Kun tuntuu ettei mieheen voi luottaa
Olemme tapailleet vähän aikaa ja tyypillisesti reagoin jonkin ajan päästä uudessa suhteessa siihen että onko luottamusta/luottamusta ei ole. Olen oppinut tarkkaileemaan merkkejä, hyvin usein miehet pyörittävät monia naisia ja silloin poistun kuvioista.
Nyt mies on aivan ihana, hyvän ja luotettavan oloinen. Hän on periaatteessa systemaattisesti osoittanut olevan luotettava. Asiasta on keskusteltu ja hän on halunnut kumota syitä joiden vuoksi minun on ollut vaikea luottaa. Hän on halunnut keskittyä vain minuun, ehdottaa tapaamisia, järjestää aikaa ja keksii ohjelmaa. Haluaa viettää öitä yhdessä ja matkustaa viikonlopuksi yhdesä johonkin.
Hän on hyvin tavoitettavissa ja vastaa viesteihin myös iltaisin.
Mutta sitten, hän on varovainen vastaamaan jos kerron mitä minä tunnen, eikä useinkaan vastaa mitä hän tuntee. Ja sitten kertoessani että poistin deittiapit hänkin kertoo poistavansa ne. Monikossa. Vaikka aikaisemmin hän on puhunut käyttäneensä vain yhtä sovellusta.
Olenko typerä kun keksin syitä olla luottamatta häneen?
Kommentit (38)
Tarkkailet miestä ja löydät satoja merkkejä siitä, että hän on epäluotettava. Olet jo päättänyt, että pieleen menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitset täydellisen.
Kukaan ei ole virheetön, että voisi vaatia muilta täydellisyyttä.
Sitä voi vaatia että jos sanoo että ei viesti muille, niin se myös pitää paikkansa!
Kerron sinulle surullisen faktan, kukaan ei ole sinulle velkaa yhtään mitään.
On velkaa rehellisyyden jos on asiasta yhdessä sovittu. Olen itsekin rehellinen ja pidän sanani joten vaadin sitä myös muilta.
Muussa tapauksessa suhde täytyy lopettaa.
Ei sitä onnea sulle kukaan toinen ihminen anna, se sinun on löydettävä se itsestäsi. Lopeta suhde ja opettele elämään itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko silmät kiinni vai auki kun sanoi ettei viesti muille? Kannattaa nyt varoiksi nyt vaa jättää se mies.
Ja hanki kissa ja unohda miehet.
Miten tämä nyt edes liittyy asiaan, eli rehellisyyteen??!
Minulla on ihan omakin eämä ja harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitset täydellisen.
Kukaan ei ole virheetön, että voisi vaatia muilta täydellisyyttä.
Sitä voi vaatia että jos sanoo että ei viesti muille, niin se myös pitää paikkansa!
Kerron sinulle surullisen faktan, kukaan ei ole sinulle velkaa yhtään mitään.
On velkaa rehellisyyden jos on asiasta yhdessä sovittu. Olen itsekin rehellinen ja pidän sanani joten vaadin sitä myös muilta.
Muussa tapauksessa suhde täytyy lopettaa.
Ei sitä onnea sulle kukaan toinen ihminen anna, se sinun on löydettävä se itsestäsi. Lopeta suhde ja opettele elämään itsesi
Kiitos, viihdyn yksin oikein hyvin. Paremmin kuin väärässä seurassa.
Kuinka kauan olette tapailleet? Jos et pysy rentoutumaan suhde ei ole sinua varteen.
Niin ja liian tunteelliset puheet heti alussa jollekin puolitutulle on vähän siinä ja siinä.
Olisi inhottavaa seurustella sellaisen kanssa, joka koko ajan epäilee kaikkea tekemistäni. Mielestäni ap ei ansaitse ihmissuhdetta lainkaan, jos ei ilman vakuuttelua ja todistelua kykene hyväksymään toisen olevan ihan tavallinen ihminen. Vaikuttaa siltä, että ap suorastaan ajaa seurustelukumppania pois luotaan jatkuvilla epäilyillä ja uteluilla.
Hyväksy ihminen sellaisenaan ja saat toimivan suhteen, epäile koko ajan ja hyväkin suhde päättyy.
