Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moottoripyörä lyhyelle naiselle?

Vierailija
07.05.2024 |

Olen 158cm pitkä ja prätkäkorttia menossa ajamaan. Kuinka hyvin löytyy naku/kyykky pyöristä lyhyelle naiselle sopivia? Vai pitääkö kaikki modata?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tankosarvikas sopii sunkin käteen, tervetuloa koeajolle.

Vierailija
22/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa "Mini moto" , kyseiselle pienelle kyykkypyörälle järjestetään myös kisoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kawasakin kyykkypyörät ainakin näyttävät pieniltä, tehoja niistä kyllä löytyy.

Vierailija
24/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen Tsukizuki, kevyempi motskari.

Vierailija
25/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alaraajojen pituudesta ja painosta. Jos on persjalkanen, ni huonosti. Jos on persjalkanen ja painaa paljon, ni iskarit menee lyttyyn ja jalat yltääkin erittäin hyvin maahan. 

Tod näk sulle ei löydy autokoulust isoon A:han sopivaa pyörää, et joudut kuitenkin ajaa eka pikku Aan. Niitä pyöriä löytyy helpommin.

Vierailija
26/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yamaha dragstar

Vierailija
27/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kannattaa opetella  liukumaan penkissä sen verran että saa toisen koiven kunnolla maahan,tai ainaki riittävästi. Sitte paljo helpompi katella pyörää, ku ei tarttte senttejä mittailla.

Vierailija
28/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 160cm hento nainen kävi tuossa kaupassa Suzukin hayabusalla. Ei se ole koosta niinkään kiinni vaan voimista ja tasapainosta.

Suzuki hayabusa on tunnettu siitä että sopii hyvin lyhyille ihmisille.

Vierailija
29/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöni on 168 cm pitkä ja kevarina on Honda Varadero. Varpaat yltää maahan.  Mutta on ajanut viisivuotiaasta pikku mopoilla ja mönkkäreillä

Sen voi laittaa tankkia vasten nojalleen ja työntyä peffaan niin että jalat vispaavat ilmaa kuin helikopterit.

Vierailija
30/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kauppaan ja kokeile mikä tuntuu hyvältä.

Vierailija
31/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 165 cm ja hankin ensipyöräksi Ducati 1198. Varpaat osui maahan. Kyykyissä on se etu, että ne ovat kevyitä ja runko on kapea, niin helpottaa tasapainoilua, vaikkei ihan jalkapohjia myöten yletä maahan.

Vierailija
32/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kawasaki Z650

Tämä on yleinen malli autokouluissakin.

Vierailija
33/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta trike, ei tarvi yltää jalat maahan. Esim. Boss Hoss tekee komeita menopelejä.

https://bosshoss.com/trikes/

Vierailija
34/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

honda monkey

Vierailija
35/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honda Monkey 125

Vierailija
36/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helkama Raisu.

T.Skäbä

Hitto että oli hieno mopo, joskin itse olin sorro-miehiä. (Solifer sm76).

Nykyisin olen sitten enemmän S/M miehiä.

- der lederbaron-

Vierailija
37/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honda Monkey tai Suzuki PV. Sori huono vitsi.

Itsekkin syyllistyn tähän huonoon vitsiin. Monissa pyörissä on nykyään jopa säädettävä satula ja korkeutta on helppo säätää jousituksella. Off road pyörät voivat olla turhan korkeita lyhyelle. Pitkä mieskin voi näyttää todella naurettavalle matalassa pyörässä, asia selviää vain testaamalla. Kiinnittäisin enemmän huomiota ajoasentoon joka tuntuu sinulle luonnolliselta. Testaa tuttujen pyöriä ja osta joku alle 1000cc käytetty alkuun. Älä osta 20t pyörää jota inhoat?

Vierailija
38/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 161cm ja hayabusa on juuri sopivan kokoinen,esim kawan 1400zr oli aivan liian iso.Ja halusin nimen omaan ison kyykky pyörän.

Vierailija
39/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 162 cm kokeilin istua moottoripyörän päälle. En saanut edes työnnettyä sitä, en olisi saanut sitä ylös jos se kaatuisi.

Jalat ei ylettäneet vaikka pyörä oli vinossa. On kauhun paikka, osta itsellesi jokin pienempi vehje.

Mulla on beugeot vogue mopo , sen saan vielä polkemalla käyntiin. Sitten ajan vespaa ja olen tyytyväinen. Beugeot vogue on minulle vakaampi.

Vierailija
40/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin kannattaa opetella  liukumaan penkissä sen verran että saa toisen koiven kunnolla maahan,tai ainaki riittävästi. Sitte paljo helpompi katella pyörää, ku ei tarttte senttejä mittailla.

Häh?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi