Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivän toivelahjasi?

Vierailija
07.05.2024 |

AV:n tyyliin toive saa olla realistinen tai utopinen.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison kukkakimpun kukkakaupasta sekä uuden Aalto-maljakon. Ne saankin. Ja lapselta itse tehty kortti, mikä on se kaikkein paras lahja

ÄITIenpäivänä lapsien kuuluu ostaa lahja ellet satu tietämään. 

Vierailija
22/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hortensian, ison :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi mies olisi kiva ylläri.

N44

Mikä vika entisessä?

Entinen on ex. En mä sitä takaisin halua.

Vierailija
24/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ison kukkakimpun kukkakaupasta sekä uuden Aalto-maljakon. Ne saankin. Ja lapselta itse tehty kortti, mikä on se kaikkein paras lahja

Juuri noinhan se meneekin hänellä.

Vierailija
25/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että koko äitienpäivä unohdettaisiin. Haluaisin olla vain rauhassa ja unohtaa. Äitienpäivä muistuttaa minua vain siitä mikä on mennyt elämässä pieleen. Alkoholisti-narsisti lasten isä, josta en pyrkimyksistä huolimatta ole päässyt eroon. Olen siis sallinut vahingollisen ilmariirin lapsille. Taakkaa kantavat koko ikänsä. Minusta puhumattakaan. Surullista. Teennäistä juhlia, kun kaikki tietävät, että eihän tämäkään homma mennyt putkeen. Toivottavasti tyttäreni ja poikani ovat viisaampia kuin minä...

Vierailija
26/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minua huomioitaisiin vaikka olen "vain raskaana"

Vierailija
27/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas koti, siis jonkun muun kuin minun siivoama. Yhteinen aamiainen perheen kanssa parvekkeella tai keittiön pöydån ääressä. (Ei missään nimessä aamiaista sänkyyn. Haluan nauttia aamiaisen muiden kanssa yhdessä.) Jotain rentoa ulkoilua perheen kanssa myöhemmin. Ehkä joku itse askarreltu kortti pienimmältä. Kakuksi käy vaikka lasten leipoma kääretorttu tai ihan Pirkan pakastemutakakku (sulatettuna). Ei lahjoja. En tarvitse mitään, mitä en voisi itse hankkia. 

Vierailija
28/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Ricardo nimistä hyvä kroppaista puutarhuria leikkaamaan ruohon etupihaltani.

Vierailija
29/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ateria olisi kiva, mutta kortteja ja lahjoja en kaipaa. En välitä äitienpäivästä, enkä edes muistaisi, jollei oma äitini olisi elossa.

Minäkään en pidä äitienpäivästä. Meillä on joka päivä äitienpäivä niin en tykkää erillisestä teemapäivästä. Tänä vuonna mennään kyllä syömään ulos. Kun nuorinkin lentää pesästä niin saa jäädä juhlat. Lapsiin on erittäin lämpimät ja rakastavat välit mutta teemapäivä ei vaan nappaa.

Vierailija
30/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambian matka on toiveissa.

Vierailija
31/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota/toivo mitään. Tiedän että 6-vuotias poikani on tehnyt eskarissa jotain. Lapsen tekemät on ihania. Emme vietä äitienpäivää sen kummemmin. Ehdotin kun näin kylmää on että mennään hoploppiin ja jäätelölle 

Vierailija
32/47 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me omien lasteni kanssa emme varsinaisesti juhli äitienpäivää, omalle vanhalla äidille vien kukat.

Vierailija
33/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kukahan tuonkin muka on keksinyt. Ei äitienpäivänä kuulu kenenkään ostaa lahjaa, toki saa hankkia, jos siltä tuntuu. Eiköhän se muunlainen muistaminen ole tärkeintä. Ja kyllä kai mieskin saa ostaa lahjan lastensa äidille

Vierailija
34/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että mulle suotaisiin häiriötöntä nukkumista. Edes yksi yö, mutta parikin yötä kelpaisi myös enemmän kuin hyvin.

Vierailija
35/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utopistinen toiveeni olisi, että puoliso olisi hyvällä tuulella. Tuskin tulee tapahtumaan, koska yhtä katkeraan tyyppiin en ole törmännyt. Kaikki on aina huonosti, ihan sama mitä ympärillä tapahtuu. Vaikka koko maailma pyörisi hänen napansa ympärillä, se pyörii silti hänen mielestään väärin. 

Vierailija
36/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Utopistinen toiveeni olisi, että puoliso olisi hyvällä tuulella. Tuskin tulee tapahtumaan, koska yhtä katkeraan tyyppiin en ole törmännyt. Kaikki on aina huonosti, ihan sama mitä ympärillä tapahtuu. Vaikka koko maailma pyörisi hänen napansa ympärillä, se pyörii silti hänen mielestään väärin. 

Miksi ihmeessä hän on edelleen puolisosi?

Vierailija
37/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ostaisin höyrysilittimen. Sellaisen, jolla voi siis henkarissa silittää. Tuleeko onnistuminen? 

Vierailija
38/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitulinhan te kaikki haluatte. 

Meinaatko, että kympin rievun Tokmannilta?

Vierailija
39/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hän on edelleen puolisosi?

Koska minulla ei ole aavistustakaan miten tällaisesta ihmisestä erotaan siten, ettei se tee sekä minun että lasten elämästä aivan helvettiä. Kun edes yrittää varovasti ottaa eron puheeksi muuttu todella pelottavaksi sekopääksi. Arjessa tämän kanssa vielä pärjää, olkoonkin että jatkuvasti saa kävellä varpaillaan. Eroaminen vaatisi ihan erilaisia voimavaroja, jos se olisi minusta lähtöisin. Paras olisi jos tuo keksisi itse lähteä, mutta tuskin on näköpiirissä.

Vierailija
40/47 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitulinhan te kaikki haluatte. 

Meinaatko, että kympin rievun Tokmannilta?

Heh, oli pakko kurkata kun oli Tokmannin mainos tossa vieressä, Polan paitulit, myös jättipaituli, 9,99!! 

Sivuhuomiona hurjaa että Tokmannilla kun on erikseen toi Pola-osasto niin Pola XL-osasto on yhtä laaja kuin "normi", vaikka nykyäänhän XL on normi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä