Suostuin seksiin riidan jälkeen vaikka en olisi halunnut
Ihan paska fiilis.. Mies oli ihan kiimassa ja hoki vaan että haluaa työntyä muhun ja laueta syvälle mun sisään. Harvoin tuollaista kiihkoa hänellä, ja mä en sitten saanut sanottua että en ehkä halua, kun riidan jälkeen vielä paha mieli. Olin toki kiihottunut ja litimärkä, hän osaa hommansa. Mut jälkikäteen tosi surullinen mieli. Tuntuu että en kunnioittanut rajojani enkä niin tehnytkään. Huoh..
Onko muille käynyt näin? Mä olen ihan maissa.
Kommentit (41)
Oikeutatko pettämisen yhtä nokkelasti?
Kyllähän ap:n kuvaama tilanne on selvä r*iskaus.
Nimittäin ap on r*aiskannut miehen vapaa-ajan sotkemalla sen kaikenlaiseen hevonpaskamärehtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako ymmärtämään loukkaantuneisuuden tason, jos kerron että mies sanoi aiemmin että musta ei ole yhtään mihinkään? Että kyllä, voin sanoa että vituttaa, yhä. En kykene edes katsomaan miestä nyt näiden kaikkien käänteiden jälkeen.
Ap
Mulle noi sanat meni niin syvälle, että joo annoin anteeksi, mutta unohtanut en ja koko suhde on kyllä tuon takia vaakalaudalla. Siihen lisäks toi seksi, jossa en kokenut olevani mukana puhtaasti vapaasta tahdostani. Henkisellä tasolla. Miten voi olla että kukaan ei tätä ymmärrä?
Ap
Yritä erottaa seksi riidasta. Selkeää on, että saitte riidalla aikaan sen hermostollisen virittäytyneisyyden, mikä seksistä.tkee hyvää. Kannattaa etsiä muita keinoja siihen.
Kaksi eri asiaa. Riitä ja seksi. Ei se seksi tarkoita riidan loukkausten hyväksymistä, vaan fyysistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Täyttää minusta raiskauksen tunnusmerkit.
Minusta taas itselleni tuttu tilanne, että fyysinen halu, meni henkisen edelle.
Olisit selvemmin sanonut, ettet halua ja laittanut jalat ristiin. Ei miehet osaa lukea ajatuksia. Miehesi luuli, että riita oli ohi.
Vierailija kirjoitti:
Olisit selvemmin sanonut, ettet halua ja laittanut jalat ristiin. Ei miehet osaa lukea ajatuksia. Miehesi luuli, että riita oli ohi.
Tiedän tämän, en häntä siitä syytä tässä. Lähinnä puran tätä tunnetta kun kohteli niin paskasti, ja aikalailla painoin villaisella enkä uskaltanut sanoa miltä oikeasti tuntuu. Ja siks seksin jälkeen tuntuu käytetyltä.
Varmaan vaan vielä niin järkytys, että miten voi sanoa muka rakastamalleen naiselle että susta ei oo mihinkään. Mun mielestä toi on järkyttävää käytöstä. Näen hänet ihan uusin silmin.
Ap
Nyt kun asiaa ejattelen, niin en olisi halunnut vaimoni kanssa seksiä toukokuussa 2012. Olisin halunnut katsoa lätkän mm- kosojen ottelua, mutta tuli syliin ja kiehnäsi ja puri korvasta. Kyllä nyt on paska fiilis kun tämän tajusin. Jäi kylmä olut puolilleen kun himo otti vallan, ja jäi USAn maali tai kaksi näkemättä. Paska fiilis on nyt, kun tajusin etten ehkä halunnut silloin. Kuinkahan tästä selviän, olenhan lähes ra iskattu tai puoliväkisi n maattu.
Teidänkö mielestä on ihan ok sanoa kumppanille että susta ei oo mihinkään?
Ap
Ap, avaudu täällä sitten kun teillä on ihan oikeita ongelmia...
Vierailija kirjoitti:
Teidänkö mielestä on ihan ok sanoa kumppanille että susta ei oo mihinkään?
Ap
Riippuu kontekstista. Eihän se kivasti ole sanottu, ja itse teet päätöksen suhteen jatkosta. Jos vaimoni sanoisi noin nyt 20 vuoden jälkeen, johtaisi se keskusteluun, jossa selvitettäisiin, miksi hän niin halusi sanoa. Mahdollisuudet, että suhde päättyisi siihen, on noin 0,0001%
Mee ap muualle provoilemaan. Ei noin tyhmiä naisia ole olemassakaan.
Exäni sanoi joka päivä ettei minusta ole mihinkään mutta hän oli hyvä sängyssä joten jaksoin sitä silti pari vuotta. Olenkohan hyväksikäytön uhri?
Mies -63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako ymmärtämään loukkaantuneisuuden tason, jos kerron että mies sanoi aiemmin että musta ei ole yhtään mihinkään? Että kyllä, voin sanoa että vituttaa, yhä. En kykene edes katsomaan miestä nyt näiden kaikkien käänteiden jälkeen.
Ap
Mulle noi sanat meni niin syvälle, että joo annoin anteeksi, mutta unohtanut en ja koko suhde on kyllä tuon takia vaakalaudalla. Siihen lisäks toi seksi, jossa en kokenut olevani mukana puhtaasti vapaasta tahdostani. Henkisellä tasolla. Miten voi olla että kukaan ei tätä ymmärrä?
Ap
Ymmärrän että miehen sanat ovat satuttaneet mutta en ymmärrä tuota seksi ongelmaa. Miehet eivät ole ajatustenlukijoita ja ne ajatukset pitää sanoa ääneen. Kuulostaa ennemminkin että olet pettynyt itseesi kuin mieheen tuon seksin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas, saispa miehen joskus tollaseen kiihkoon. Mutta ei.
Laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Mee ap muualle provoilemaan. Ei noin tyhmiä naisia ole olemassakaan.
Voi kuule, kyllä on. Ja paljon. Jopa tyhmempiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä haet täältä? Avaa suusi ja puhu miehen kanssa. Älä jää hautomaan asiaa. Vaikka intohimoinen seksi onkin ihanaa, tunnetason ongelma pitää keskustella pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ymmärrän että miehen sanat ovat satuttaneet mutta en ymmärrä tuota seksi ongelmaa. Miehet eivät ole ajatustenlukijoita ja ne ajatukset pitää sanoa ääneen. Kuulostaa ennemminkin että olet pettynyt itseesi kuin mieheen tuon seksin suhteen.
Itseeni nimenomaan! Että en sanonut ei, vaikka en oikeasti halunnut ja siksi on käytetty olo. Että miten sitä aikuinen nainen antaa itseään panna vaikka ei halua!
Noi miehen möläytykset on tavallaan eri tarina. Mies mun elämänhistoriani tietää ja toi oli niin vyön alle, että en todellakaan tiedä suhteen jatkosta.
Miks tänne avauduin? No että onko kellään käynyt samaa, että tuntee itsensä surkeaksi kun on antanut vaikka ei halua. Ilmeisesti ei kokemusta kenelläkään.
Ap
Minä pesin pyykkiä liian kuumalla vedellä vaikka en olisi halunnut. Miksi ap sinä teit minulle niin? Olet minulle villapaidan velkaa.