Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarja Cronbergin kunniatohtoriksi vihkiminen perutaan Itä-Suomen yliopistossa

Vierailija
07.05.2024 |

Tiedekuntaneuvoston esityksenä Itä-Suomen yliopistossa on, että Tarja Cronbergin kunniatohtoriksi vihkiminen perutaan.

Asiasta kertoo varadekaani Minna Tanskanen STT:lle. Asia on käsittelyssä ylimääräisessä sähköpostikokouksessa.

https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-226053

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Venäjä ei ole sama maa kuin Neuvostoliitto. Venäjä ei ole kommunistinen. Tiedät sen varmaan ihan hyvin.

Ja kyllä ne vihreät aika siellä keskimailla piipertää, näin täältä ihan tavalliselta vasemmalta katsottuna. Tiedäthän, että on olemassa myös se normaali vasemmisto, sen mystisen usein mainitun äärilinjauksen lisäksi?"

Ja höpö höpö. Vihreät ovat puolukentän äärivasemmalla. Täytyy muistaa että;

'Keskitietä ei ole, on valittava puolensa. Se aika on nyt. Olet joko puolellamme tai meitä vastaan.'

- Sanna, SDP (entinen pääministeri)

Okei? Eli kaikki ovat joko äärivasemmalla tai äärioikealla, niinkö? Kummassa sinä olet?

Koska en ole radikaalivasemmistoa, minut on jo vuosikymmen laimattu äärioikeistoksi. Sopii minulle että näillä nyt mennään

Eli olet kuten venäläiset: vihaat vähemmistökansoja ja seksuaalivähemmistöjä, mielistelet ja suosit rikkaita, haluat rajoittaa mediaa, oikeutta lakkoiluun ja mielenosoittamiseen.

Vierailija
102/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatia Venäjälle tässä farssissa. Miettikää nyt, bannataan yksi maa kaikesta ulkopuolelle, mutta samaan aikaan muut yhtä pahat tai pahemmatkin maat saa vapaasti osallistua. VMP. Kaksinaamaista tekopyhää paskaa koko länsimaitten venäjäviha. Ja kaikki ukrainan sabotööritkin laitettu venäjän piikkiin, iskut itämeren kaasuputkeen, ukrainan siltoihin ja ydinvoimalaan, jne. Kätevää.

Huomasin kun tämä fanaattinen hihhulointi ukrainan vuoksi alkoi, että länsimaiden medioiden luotettavuus alkoi olla nolla. Myöskin EU-johtajien järjenkäyttö tuntuu olevan täysin nollassa, täysin ukrainan huijaamia ameeboita lapioimassa eri kansojen rahoja pohjattomaan likaviemäriin. Zelensky nauraa matkalla pankkiin. 

Venäjä varmaan tappoi Kyllikki Saarenkin, vai mitä ukrainahihhulit. 

Sattuuko se, kun on noin tyhmä? Ota metanolihuikka - näet sitten paremmin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Venäjä ei ole sama maa kuin Neuvostoliitto. Venäjä ei ole kommunistinen. Tiedät sen varmaan ihan hyvin.

Ja kyllä ne vihreät aika siellä keskimailla piipertää, näin täältä ihan tavalliselta vasemmalta katsottuna. Tiedäthän, että on olemassa myös se normaali vasemmisto, sen mystisen usein mainitun äärilinjauksen lisäksi?"

Ja höpö höpö. Vihreät ovat puolukentän äärivasemmalla. Täytyy muistaa että;

'Keskitietä ei ole, on valittava puolensa. Se aika on nyt. Olet joko puolellamme tai meitä vastaan.'

- Sanna, SDP (entinen pääministeri)

Okei? Eli kaikki ovat joko äärivasemmalla tai äärioikealla, niinkö? Kummassa sinä olet?

