Moottoripyörä lyhyelle naiselle?
Olen 158cm pitkä ja prätkäkorttia menossa ajamaan. Kuinka hyvin löytyy naku/kyykky pyöristä lyhyelle naiselle sopivia? Vai pitääkö kaikki modata?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten tiedät kokeilemalla. Itselleni aikoinaan kun pyöräni ostin ,niin neuvottiin että pysähdys tilanteessa jalkojesi pitää tukevasti osua maahan. Risteyksissä pysähtyminen ja pyörän pystyssä pitäminen ei aivan yksinkertaista ole. Onnea hankinnallesi👍👍🙋🙋
JUU... minulle ehdotettiin että kuljettasin autokoulun pyöriä paikasta toiseen... Huoh... en ikinä aio ajaa motskaria... jalat ei todellakaan ylety maahan... jos joku haluaa minut moottoripyörällä mukaan niin tarttee hankkia sivuvaunu... siellä minä sitten istun kauniina tai ainakin söpönä huivi päässä ja aurinkolasit päällä... joku DIIVA kun olen... NÄILLÄ MENNÄÄN, SORI VAAN... omistin keinonahkatakin, hinta max 40 e... ihan kamala... heitin roskiin ja kas kummaa niin heti ilmestyi maan äiti, vuoden äiti, kait isätön, Sanna Marin nahkarotsissaan... ja pian myös lohimekossa... Mitä ihmettä??? Toinen
Poliisisetä moittii sivuvaunun huivipäädiivaa.
Kypärä pitää olla sivuvaunussakin matkustavalla.
Custom pyörät on matalia. Painavia toki on esim virago, shadow, dragstar
No, eipä nuo enää venäläisiä pyöriä ole olleet 20 vuoteen. Amerikkalaiset omistaa tehtaan ja eurooppalaiset hilppeet niissä on. Mulla on japsipyörästä etuvanne ja etujarru. Nappistartti on jenkkien kehitystyötä, samoin uudenmallinen moottori.