Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit tietää, että vanhempasi eivät olekaan vanhempiasi ( tai toinen ei ole) haluaisitko tietää biologiset vanhempasi ?

Vierailija
08.05.2024 |

Miksi haluaisit tai miksi et?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle asia olisi aivan yhdentekevä, ellei siihen liittyisi jotain perinnöllisiä sairauksia. Vanhemmuus on itselleni sosiaalinen rakenne, ei biologinen. 

Vierailija
2/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kiinnostaisi ainakin kerran tavata ja jutella, tietysti riippuen siitä mistä syystä minut annettiin adoptioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti. Kyllähän se selittää temperamenttia, luonteenpiirteitä ja taipumusta joihinkin asioihin.

Vierailija
4/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. jos ei muuten niin uteliaisuudesta. tykkään tietää asioita.

Vierailija
5/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietysti, tosin olen niin isäni näköinen kopio, että sitä voisi jo pitää ihmeenä. Yhdestä sisaruksestani sen sijaan en olisi ihan varma...

Vierailija
6/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi. Ei välttämättä tavata, mutta kiinnostaisi tietää, miksi synnyin, miksi antoivat pois, millaisia ihmisiä ovat

Vierailija
7/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on suorastaan seonnut saatuaan  vasta perunkirjoituksessa tiedon, ettei isä tai/ja äiti ollutkaan biologiset vanhemmat.

Vierailija
8/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen muutenkin tuntenut itseni ulkopuoliseksi perheen sisällä jonka kanssa olen lapsuuteni elänyt 

Vierailija
9/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna-näytteellä voi saada tietoonsa paljon sellaista jota ei ehkä haluaisi edes tietää.

Vierailija
10/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haluaisin tietää. 

Miksi en haluaisi??

Vierailija
11/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ehdottomasti.  Suku kiinnostaa, sairaudet jne. Samalla voisi saada enemmänkin sukua kuin vaan vanhemmat.

Vierailija
12/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, haluaisin tietää koko taustatarinan.

Vierailija
13/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietysti, tosin olen niin isäni näköinen kopio, että sitä voisi jo pitää ihmeenä. Yhdestä sisaruksestani sen sijaan en olisi ihan varma...

Joo, monella varmaan on niin paljon yhdennäköisyyttä, että tämä kysymys tuntuu hassulta mutta tällainen " entäs jos"-kysymys tämä vain olikin :) 

ap.

Vierailija
14/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on suorastaan seonnut saatuaan  vasta perunkirjoituksessa tiedon, ettei isä tai/ja äiti ollutkaan biologiset vanhemmat.

Kyllähän se helposti omalla tavallaan romuttaa identiteettiä. Minusta ainakin moinen tuntuisi pahemman luokan petokselta, kuin koko elämäni olisi pohjautunut valheeseen. Ja jos noin isosta asiasta on valehdeltu, niin mistä kaikesta muustakin?

Vierailija
15/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin tietää ja haluaisin, että se kerrotaan minulle jo lapsena. 

Vierailija
16/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele tilannetta, jossa aikuinen lapsi hakee virkatodistuksen. Siellä näkyy vanhempana joku vieras nimi. Kyllä tulisi petetty olo, jos ei asiasta olisi kotona puhuttu, kun oli lapsi.

Vierailija
17/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tässä vaiheessa elämääni.

Vierailija
18/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, uteliaisuuttani ja tietysti tutkis sukujuuriani niinkuin nytkin, mutta en välttämättä haluaisi sen kummemmin tutustua heihin. 

Vierailija
19/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää. Mulla on maailman parhaimmat vanhemmat enkä muita kaipaa. Eikä se mun mielestä muuta sitä mitä tai kuka mä olen vaikka mun vanhemmat ei olisikaan biologiset. Nehän on mut kuitenkin kasvattanut syntymästä asti. 

Vierailija
20/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kanssa varma, että veljeni ei ole isäni lapsi. Puheeet on hyvin epämääräisiä kauanko olivat tunteneet ennen kuin äitini oli ollut raskaana. Veljeni ei muistuta millään tavalla isääni, ei ulkoisesti eikä muuten. Edes vanhetessaan ei ole saanut mitään samoja piirteitä. Harmittaa tällaiset mahdolliset valheet kaikkien kannalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi