Tarja Cronbergin kunniatohtoriksi vihkiminen perutaan Itä-Suomen yliopistossa
Tiedekuntaneuvoston esityksenä Itä-Suomen yliopistossa on, että Tarja Cronbergin kunniatohtoriksi vihkiminen perutaan.
Asiasta kertoo varadekaani Minna Tanskanen STT:lle. Asia on käsittelyssä ylimääräisessä sähköpostikokouksessa.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppiesimerkki punavihreän osaston toimintatavoista; syytä muita siitä mitä itse teet, puhdasta marksismikomnunismia.
Hyhhyh
Vihreet on oikeistoliberaaleja, kokoomuksen puisto-osasto.
Mutta putinkin on kokoomuksen sisarpuolueesta, että semmottii kommareita juu ne kokkakikkareet vihreineen.
Mutta ketä kiinnostaa, ei mua ainakaan, olen alkanut kiinnostua Venäjästä vasta tämän ukrainakotkotuksen vuoksi. Aika kiehtova maa, jolla upea historia. Meidän pitäis olla ylpeitä tuollasesta naapurista ja olla sen kanssa hyvää pataa. Mutta kun ei, kuvitellaan että joku ranska ja usa on parempia kavereita, BUAHAHAHAHA, en muuta sano. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Venäjä on itse osoittanut olevansa militokratia ja naapureilleen existentiaalinen riski.
Vihreät ovat wokeradikalistinen äärivasemmostopuolue.
Lankea sinä ylpeästi Pietarin katuojaasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo yliopistomaailma tai vihreät minulle tuttuja aiheita, mutta jos käsitin oikein, tältä ihmiseltä perutaan kunniatohtorin arvo, siksi että on käynyt Venäjällä!! 🤦🏻
Aika naurettaviin sfääreihin mennyt tämä Venäjäfobia, ihmeellistä vouhkausta.
Tämä.
Mitä enemmän Venäjää dissataan, sitä enemmän olen niiden puolella.
Ukrainalaisia en voi sietää, venäläisiähän nekin on, mutta ö-luokan venäläisiä, tautisia ja sekundaa myös päästään.
Vierailija kirjoitti:
Persu haukkumassa täällä muita hulluiksi. Huvittavaa. Persu kun taitaa olla täällä se ainoa mielenterveystyökyvyttömyyseläkeläinen.
Vaikka toki haluaisit projisoida nuo ominaisuutesi muihin, mm. vastaamomurto todisti, kuten kauan on jo tiedettykin, jotakin aivan muuta kuin mitä sönkötät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo yliopistomaailma tai vihreät minulle tuttuja aiheita, mutta jos käsitin oikein, tältä ihmiseltä perutaan kunniatohtorin arvo, siksi että on käynyt Venäjällä!! 🤦🏻
Tämä.
Ukrainalaisia en voi sietää, venäläisiähän nekin on, mutta ö-luokan venäläisiä, tautisia ja sekundaa myös päästään.
Sinä olet ollut koko ajan Venäjän puolella ja täällä sössöttämässä Venäjän ylistystä kuin joku leveäperseinen rupsahtanut putinistiperheenäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu haukkumassa täällä muita hulluiksi. Huvittavaa. Persu kun taitaa olla täällä se ainoa mielenterveystyökyvyttömyyseläkeläinen.
Vaikka toki haluaisit projisoida nuo ominaisuutesi muihin, mm. vastaamomurto todisti, kuten kauan on jo tiedettykin, jotakin aivan muuta kuin mitä sönkötät.
Ai niitä työkyvyttömyyseläkkeelä lorvivia keski-ikäisiä Mirjoja ja Teemuja, joiden elämäntehtävä on jakaa aivopierujaan netissä?
Vierailija kirjoitti:
Erkki Tuomioja puolustaa Gronbergin osallistumista venäjän seminaareihin. Hänen mielestään se on pelkästään hyvä asia.
No niin. Kohta päästään lukemaan kuinka hyvä asia se vihreiden mielestä on sitten kaikesta kohusta huolimatta
Erkki on ammatiltaan sosialisti ja todiste siitä, miten venäjälle päin kallellaan ne kaikki vasemman puolen edustajat on
Tietysti Erkki puolustaa. On kommarisiipeä demareista.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja taas näitä juttuja. Joo idässä on propagandaa mutta ei meillä lännessä vai ollenkaan. Kaikki taas määkii sylki suussa samoja asioita mitä is ja Hesari ilmoittaa. Surullista ettei meillä ole Suomessa enää sanan tai mielipiteen vapautta
Edes yksi näkee, mihin Suomi on menossa. Maa on tuhon tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppiesimerkki punavihreän osaston toimintatavoista; syytä muita siitä mitä itse teet, puhdasta marksismikomnunismia.
