Olen TAAS suhteessa, jossa roikun odattaessani asian x tapahtuvaksi ja sitten voin häipyä
Alku oli lupaana, vähän liiankin hyvää ollakseen totta. Mies aloitti omasta aloitteestaan pienen projektin, josta on minulle suuri apu. Pikkuhiljaa miehestä ilmenee pieniä asioita, jotka pala palalta syö luottamusta ja kiinnostusta. Nyt en tunne häntä kohtaan enää mitään romanttista. Haluan vain, että hän saa lupaamansa projektin päätökseen. Sitten feikkaan vielä hetken ennenkuin lopullisesti eroan. Kertokaa, etten ole ainoa joka on joutunut tällaiseen tilanteeseen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä, naiset voivat käyttää miestä hyväkseen.
Kyllähän se klisee pistää hymyilemään, että naiset ovat hyviä puhumaan tunteistaan.
Ettei vaan tässäkin tapauksessa mies yrittänyt sitouttaa naista suhteeseen ylenmääräisellä avuliaisuudellaan. Ilman sitä mies olis saanut kenkää jo aikoja sitten
Siis toisin sanoen mies ei olisi päässyt ulkonäöllä suhteeseen, mutta on jotenkin kiva mehustella sillä, että mies joutui antamaan lisäarvoa muulla tapaa ja mies on ehkä jopa vähän pahiskin, kun ei ole miesmalli ja törkeästi yritti mukava olemalla saada tarpeensa tyydytetyksi?
Ei naisen ole pakko ottaa niitä palveluksia vastaan, mutta vaatii paljon moraalia kieltäytyä. Vai onko nainen oikeastaan uhri, kun laskelmoi käyttävänsä miestä jonkin aikaa?
Meinaatko että suhde perustui tuohon palvelukseen? No ei, se tuli kun seurustelua oli useampi kuukausi takana, mutta liian vähän tunteakseni miestä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, asian x takia piti ensin purkaa zyw, joten mun on pakko odottaa, että saadaan kaikki edes jotenkin kasattua. Voi kumpa en olis suostunut tohon projektiin..
Ap
Tee itse projekti loppuun, mies keksii jonkun uuden ennenkuin tämä loppuu, aloittaa jotain ehkä sinulta edes kysymättä.
Avun anto onkin siis temppuilua? Monella mammalla remonttitaito on yksi miehiltä vaadittava omianisuus, mutta esim. remonttien teko onkin vain temppuilua.
Lähde heti. Äläkä tee sitoumuksia harkitsematta niitä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, asian x takia piti ensin purkaa zyw, joten mun on pakko odottaa, että saadaan kaikki edes jotenkin kasattua. Voi kumpa en olis suostunut tohon projektiin..
Ap
Tee itse projekti loppuun, mies keksii jonkun uuden ennenkuin tämä loppuu, aloittaa jotain ehkä sinulta edes kysymättä.
Avun anto onkin siis temppuilua? Monella mammalla remonttitaito on yksi miehiltä vaadittava omianisuus, mutta esim. remonttien teko onkin vain temppuilua.
Kyllä, jos sitä tyrkytetään pyytämättä ja aloitetaan jo edes lupaa kysymättä
Vierailija kirjoitti:
Onpas kurjaa toimintaa. Itse ainakin toimin rehellisesti elämässäni enkä käytä muita hyödykseni..
Näinhän mammatkin toimivat. Miehet vain ovat kieroja ja auttavat mammoja. Hirveän katalaa.
AP:n pitäisi miettiä haluaako oikean parisuhteen, vai apua projekteissa. Jos haluat parisuhteen, älä anna miesten auttaa sinua ilman rahallista korvausta, jos sinulla on taipumusta tietoisesti tai tiedostamattomasti käyttää sitä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En pysty tätä itse tekemään
Ap
Palkkaa sitten joku. Tavallaan ymmärrän tilanteesi mutta on sun osalta raukkamaista käyttää miestä hyväksi. Oman arvonsa tunteva nainen (tai mies yhtähyvin) ei roiku suhteessa vain jonkun hyödyn takia. Kunnioitus itseä ja toista kohtaan ilmenisi niin että eroat ja hoidat projektin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä, naiset voivat käyttää miestä hyväkseen.
Kyllähän se klisee pistää hymyilemään, että naiset ovat hyviä puhumaan tunteistaan.
Ettei vaan tässäkin tapauksessa mies yrittänyt sitouttaa naista suhteeseen ylenmääräisellä avuliaisuudellaan. Ilman sitä mies olis saanut kenkää jo aikoja sitten
Näinhän se hyväksikäyttökin voidaan mitätöidä miehen syyksi. Tyyliin, pokaat miehen tekemään keittiöremontin. Pistät pihalle kun remontti on valmis - ja kas, mies oli sitä sun tätä. Selvästi peukutusten peruseella taas ihan perus palstamammoille.
