ihan pelottaa nyt
nännin vieressä tuntuu semmoinen herneen tai hieman pienempi " patti" joka ihan irtonainen.
Kommentit (25)
mutta tuskin se mitään vakavaa on jos olet alle 50v.
muistelen et joskus aikoja sitten oli samassa kohdassa samanlainen, mutta häipyi välillä.
Vierailija:
nännin vieressä tuntuu semmoinen herneen tai hieman pienempi " patti" joka ihan irtonainen.
olla rasvapatti tai muuta?
Kannattaa kuitenkin käydä tarkistuttamassa asia lääkärissä.
terveysasemalle, täytyy mainita asiasta.
Vierailija:
mutta tuskin se mitään vakavaa on jos olet alle 50v.
ja syöpäkasvain ei yleensä liiku eikä ole sileän tuntoinen.
niin tehdäänkö sille mitään vai saako vain olla?
ja antoivat lääkäriajan ens viikolle, nyt vasta alkoikin sitten kauhistuttamaan...:(
mene siis yksityiselle! Ja tsemppiä!
ja sanoi että ei kannata huolestua, tuskin on mitään vakavampaa, kun kerran noinkin monia vuosia sitten olen patin tuntenut. Varmuudeksi antoi lähetteen mammografiaan. Tutki rinnat kokonaan sekä kainalot ja niistä ei löytynyt mitään muuta.
ap.
Vierailija:
ja sanoi että ei kannata huolestua, tuskin on mitään vakavampaa, kun kerran noinkin monia vuosia sitten olen patin tuntenut. Varmuudeksi antoi lähetteen mammografiaan. Tutki rinnat kokonaan sekä kainalot ja niistä ei löytynyt mitään muuta.
ap.
mammografiassa käyty ja 2 viikon päästä kuulen tulokset. Eipä ollu mikään kivantuntunen tutkimus, onneksi tosi nopea
olisikohan soitto tullut aikaisemmin jos on jotain pahanlaatuista?
ap
mammografian tuloksista ja niissä ei mitään poikkeavaa, mutta kuitenkin varattu aika ultraan kun kerran patti tuntuu. Nyt en tiedä et pitäiskö pelätä vielä enemmän ainakaan ei olo yhtään huojentunut.
ap
Vierailija:
eli tänään olin vihdoin ultrassa ja sanoi heti että kysta. Onkos kysta jotain nestettä vai mitä, olisko jollain kokemusta ja pitäiskö sitä tyhjennyttää jossain vaiheessa
Mulla on ollut suussa kaksi kertaa ja toisella kerralla piti leikata pois, kun ei itsestään hävinnyt ja haittasi esim. syömistä. Leikkaus kivuton, haava pieni. Sen jälkeen ei ole ollut vastaavaa. Onneksi sullakin oli vain kysta! *halaa*
Perjantaina on ultra. Jännittää ihan kamalasti. Mullekin lääkäri sanoi että luultavammin ihan harmiton, mutta tutkitaan niin sitten tiedetään varmasti. Mulla on ollut nyt tosi pitkä viikko ja jatkuu vaan..
Kaikenlaisia ajatuksia pyörii mielessä vaikka ei ole edes mitään diagnoosia. Kamalaa tää on, tälläinen epätietoisuus.
ja voiko mennä itsekseen kokonaan pois? Mitään ei sanoneet jatkosta eivätkä selostaneet että mikä se kysta on. Ihan kuin ihmisten pitäisi itse kaikki tietää.... Olisin kyllä kaivannut vähän tarkempaa selostusta lääkäriltä. Mutta huokaisen nyt kuitenkin helpotuksesta, onkin ollut pitkä kuukausi tässä. Kun 2.2 kävin sitä pattiani ensimmäisen kerran terveyskeskuksessa näyttämässä.
Vierailija:
voiko olla joku ihan vaaraton vai pitäiskö soittaa terkkarille?