Olen TAAS suhteessa, jossa roikun odattaessani asian x tapahtuvaksi ja sitten voin häipyä
Alku oli lupaana, vähän liiankin hyvää ollakseen totta. Mies aloitti omasta aloitteestaan pienen projektin, josta on minulle suuri apu. Pikkuhiljaa miehestä ilmenee pieniä asioita, jotka pala palalta syö luottamusta ja kiinnostusta. Nyt en tunne häntä kohtaan enää mitään romanttista. Haluan vain, että hän saa lupaamansa projektin päätökseen. Sitten feikkaan vielä hetken ennenkuin lopullisesti eroan. Kertokaa, etten ole ainoa joka on joutunut tällaiseen tilanteeseen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Olet epäreilu. Tekee sulle varmaan remontin ilmaiseksi ja sitten lopetat suhteen.
Hyväksikäyttäjä.
En käytä hyväksi, mies saa kyllä tekemisestään korvsuksen. Haluan vain asian finaaliin ja homma varmasti pitkittyy jos eroan ennen sen valmistunista.
Ap.
Teet ihan oikein. Jo tuo että alku on ollut lupaavan ihanaa ja mikään ei tunnu muuttuvan kertoo paljon epäterveestä suhteesta. Tuskin mikään tulee muuttaa toivomaasi suuntaan. Lähde.
Anna pitkittyä.
Laita korvaus tehdystä työstä ja häivy.
Tosi törkeää miestä kohtaan ja olet aika tossu, kun et uskalla erota jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epäreilu. Tekee sulle varmaan remontin ilmaiseksi ja sitten lopetat suhteen.
Hyväksikäyttäjä.
En käytä hyväksi, mies saa kyllä tekemisestään korvsuksen. Haluan vain asian finaaliin ja homma varmasti pitkittyy jos eroan ennen sen valmistunista.
Ap.
Mutta saako mies naida?
Sinulla on nyt tuo asia vähän riipinraapin, voinko tehdä sille jotain? Tuokin tuolla repsottaa, jne. Minulle ainakin tulisi olo, jossa toinen tunkee vähän liikaa minun tontille.