Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen TAAS suhteessa, jossa roikun odattaessani asian x tapahtuvaksi ja sitten voin häipyä

Vierailija
08.05.2024 |

Alku oli lupaana, vähän liiankin hyvää ollakseen totta. Mies aloitti omasta aloitteestaan pienen projektin, josta on minulle suuri apu. Pikkuhiljaa miehestä ilmenee pieniä asioita, jotka pala palalta syö luottamusta ja kiinnostusta. Nyt en tunne häntä kohtaan enää mitään romanttista. Haluan vain, että hän saa lupaamansa projektin päätökseen. Sitten feikkaan vielä hetken ennenkuin lopullisesti eroan. Kertokaa, etten ole ainoa joka on joutunut tällaiseen tilanteeseen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, asian x takia piti ensin purkaa zyw, joten mun on pakko odottaa, että saadaan kaikki edes jotenkin kasattua. Voi kumpa en olis suostunut tohon projektiin..

Ap

Tee itse projekti loppuun, mies keksii jonkun uuden ennenkuin tämä loppuu, aloittaa jotain ehkä sinulta edes kysymättä.

Avun anto onkin siis temppuilua? Monella mammalla remonttitaito on yksi miehiltä vaadittava omianisuus, mutta esim. remonttien teko onkin vain temppuilua. 

Sinulla on nyt tuo asia vähän riipinraapin, voinko tehdä sille jotain? Tuokin tuolla repsottaa, jne. Minulle ainakin tulisi olo, jossa toinen tunkee vähän liikaa minun tontille. 

Vierailija
42/45 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet epäreilu. Tekee sulle varmaan remontin ilmaiseksi ja sitten lopetat suhteen. 

Hyväksikäyttäjä. 

En käytä hyväksi, mies saa kyllä tekemisestään korvsuksen. Haluan vain asian finaaliin ja homma varmasti pitkittyy jos eroan ennen sen valmistunista.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan oikein. Jo tuo että alku on ollut lupaavan ihanaa ja mikään ei tunnu muuttuvan kertoo paljon epäterveestä suhteesta. Tuskin mikään tulee muuttaa toivomaasi suuntaan. Lähde.

Vierailija
44/45 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pitkittyä.

Laita korvaus tehdystä työstä ja häivy.

Tosi törkeää miestä kohtaan ja olet aika tossu, kun et uskalla erota jo nyt.

Vierailija
45/45 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet epäreilu. Tekee sulle varmaan remontin ilmaiseksi ja sitten lopetat suhteen. 

Hyväksikäyttäjä. 

En käytä hyväksi, mies saa kyllä tekemisestään korvsuksen. Haluan vain asian finaaliin ja homma varmasti pitkittyy jos eroan ennen sen valmistunista.

Ap.

Mutta saako mies naida?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän