Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivän toivelahjasi?

Vierailija
07.05.2024 |

AV:n tyyliin toive saa olla realistinen tai utopinen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa, jos lapsi olisi kotona äitienpäivänä. Mutta ei tule nyt, kun oli viime viikonloppuna (välimatkaa 400 km).

Vierailija
42/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg:n kahvakuula

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada mieheltä kovaa ja paksua aamulla ennenkuin lapset herää.

Vierailija
44/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden vuoden ajan yrittänyt hienovaraisesti ja vähemmän hienovaraisesti vihjata että haluaisin lahjaksi mulle rakkaimman lastenkirjan. Ollaan lainattu kirjaa kirjastosta kymmeniä kertoja ja osaan sen lähes ulkoa. Tiedän että voisin helposti ja hyvin kirjan itsekin ostaa, mutta koska sille ei ole ollut "tarvetta" on muut asiat ylittänyt sen. Lisäksi toivoisin tähän rakkaseen kirjaan omistuskirjoitusta lapsiltani. Kortit on ihania, mutta liian herkkiä katoamaan, kirjaan kirjatut terveiset säilyisivät paremmin.

Vierailija
45/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aikaa yhdessä aikuisen ainoan lapseni kanssa, ja se toteutunee, tehdään yhdessä puutarhatöitä.

Edelleen toivoisin itsetehtyä korttia, kuten aina ennenkin. Ei lahjaa eikä ulkonasyömistä!!

Salainen haaveeni on saada jonain vuonna iso äitienpäivän ruukkuruusu! Edesmennyt äitini sai sellaisia vanhemmilta sisaruksiltani, kun olin pieni, ja siitä on tullut minulle jokin äitiyden symboli, vaikken edes oikeastaan tykkää siitä.. Hortensia on kukkana enemmän makuuni.

Vierailija
46/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utopistinen haave olisi viikonloppumatka yhdessä ainoan aikuisen lapseni kanssa johonkin kotimaan kaupunkiin tai Riikaan, Tallinnaan, miksei Tukholmaankin.

Vierailija
47/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saan olla rauhassa äitienpäivänä.On ansaittu rauha.  aikuiset laseni asuvat niin kaukana,joten eivät tule 12. 5. Mikä rauha siihen kätkeytyy ja oma aika. Kun silloin kukaan ei tule  tyrkylle kyläilee,keitä nyt kahvit mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän