Oliko loistokumppanissa tutustumisaikana joku virhe, jonka vuoksi rakastuit vielä lisää?
Tarkoitan esim. sivistynyt ihminen, joka ei tiennytkään jotain ihan tavallista, nainen jonka kaikki kasvit oli kuolleet pystyyn, tyylikkään miehen rikkinäiset sukat, ainainen vilpitön myöhästyminen tms
Joku joka juuri hänessä oli vaan superhellyyttävää, inhimillistä, kiinnostavaa, ja sain sinut olemaan entistä enemmän ihastunut?
Kommentit (8)
Mies joi maitoa suoraan purkista 😃
Teki sen jotenkin coolin miehekkäästi 😃
Ujous on sellainen joka vetoaa muhun. Ehkä siksi kun en itse ole, ja vastakohtaisuus viehättää. Se myös kertoo jotain tosi syvällistä ja vilpitöntä ihmisestä. Mun kanssa treffeillä pieni ulosnäkyvä jännittäminen on siis vaan plussaa, koska se tekee ihmisestä niin inhimillisen.
No sellanen, että käytti huumeita ja oli väkivaltainen ja muutenkin jännittävä.
Vierailija kirjoitti:
Ujous on sellainen joka vetoaa muhun. Ehkä siksi kun en itse ole, ja vastakohtaisuus viehättää. Se myös kertoo jotain tosi syvällistä ja vilpitöntä ihmisestä. Mun kanssa treffeillä pieni ulosnäkyvä jännittäminen on siis vaan plussaa, koska se tekee ihmisestä niin inhimillisen.
Sama 😊
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Kiihotun tällaisesta.
Sain tietää että hänellä on peräsuolen laskeuma.