Hyhhyh
Mutta putinkin on kokoomuksen sisarpuolueesta, että semmottii kommareita juu ne kokkakikkareet vihreineen.
Mutta ketä kiinnostaa, ei mua ainakaan, olen alkanut kiinnostua Venäjästä vasta tämän ukrainakotkotuksen vuoksi. Aika kiehtova maa, jolla upea historia. Meidän pitäis olla ylpeitä tuollasesta naapurista ja olla sen kanssa hyvää pataa. Mutta kun ei, kuvitellaan että joku ranska ja usa on parempia kavereita, BUAHAHAHAHA, en muuta sano. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Venäjä on itse osoittanut olevansa militokratia ja naapureilleen existentiaalinen riski.
Vihreät ovat wokeradikalis
Venäjä ei ole sama maa kuin Neuvostoliitto. Venäjä ei ole kommunistinen. Tiedät sen varmaan ihan hyvin.
Ja kyllä ne vihreät aika siellä keskimailla piipertää, näin täältä ihan tavalliselta vasemmalta katsottuna. Tiedäthän, että on olemassa myös se normaali vasemmisto, sen mystisen usein mainitun äärilinjauksen lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Mielenkiintoista. Jos Venäjä hyökkää tänne ja toimii siviilejä kohtaan samoin kuin Ukrainassa, ajatteletko yhä niin? Ukrainalaisten sanan tilalle vaihdat vain suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyhhyh
Sama juttu. Venäläiset saa minun sympatian ja tuen nykyään täysin. Olen kurkkua myöten täynnä Venäjän mustamaalausta. Ihan kun sillä jotain parempaa saatais aikaan kun katkaistaan naapurimaahan välit kokonaan, siinä se on jatkossakin ja niiden kanssa on tuhansia vuosia käyty kauppaa ja jaettu asioita. On käytävä jatkossakin.
"Venäjä ei ole sama maa kuin Neuvostoliitto. Venäjä ei ole kommunistinen. Tiedät sen varmaan ihan hyvin.
Ja kyllä ne vihreät aika siellä keskimailla piipertää, näin täältä ihan tavalliselta vasemmalta katsottuna. Tiedäthän, että on olemassa myös se normaali vasemmisto, sen mystisen usein mainitun äärilinjauksen lisäksi?"
Ja höpö höpö. Vihreät ovat puolukentän äärivasemmalla. Täytyy muistaa että;
'Keskitietä ei ole, on valittava puolensa. Se aika on nyt. Olet joko puolellamme tai meitä vastaan.'
- Sanna, SDP (entinen pääministeri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyhhyh
Vihreät ovat wokeradikalis
Jankutijankutijankjank, ota hyvä ihminen selvää edes mitkä puolueet on oikealla ja mitkä ei, vihreät on täysin oikeistoliberaali puolue, siksi ne onkin kaikesta niin pihalla. Wokeja on oikealla enemmän kuin vasemmalla, juuri kokkareissa, RKP:ssä ja VIHREISSÄ. Siinä sulle faktaa, einstein.
Toivon todellakin että pääsen käymään Pietarissa jonain päivänä, kuulostaa upealta suurkaupungilta täynnä historiaa. Ikävä kyllä vielä en oo Venäjällä päässyt käymään. Muistan kun lapsuudessa 80-luvulla, kaverin perhe lomaili Sotsissa(?), sillon monet kävi Venäjällä myös rantalomilla.
Haluaisin käydä itse Siperiassa, mutta tuskin niin kauas pääsen koskaan, niin tuo Pietari olis tosiaan mielenkiintoinen kohde.
Vierailija kirjoitti:
"Venäjä ei ole sama maa kuin Neuvostoliitto. Venäjä ei ole kommunistinen. Tiedät sen varmaan ihan hyvin.
Ja kyllä ne vihreät aika siellä keskimailla piipertää, näin täältä ihan tavalliselta vasemmalta katsottuna. Tiedäthän, että on olemassa myös se normaali vasemmisto, sen mystisen usein mainitun äärilinjauksen lisäksi?"
Ja höpö höpö. Vihreät ovat puolukentän äärivasemmalla. Täytyy muistaa että;
'Keskitietä ei ole, on valittava puolensa. Se aika on nyt. Olet joko puolellamme tai meitä vastaan.'
- Sanna, SDP (entinen pääministeri)
Okei? Eli kaikki ovat joko äärivasemmalla tai äärioikealla, niinkö? Kummassa sinä olet?
