksi kerennyt paljoa pöksäyttää savua sisälle. 🙈
Meillä on myös tulet takassa, ihana tuoksu. Pellit muistettiin avata.
Viemäriltä,pierulta,homehtunut ruoka.
Kaatopaikalta