Mulla vähän sama. Tavattiin vasta vähän aikaa sitten, eikä mies ole yhtä innokas yhteydenpitoon kuin minä. Toki hänellä on siihen järkevän kuuloinen peruste, mutta silti... Luulisi, että hänellä olisi pari minuuttia päivässä aikaa kysyä vaikka kuulumisia. On minullakin, vaikka olen todella kiireinen. Nyt en ole ollut häneen yhteydessä enkä laita mitään viestiä. Tämä ei lupaa hyvää, enkä näe järkeväksi antaa itsestäni liikaa jollekulle, joka ei halua panostaa vastaavalla tavalla. En halua elätellä ihastuneita unelmia joista todennäköisesti romahdan kivuliaasti alas.
Onko sulla ap jotain traumoja jostain aikaisemmista suhteista? Ilmeisesti olet tullut petetyksi, tms. kun sanoit että "hyvin usein miehet pyörittävät monia naisia"? Itse olen mies, mutta en oikein usko tähän väitteeseen, ainakaan, jos on tapailuvaiheeseen päästy. Varmasti on niitä, jotka näin tekevät, mutta uskallan väittää, että suurin osa ei näin tee. Kun ei ole ongelmia, niin sitten niitä pitää näköjään väkisin keksiä. Joko luotat mieheen tai et. Jos et, niin miksi jatkaisit suhdetta hänen kanssaan?
Olet tuonut omat epävarmuutesi ja traumasi käsittelemättöminä suhteeseen, ja projisoinut ne mieheen. Hän on halunut ottaa ne huomioon, ja signaloinut sinun suuntaan turvallisuutta. Nyt hän on huomannut, että tästä signaloimisesta huolimatta olet edelleen varpaillasi. Hän näkee tämän punalippuna ja alkaa vetäytymään.
Onko muka olemassa nainen, johon voi luottaa?
Mistä tällainen on ilmestynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vaisto harvoin pettää. Jos hommassa jokin tuntuu kaikesta huolimatta mättävän, niin yleensä syy selviää vähän myöhemmin ja osoittautuu todeksi. Varsinkin kun se on jotain sellaista, jota ei oikein pysty nimeämään, mutta jokin vaan ei tunnu aidolta?
Todella ahdistavaa, koska kyllä tässä vaiheessa pitäisi saada jokin konkreettinen syy miksi suhteen lopettaa. Ollaan suunniteltu jo kesääkin yhdessä.
Ei kai kukaan tekisi tällaista jos ei olisi sitoutunut.
Mitä, jos menisit kotiin vähän vielä kasvamaan? Sinun epävarmuutesi on epäreilua muita kohtaan.
Eihän ole, se on minun tunne.
Minä ja minun tunteet. P
Aloittaja ei olekaan terve, vaan mielipuoli.
Elämää nähneenä (olen 40 + ikäinen) sanon, että luottakaa vaistoonne. Se on annettu meille syystä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap jotain traumoja jostain aikaisemmista suhteista? Ilmeisesti olet tullut petetyksi, tms. kun sanoit että "hyvin usein miehet pyörittävät monia naisia"? Itse olen mies, mutta en oikein usko tähän väitteeseen, ainakaan, jos on tapailuvaiheeseen päästy. Varmasti on niitä, jotka näin tekevät, mutta uskallan väittää, että suurin osa ei näin tee. Kun ei ole ongelmia, niin sitten niitä pitää näköjään väkisin keksiä. Joko luotat mieheen tai et. Jos et, niin miksi jatkaisit suhdetta hänen kanssaan?
Olen tullut petetyksi usein ja monet deittiapeissa hakevat vaan seksiä kaikenlaisten valheiden varjolla. Saan seuraa helposti, mutta en sellaista luotettavaa seuraa.
En ole nyt sanonut hänelle mitään, pääosin tunnen että voin luottaa ja tilanne on parantunut koko ajan.
On hyväkin olla alussa varuillaan ja kuunnella vaistoaan aina. Se erehtyy hyvin harvoin. Tällä tavoin säästää itseään ja säilyttää myös arvokkuutensa.
Jos joku tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin yleensä se on myös niin. Mutta anna nyt toiselle edes mahdollisuus. Oletteko minkä ikäisiä?
Täällä ilmeisesti halutaan, että epätoivoiset naiset pilaa ihmissuhteensa liialla roikkumisella vastahakoisessa miehessä, kun tulee alapeukkua niille, jotka ajattelevat asioista realistisesti. Kertoo palstan tasosta paljon 😂😂😂
Miksi haluat olla miehen koko elämä? Eikö pelota ajatus siitä, että suljet miehen tyhjiöön, jossa sinun pitää pystyä olemaan kaverit,suku, työ, harrastukset jne., koska kauhistuneena pelkäät, että mies hengittää muuallakin kuin vieressäsi.
Miehen kannattaisi etsiä joku normaali nainen.