Koska en ole radikaalivasemmistoa, minut on jo vuosikymmen laimattu äärioik

käsittämätön näkemys oikeistolaisuudesta. Vähemmistöjä ja vähemmistökansoja nyt ei jaksa edes kommentoida, mutta oikeistolaiset sentään haluavat, että Suomessa on rikkaita ja työnteko kannattaa. Kuka muuten ne teidän veronne kustantaa ja kuka investoi, että täällä olisi töitä?

Mielistellä rikkaita, voimia sinne vasennukseen :D :D

Vierailija
104/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatia Venäjälle tässä farssissa. Miettikää nyt, bannataan yksi maa kaikesta ulkopuolelle, mutta samaan aikaan muut yhtä pahat tai pahemmatkin maat saa vapaasti osallistua. VMP. Kaksinaamaista tekopyhää paskaa koko länsimaitten venäjäviha. Ja kaikki ukrainan sabotööritkin laitettu venäjän piikkiin, iskut itämeren kaasuputkeen, ukrainan siltoihin ja ydinvoimalaan, jne. Kätevää.

Huomasin kun tämä fanaattinen hihhulointi ukrainan vuoksi alkoi, että länsimaiden medioiden luotettavuus alkoi olla nolla. Myöskin EU-johtajien järjenkäyttö tuntuu olevan täysin nollassa, täysin ukrainan huijaamia ameeboita lapioimassa eri kansojen rahoja pohjattomaan likaviemäriin. Zelensky nauraa matkalla pankkiin. 

Venäjä varmaan tappoi Kyllikki Saarenkin, vai mitä ukrainahihhulit. 

en ihmettelisi, vaikka olisi tappanutkin. Zemiä ja jaksamista sinne itään

Vierailija
105/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi Tuomiojalle suodaan enää yhtäkään palstamillimetriä. Menneiden vuosikymmenten harmaa mies.

Kun hän avaa suunsa, kuuluu vain historian lehtien havinaa. 

Vierailija
106/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppiesimerkki punavihreän osaston toimintatavoista; syytä muita siitä mitä itse teet, puhdasta marksismikomnunismia.

Hyhhyh

Vihreet on oikeistoliberaaleja, kokoomuksen puisto-osasto.

Mutta putinkin on kokoomuksen sisarpuolueesta, että semmottii kommareita juu ne kokkakikkareet vihreineen.

Mutta ketä kiinnostaa, ei mua ainakaan, olen alkanut kiinnostua Venäjästä vasta tämän ukrainakotkotuksen vuoksi. Aika kiehtova maa, jolla upea historia. Meidän pitäis olla ylpeitä tuollasesta naapurista ja olla sen kanssa hyvää pataa. Mutta kun ei, kuvitellaan että joku ranska ja usa on parempia kavereita, BUAHAHAHAHA, en muuta sano. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. 

Venäjä on itse osoittanut olevansa militokratia ja naapureilleen existenti

Valista meitä sitten, miksi Putin ja Pohjois- Korean Kim Jong- un ovat kuin paita ja peppu. Tiedät varmaan mikä on P- Korea ?  

Vierailija
107/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cronberg 80 v., Tuomioja 77 v. Olisiko aika antaa puheenvuoro nuoremmille? Niin kuin silloin kun, Vanhaa vallattiin.

Vierailija
108/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erkki tykkää torakkakansasta. :)

Eipä yllttåny et tuomioja puolustaa😂

Vierailija
109/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen lällättely Venäjälle tulee kalliiksi, ja tarkoitan nyt euroja. Kannattiko? Suomi köyhtyy köyhtymistään.

Muut EU-maat vähät välittää pakotteista, ja kauppa käy ja talous nousussa. Mutta tunnollinen EU:n primus motor Suomi noudattaa pakotteita tunnon tarkasti, kun pelkää EU:n antavan tukkapöllyä. Kirstun pohja näkyy jo.  Suomi on hölmöläisten maa, joille muualla naureskellaan!!

Vierailija
110/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppiesimerkki punavihreän osaston toimintatavoista; syytä muita siitä mitä itse teet, puhdasta marksismikomnunismia.

