Miten suhtaudut rokkipaitoihin?
Näyttääkö ne yli viisikymppisillä jotenkin hassuilta ja noloilta?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän oikeastaan melkein pelkästään "rokkipaitoja", joiksi ap ilmeisesti mieltää bändipaidat.
Mistä sä niitä ostat? :P
Bändien keikoilta. Ja useimmiten ovat ihan laadukkaita.
Njoo ei onnistu lähteä Helsinkiin asti paitoja ostelemaan, muuten ihan jees.
Upeita. Aikakapseli takaisin 20+ vuotta ajalle, jolloin netti oli vielä villi ja muotia ja muukin kulttuuri ja viihde huomattavastu parempaa. Nykyaika menee kohti tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän oikeastaan melkein pelkästään "rokkipaitoja", joiksi ap ilmeisesti mieltää bändipaidat.
Hyviä keikkoja on ihan ympäri Suomen eri festareilla ja tapahtumissa, kaikilla artisteilla ja bändeillä on niissä oma tuotemyynti paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oletus on, että kaikki keikat ovat Helsingissä?
Tärkeintä on se, että paidan pitäjä tietää bändistä edes jotain ja omistaa sen musiikkia fyysisessä muodossa. Bändipaidan pitäminen vaan sen takia että haluaa näyttää rockilta tai jonkun fashion statementin takia on poserointia. Poserointi on syöpäläismäistä käytösät ja tälläisillä ihmisillä ei ole mitään asiaa pitää bändipaitoja. Bändipaitojen pitäminen kuuluu eliitille, todellisille musiikin harrastajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt täältä Epsanjasta pääse teidän perposkia läpsyttelemään automobiililla.
Vierailija kirjoitti:
Ei yli viiskymppiset välitä näyttääkö ne hassuilta tai noloilta. Itse haluaisin Amorphis-paidan. N52
Kaikki ei ole masentuneita tai juntteja kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt täältä Epsanjasta pääse teidän perposkia läpsyttelemään automobiililla.
Ja Espanjasta et pääse mihinkään muualle Eurooppaan kiertuepaikoille?
Työskentelen tapahtuma alalla ja olen yli 50v nainen. Minulla on paljon bändi paitoja, huppareita, college housuja, pipoja ja jopa kenkiä. En ole ajatellutkaan että ne olisi naurettavia. Eikähän ole kantajasta kiinni. Jos ne tuntuu naurettavilta, niin älä vaan pukeudu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI nykypäivänä tarvitse lähteä mistään helsingistä asti ostelemaan. Itse olen kanssa tykännyt suurimman osan laadusta. Tavallinen Vero moda paita on reiillä 2 vuodessa, kun taas joku bändipaita kestää kymmeniä vuosia. Tietenkin niissäkin on jotain materiaalilta susia, kuten kaikissa vaatteissa.
Lopetin bändipaitojen käyttämisen kolmekymppisenä, jos ap siis rokkipaidoilla noita tarkoittaa.
Muut logolliset tuotteet jäi boikottiin jo alta kaksnelosena, poikkeuksena edustamani yritykset, niin kauan kuin palkkaa maksavat.