Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääh! En jaksa enää tätä perhehelvettiä.

Vierailija
07.05.2024 |

Meillä mies viettää kaiken ajan vapaa-aikoineen muualla, kuin perheensä tai lasten kanssa... seksiä ei ole ollut kohta kahteen vuoteen. Mulla huono itsetunto muuttuneen kropan takia ja miehellä muuten vaan mennyt kiinnostus... Työnarkomania vie voiton. Minä olen loppu ja kypsä. Emme puhu mistään, mitään yhteyttä ei enää ole. Emme koskaan vietä kahden kesken aikaa. Kaksi pientä lasta vievät voimani. Ja miestäkin koitan parhaani mukaan passata, vaikka vastineeksi en saa majoitusta kummempaa, vaikka mies vaatii koko ajan enemmän.. Yksin hoidan lapset 24/7.

Väärän miehen valitsin...

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäppä ne lapset viikoksi miehen hoidettavaksi ja lähde lomalle johonkin ja kännykkä kiinni niin voi miehesi oppia arvostamaan laastenhoitoa tai sitten ei.

Jos meillä tekisi näin, sen viikon vauvamme itkisi suurimman osan ajasta, koska isä on sitä mieltä että on hyvä vain antaa vauvan huutaa, ja joskus vain mennä lohduttelee. Sekä vauva olisi nälässä myös, koska isä ei jaksa olla kärsivällinen syöttämisessä ja toruu vain kovalla äänellä jos tulee sotkua, ja siitähän vauva alkaa taas itkee. Isä ei koskaan ole nukuttanut lasta siis 1 vuotias vauva on. Tosi vähän on vauvaamme hoitanut, minä teen siis oikeastaan kaiken. Oikeastaan ainut mitä hän tekee on vauvan kanssa on leikkiminen. Tuskin isä mitään rutiineja päivässäkään pitäisi.

t. ap

Heteromiehellä ei ole hoivaamisviettiä tosin kuin naisella.

"Hoivavietti" on hormonien aikaansaamaa. Löytyy molemmilta sukupuolilta, hieman eri mekanismilla. Miehellä vietin käynnistyminen voi vaatia aktiivisuutta eli vauvan hoitamista. 

Vierailija
42/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anoppi, äitisi ja siskosi apuun. Sano että et jaksa enään. Pääset lenkille, kauppaan tai vaikka rauhassa saunaan. Jokainen vuosi on edellistä helpompi. Älä tee lisää lapsia. Hetkessä lapset ovat kouluikäisiä ja mieskin herää harrastamaan yhdessä lasten kanssa. Olet onnistunut, perhe ei hajonnut ja nyt kaikilla on hyvä olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäppä ne lapset viikoksi miehen hoidettavaksi ja lähde lomalle johonkin ja kännykkä kiinni niin voi miehesi oppia arvostamaan laastenhoitoa tai sitten ei.

Jos meillä tekisi näin, sen viikon vauvamme itkisi suurimman osan ajasta, koska isä on sitä mieltä että on hyvä vain antaa vauvan huutaa, ja joskus vain mennä lohduttelee. Sekä vauva olisi nälässä myös, koska isä ei jaksa olla kärsivällinen syöttämisessä ja toruu vain kovalla äänellä jos tulee sotkua, ja siitähän vauva alkaa taas itkee. Isä ei koskaan ole nukuttanut lasta siis 1 vuotias vauva on. Tosi vähän on vauvaamme hoitanut, minä teen siis oikeastaan kaiken. Oikeastaan ainut mitä hän tekee on vauvan kanssa on leikkiminen. Tuskin isä mitään rutiineja päivässäkään pitäisi.

t. ap

En voi mitenkään ymmärtää, miksi kuka

Eikö se mies käynyt töissä ja nainen kotona lapsen kanssa. Kyllä se silloin naisen tehtävä on hoitaa lasta eikä miehen vetää kahta vuoroa. 

Vierailija
44/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se elämä on ap. Ei kukaan ole pakottanut sinua lisääntymään kyseisen miehen kanssa. Naisen olisi hyvä tiedostaa tämä, jos nainen haluaa lapsia, niin pitäisi olla valmis huolehtimaan niistä kanssa yksin. Kun mies 99% todennäköisyydellä yrittää tehdä kaikkensa, jotta lasten äiti tekisi sekä hoitaisi yhä enemmän ja enemmän kaiken yksin. Mies itse pääsisi lasten hoidossa mahdollisimman vähällä.

En yritä tai halua olla ilkeä, mutta tämä on naisen paikka edelleen yhteiskunnassa sekä perheessä sisällä ja sitä pidetään normaalina. t. ikisinkku nainen ja lapseton 35v

mitä joku ikisinkku mistään mitään tietää kun puhutaan lapsista. Kukaan jolla ei oo omia lapsia ei tiedä tasan yhtään mitään lapsista.  Mee yksiöös nurkkaan itkee yksinäisyyttäs. 

Vierailija
45/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Neitseellisestikö sinä sikiät? On vauva muttei ole seksiä ollut kahteen vuoteen? Mutta se tärkein kysymys, miksette te eroa, jollei mitään yhteistä ole? Vai luinko rivien välistä oikein, mies elättää sinut ja lapset? Taitaa olla vähän pakkokin olla työnarkomaniaa ja perheen kanssa vietetty aika vähissä siinä tapauksessa.

Vierailija
46/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pätkääkään näitä kitisijöitä täällä. Vaikka tämä palsta tuntuu olevan täynnä "asiantuntijoita", en kyllä kyselisi täältä neuvoja tai avautuisi.  Oikea kohde on puolisosi jonka kanssa puhut siitä mikä ja miksi pännii.