Hyhhyh

Mutta putinkin on kokoomuksen sisarpuolueesta, että semmottii kommareita juu ne kokkakikkareet vihreineen.

Mutta ketä kiinnostaa, ei mua ainakaan, olen alkanut kiinnostua Venäjästä vasta tämän ukrainakotkotuksen vuoksi. Aika kiehtova maa, jolla upea historia. Meidän pitäis olla ylpeitä tuollasesta naapurista ja olla sen kanssa hyvää pataa. Mutta kun ei, kuvitellaan että joku ranska ja usa on parempia kavereita, BUAHAHAHAHA, en muuta sano. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. 

Sama juttu. Venäläiset saa minun sympatian ja tuen nykyään täysin. Olen

Olen myös Venäjän puolella. Ukrainalla ei ole puhtaat jauhot pussisa. Myyräntöitä tekee sen minkä ehtii, kun tietää että Venäjää niistä kuitenkin heti syytetään. Ja vaikka myöhemmin Ukraina paljastuu tekijäksi se annetaan heille anteeksi. Osalla suomalaisista silmät on jo avautuneet siitä mikä on on Z:n osuus ruletissa, mikä on hyvä.

Vierailija
111/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniatohtorius on ihan kummallinen ilmiö. Miksi sellaisia arvoja annetaan? Toinen kummajainen on tuo työelämäprofessori. 

Vierailija
112/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat puna-Tarjat voisi heivata itärajan taakse. Kaikki voittaisivat. 

Erkin voisi laittaa mukaan.

Vierailija
113/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitå? Gronberg on ihan oikeasti jo tekniikan ja kauppatieteiden tohtori, joten tuollainen kunniatohtorius on loukkaus sivistyneistöä kohtaan. 

Vierailija
114/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyhhyh

Sama juttu. Venäläiset

Teidän kaalisato on suurimmaksi osaksi menetetty, kiitos kaalikoin. Minkä voimalla meinaat  jatkossa kirjoittaa?

Ai niin, votkan! :D

Vierailija
115/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cronberg siis. 

Vierailija
116/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on tekniikan tohtori Lundin yliopistosta ja kauppatieteiden tohtori Kööpenhaminan yliopistosta. Kumpikin yliopisto voittaa yliopistorankingeissa meidän yliopistomme. 

Vierailija
117/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen yleinen lynkkaus ennen kuin tiedettiin, että suurlähettiläs itse otti yhteyttä Cronbergiin. 

Vierailija
118/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisiin lillukanvarsiin kiinnitetään huomiota, kun tosiasia on pikku näpertely tuon sodan hoidossa. YK ja EU ovat hampaattomia jysäyttämään kunnon iskua Moskovaan ja ajanaan russakat h-ttiin Ukrainasta. Kiinakaan ei pidä Venäjästä, joten ei luulisi olevan ylivoimaista. 

Vierailija
119/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaaren putinistisiskokset plagioija-Laura ja Saara, joka oli putinistien suosikki presidentinvaaleihin yrittäjäksi. Ei kai noita ole enempää? 

Janus Putkonen kehotti äänestämään Suomen presidentinvaaleissakin Putinia, koska Väyrynen ja S. Huhtasaari eivät päässet edes varsinaisiksi ehdokkaiksi.

Whatabout whatabout whatabout.

Miten jonkun aivot ovat niin pienet kuin sinulla, että kuvittelet ettei maailmassa ole kuin vihreät ja persut.

Huhtasaari twiittasi kuvan itsestään Venäjä-yhteyksistä syytetyn populistijohtajan kainalossa Venäjä ei ole kysymys

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006110369.html

Lauralla kova luotto Putiniin.

Lau

Laura Huhtasaari on täysin yhdentekevä henkilö Suomen politiikassa. Stubbin ja Lavrovin kaveriselfie

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a0d1d855-e266-4578-94bd-2681546a3…

Vierailija
120/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyhhyh

Sama juttu. Venäläiset

Tässäkin ketjussa on aika monta rzzätrollia