Pietarissa seinät ovat lohkeilleet, pastellinsävyinen maali haalistunut ja parvekkeet näyttävät paikoin sellaisilta, että niille ei uskalla astua. Pelko ei ole tuulesta temmattu, sillä keskustassa vanhojen talojen parvekkeita on romahtanut, ja rakennuksista on pudonnut kipsiä ohikulkijoiden päälle.
PIETARIN historiallinen keskusta rapistuu. Ongelma on ollut näkyvissä jo vuosikausia.
Mutta onneksi kotirzzämme Erkki Tuomioja nousee puolustamaan Tarjaa. Kyllä tuonkin sedän kaikki venäjäyhteydet pitäisi tutkia.
Jospa se Kosti jatkaa kavallusmatkojaan Pietariin niin pääse putinisti mukaan.
The Insiderin mukaan Kant oli seminaarin aiheena ainoastaan nimellisesti. Sen mukaan seminaari oli oikeasti osa Venäjän Baltic Platform -vaikuttamisoperaatiota.
Vuosi sitten Yahoo News, virolainen Delfi, ruotsalainen Expressen ja joukko muita lehtiä paljastivat Venäjän suunnitelman luoda kontakteja länsimaihin muun muassa ympäristöongelmien varjolla.
Oikeasti verkoston tarkoitus on edistää Venäjän geopoliittisia tavoitteita ja levittää venäläistä narratiivia, jonka mukaan Naton joukot Baltiassa tekevät tyhjäksi Venäjän näkemyksen rauhanomaisesta ja hyvän naapuruuden mukaisesta ratkaisusta alueen ongelmiin.
Liettuan valtionturvallisuusvirasto VSD sanoi The Insiderin mukaan, että Kant-seminaari oli lähes varmasti osa Venäjän vaikuttamisoperaatiota.
Konferenssin järjestämisen idea oli houkutella yleismaailmallisilla teemoilla osallistujia epäystävällisistä maista.
On myös mahdollista, että Venäjän tiedustelupalvelut saattoivat käyttää tilaisuutta tietojen keräämiseen, rekrytoimiseen ja tulevien vaikutustoimien koordinointiin, The Insiderille lausuttiin VSD:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkki Tuomioja puolustaa Gronbergin osallistumista venäjän seminaareihin. Hänen mielestään se on pelkästään hyvä asia.
No niin. Kohta päästään lukemaan kuinka hyvä asia se vihreiden mielestä on sitten kaikesta kohusta huolimatta
Erkki on ammatiltaan sosialisti ja todiste siitä, miten venäjälle päin kallellaan ne kaikki vasemman puolen edustajat on
Tietysti Erkki puolustaa. On kommarisiipeä demareista.
Venäjähän on nykyään oikeistomaa, vetäisitte joskus kellonne tähän päivään. Putin on oikeistopuolueesta, Venäjän kokkareista.
Ja onko se sinulta pois, jos Tuomiojalla on sentään senverran maalaisjärkeä päässä, että haluaisi pitää naapurisuhteet kunnossa, vaikka onkin raaka oikeistomaa.
Vierailija kirjoitti:
The Insiderin mukaan Kant oli seminaarin aiheena ainoastaan nimellisesti. Sen mukaan seminaari oli oikeasti osa Venäjän Baltic Platform -vaikuttamisoperaatiota.
Vuosi sitten Yahoo News, virolainen Delfi, ruotsalainen Expressen ja joukko muita lehtiä paljastivat Venäjän suunnitelman luoda kontakteja länsimaihin muun muassa ympäristöongelmien varjolla.
Oikeasti verkoston tarkoitus on edistää Venäjän geopoliittisia tavoitteita ja levittää venäläistä narratiivia, jonka mukaan Naton joukot Baltiassa tekevät tyhjäksi Venäjän näkemyksen rauhanomaisesta ja hyvän naapuruuden mukaisesta ratkaisusta alueen ongelmiin.
Liettuan valtionturvallisuusvirasto VSD sanoi The Insiderin mukaan, että Kant-seminaari oli lähes varmasti osa Venäjän vaikuttamisoperaatiota.
Konferenssin järjestämisen idea oli houkutella yleismaailmallisilla teemoilla osallistujia epäystävällisistä maista.
On myös mahdollista, että Venäjän
😂😂😂 Varmaan darth vader ja james bondkin ovat olleet paikalla, ja Matahari.
Hohhoijaa.
Tätä samaa mietin kanssa. Voihan Venäjällä, ja näissä seminaareissa tavata ihmisiä, jotka haluaisivat rakentaa sitä rauhaa, ja siksi kävi siellä? Mutta jos tosiaan on suoraan todistettavissa, että on päätynyt propagandan välineeksi, niin onhan se uskottava.