Vierailija
47/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselläni on normaali kunnollinen mies, joka kantaa vastuunsa lapsista ja perheestä ja pitää sitä kunnia-asiana

Vierailija
48/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ap:n kaltaisia naisia alkuunkaan. Miksi ap olet edelleen tämän miehen kanssa? Olet samanlainen kuin muutama kaverini, jotka roikkuvat onnettomassa suhteessa miesten kanssa. Kaverini miehet elävät sinkkuelämää, menevät milloin huvittaa ja tulevat milloin huvittaa, vaikka heillä on kotona perhe sekä lapsia. Mutta tietenkin nämä miehet eivät välitä perheestään sekä sitä kautta lapsistaan. Myös kaverini katsovat läpi sormien miesten sikailun... itse en ikinä suostuisi tuollaiseen suhteeseen.

Ovatko kaverisi miehet jotain moottoripyöräkerhon jäseniä tai muuten joitain rikollisia? Huomaa muute tämän palstan perusteella, että naiset eivät osaa valita itselleen kumppania. Noin 9/10 valitsee itselleen jonkun hyypiön, tätä hyypiötä nainen itse vielä passaa! Sitten valitetaan täällä palstalla, että kun mies on mitä on! Pitäisikö naisten katsoa sinne peiliin ehkä, eikä syyttää kunnon miehiä palstalla. Jos nainen koko ajan onnistuu valitsemaan "omasta mielestään väärän miehen", niin olisiko silloin naisessa itsessään jotain pahasti vikana? Totta kai naiset nyt kivittävät minut tästä kommentista. Mutta miettikää itse sitä naiset, että miksi te aina uudestaan ja uudestaan valitsette näitä hyypiöitä. Mikä siinä on että aina kompastutte omiin virheisiinne?

Vierailija
49/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä kahteen vuoteen ja kuitenkin vauva talossa. Hm.

Juu, vieläpä 1-vuotias. Eipä ihme ettei kiinostele hoitaa:D

Vierailija
50/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nainen siis voi vetää 24/7? Ensin miehen työn ajan hoitaa kodin ja lapsen/t, ja siihen päälle vielä loppuvuorokauden, ihan vaan koska on nainen?

Kuulostaa hyvälle. Not.

Vierailija
51/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ap:n kaltaisia naisia alkuunkaan. Miksi ap olet edelleen tämän miehen kanssa? Olet samanlainen kuin muutama kaverini, jotka roikkuvat onnettomassa suhteessa miesten kanssa. Kaverini miehet elävät sinkkuelämää, menevät milloin huvittaa ja tulevat milloin huvittaa, vaikka heillä on kotona perhe sekä lapsia. Mutta tietenkin nämä miehet eivät välitä perheestään sekä sitä kautta lapsistaan. Myös kaverini katsovat läpi sormien miesten sikailun... itse en ikinä suostuisi tuollaiseen suhteeseen.

Ovatko kaverisi miehet jotain moottoripyöräkerhon jäseniä tai muuten joitain rikollisia? Huomaa muute tämän palstan perusteella, että naiset eivät osaa valita itselleen kumppania. Noin 9/10 valitsee itselleen jonkun hyypiön, tätä hyypiötä nainen itse vielä passaa! Sitten valitetaan täällä palstalla, että kun mies on mitä on! Pitäisikö naisten katsoa sinne peiliin ehkä, eikä syyttää kunnon miehiä palstalla. Jos nainen koko ajan onnistuu valitsemaan "omasta mielestään väärän miehen", niin olisiko silloin naisessa itsessään jotain pahasti vikana? Totta kai naiset nyt kivittävät minut tästä kommentista. Mutta miettikää itse sitä naiset, että miksi te aina uudestaan ja uudestaan valitsette näitä hyypiöitä. Mikä siinä on että aina kompastutte omiin virheisiinne?

Todella hyvin sanottu!

T. N22

Vierailija
52/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olet porsinut ja vieläkin reisiä pitäis levitellä.olet kuvottava.

Vierailija
53/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies tosiaan Olisit valinnut kiltin ja kunnollisen miehen. Otit miehesi ulkonäkön perusteella koska luulit että komea mies on hyvä kumppani ja ekee kotitöitä ja tukee sinua ja se oli väärä valinta.

Vierailija
54/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimariitta kitisee. Käy naapurin peralle pyllistämässä.

Vierailija
55/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita miehellesi. Kerro miten kaipaat häntä jakamaan arjen asioita. Kirjoittaminen ja lukeminen antaa enemmän tilaa ajattelulle ja vuorovaikutukselle, kuin väsyneenä ohimennen murahdellut toteamukset. Opetelkaa ilmaisemaan itseänne.

Vierailija
56/108 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap niitä jotka ovat pelkän kipinän ja intohimon perässä sännänneet suhteeseen? 

Vierailija
57/108 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ettei naiset kykene enää edes siihen mihin ovat luotuja eli hoitamaan omia jälkeläisiään. 

Vierailija
58/108 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee täälläkin 4B movement yleistymään. Aika paljon on tollasia miehiä, joita pitäisi passata ja jotka ei ymmärrä käsitettä "vastuunkanto". Oon itse eroamassa lapseni isästä ja päättänyt, että en aio enää ikinä sitoutua yhteenkään mieheen.

Kyllähän tuossa vastuuta kannetaan yllinkyllin kun mies on ilmeisesti kellon ympäri töissä. Miten tuon enempää vastuuta kukaan jaksaisi kantaa? Pitäisikö painaa vielä yötkin?

Vierailija
59/108 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset huostaan ja puoliso hoitolaitokseen, mene sitten sinne töihin.

Vierailija
60/108 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tuossa vaikutelmaksi jää, että nainen ei kanna vastuuta kun hoitaa vain kahta pientä lasta kotona.