Auttakaa! olin saanut ensimmäisen tinder osuman koskaan päivällä, mutta joku bugi on kadottanut sen
Ilmoittaa että olet saanut osuman, mutta ei `Lataa` sitä auki? Onko joku ohimenevä bugi?
Kommentit (6)
Match on varmaan poistanut osuman. Niin käy aika usein, jotkut vain kokeilee saako matchin ja poistaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Match on varmaan poistanut osuman. Niin käy aika usein, jotkut vain kokeilee saako matchin ja poistaa sitten.
Mikä järki...
Vierailija kirjoitti:
Kokeilee? Todennäköisempää on, että painoi vahingossa. Niin mulle kävi usein kun aloin sitä käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilee? Todennäköisempää on, että painoi vahingossa. Niin mulle kävi usein kun aloin sitä käyttämään.
Mä olen laittanut supertykkäyksenkin vahingossa, kun puhelin meinasi pudota käsistä.
Luultavasti poisti mätsin. Itse ajattelen, että on svaippaillut nopeasti ja pikainen ensivaikutelma kuvistasi oli sellainen että svaippasi oikealle, mutta sitten mätsin tultua katsoi tarkemmin kuviasi ja profiilitekstiäsi, eikä sitten enää napannutkaan ja poisti mätsin.
Varmaan poisti sinut osumista.