Riippuu kuinka monta kertaa pääsee pukille remontin aikana.
Voi olla ihan hyväkin diili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä, jos sitä tyrkytetään pyytämättä ja aloitetaan jo edes lupaa kysymättä
Toki olisi outoa, jos joku repii keittiön auki kyysmättä. Mutta, että avun tarjoaminen on jo temppuilua. Huh.
Huomaa kuitenkin, että ap on TAAS tässä tilanteessa. Onhan se hassua, että samalle tyypille sattuu näitä väkisin auttajia ihan koko ajan. Mamma itse ei tietenkään mitenkään tähän vaikuta.
Kivaa naisvihaprovoilua, ap varmasti hieno ns. mies.
Jotkut ei näköjään ole törmänneet miehiin jotka ovat heti puuhastelemassa naisen nurkissa kaikenlaista ja vaikka kuinka yrittää sanoa että "anna olla, ei sille tarvitse tehdä mitään tai jos täytyy tehdä niin teen itse", niin se ei auta. Sitten he selittävät "ei tää yhtään haittaa, ei tää oo homma eikä mikään, helppo juttu" jne. ja sitten kun nainen päättää suhteen niin alkaa se syyllistäminen ja kiristäminen "mä tein sulle sitä ja tätä ja uhrauduin ja auttelin nyyh nyyh". Toi "avun" (mitä en edes halunnut) tyrkytys on nykyään mulle "red flag", toi on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei näköjään ole törmänneet miehiin jotka ovat heti puuhastelemassa naisen nurkissa kaikenlaista ja vaikka kuinka yrittää sanoa että "anna olla, ei sille tarvitse tehdä mitään tai jos täytyy tehdä niin teen itse", niin se ei auta. Sitten he selittävät "ei tää yhtään haittaa, ei tää oo homma eikä mikään, helppo juttu" jne. ja sitten kun nainen päättää suhteen niin alkaa se syyllistäminen ja kiristäminen "mä tein sulle sitä ja tätä ja uhrauduin ja auttelin nyyh nyyh". Toi "avun" (mitä en edes halunnut) tyrkytys on nykyään mulle "red flag", toi on niin nähty.
Paskahousuja kandee vältellä?
Lopetin lukemisen tähän, Mies aloitti omasta aloitteestaan pienen projektin.
eli hän suhtautui sinuun kuin lapseen. Voit olla varma, että hänellä on uusi projekti työn alla jolla saa sinut riippuvaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se nyt on vaan sellainen juttu, jos ollaan vasta tutusmisvaiheessa ei aleta toisen nurkissa säätämään yhtään mitään.
Ei miehetkään automaattisesti osaa esim remontoida. Nytkin ap on passiivisena tilanteen vietävissä. Toivottavasti jantteri tietää mitä tekee.
Kuvaamasi perusteella toiminta on sinulle tyypillistä joten suosittelen sinulle menemistä terapiaan. Suosittelen myös menemistä yhdessä pariterapiaan jos haluat suhdetta jatkaa. Jos et halua jatkaa suhdetta niin kannattaa erota pikimmiten eikä jatkaa valehtelua ja feikkaamista ja toisen hyväksikäyttöä tuolla tavalla
Olet epäreilu. Tekee sulle varmaan remontin ilmaiseksi ja sitten lopetat suhteen.
Hyväksikäyttäjä.
Olisikohan kyseessä hyvaksikäyttö?
Vierailija kirjoitti:
Kivaa naisvihaprovoilua, ap varmasti hieno ns. mies.
Tässä vaiheessa siis tajusit, että vikaa voisi olla ap:ssakin. Näinpä päätit, että hän mies. Jos olisikin provo, niin aika moni mamma sitten käveli ilmeiseen ansaan ja alkoi selittää, miten karmea auttava mies on.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tuttua, edellinen suhteeni oli lähes alusta loppuun tuollaista, että yritin vaan päästä seuraavaan "etappiin" asti että voisin päättää suhteen. Mies sairastui, oli varattu matkoja, miehellä asunnon kanssa ongelma ym. ja aina vaan toivoin, että ei tule kalenteriin enää mitään tulevia suunnitelmia, joiden vuoksi joudun roikkumaan suhteessa. Voi sitä vapauden tunnetta, kun viimein pääsin miehestä eroon.
Kyllä osa teistä naisista on aivan hevonpaskaa
Näinhän se hyväksikäyttökin voidaan mitätöidä miehen syyksi. Tyyliin, pokaat miehen tekemään keittiöremontin. Pistät pihalle kun remontti on valmis - ja kas, mies oli sitä sun tätä. Selvästi peukutusten peruseella taas ihan perus palstamammoille.