Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoikka nainen automaattisesti suosittu miesten keskuudessa?

Vierailija
07.05.2024 |

?

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään hoikkaa ja rinnatonta joka olisi käynyt korjauttamassa rintansa? Muuttuiko miesten suhtautuminen? 

Telkkarissakin nyt pyörivän mökkisarjan Lalonden Laura on tästä hyvä esimerkki. Todella epäsuhtaiset kumitissit anorektisessa kropassa. Nännit sojottaa taivaalle vielä kaiken lisäksi.

En ole katsonut, mutta annoit riittävän kuvauksen.

Ei todellakaan jatkoon.

Vierailija
122/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun kaltaisista liikalaihoista, muodottomista 12v pojan näköisistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa vain tietyn tyyppisen hoikan: isot rinnat, muhkea takapuoli ja reidet, samaan aikaan pikkuruinen vyötärö. Pojan näköiset luurangot eivät ole suosiossa

Vierailija
124/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa vain tietyn tyyppisen hoikan: isot rinnat, muhkea takapuoli ja reidet, samaan aikaan pikkuruinen vyötärö. Pojan näköiset luurangot eivät ole suosiossa

Miksi pitäisi olla suosiossa? Olen kauhistelemasti pojan näköinen nainen ja silti olen saanut juuri sen miehen kenet halusin, se riittää minulle. 

125/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin usein huomaan kiinnostuvani naisista, joilla on kauniit ja siistit kynnet.

Vierailija
126/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauniskasvoinen pullukka voittaa taviskasvoisen hoikan naisen. 

t. tavis hoikka

Vierailija
127/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hoikalla on usein lattea rintakehä ja olematon takamus. Puuttuu ne muodot jotka viehättää miehiä biologisesta syistä. Estrogeeni laittaa keräämään rasvaa, se on siis naisen tunnusmerkki vähän kuin testosteroni kasvattaa lihaksia miehellä. Laiha nainen on viimeistään keski-iässä uurteinen kasvoilta.

Vierailija
128/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Hoikalla on usein lattea rintakehä ja olematon takamus. Puuttuu ne muodot jotka viehättää miehiä biologisesta syistä. Estrogeeni laittaa keräämään rasvaa, se on siis naisen tunnusmerkki vähän kuin testosteroni kasvattaa lihaksia miehellä. Laiha nainen on viimeistään keski-iässä uurteinen kasvoilta.

Olet ihan oikeassa, kaikki hoikat tanssijat, luistelijat ja urheilijat jäävät ilman miestä, koska ovat niin lihaksikkaita ja rasvattomia. 

Vierailija
129/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että kyllä. 

Painan 53kg, tissit on kokoa E70 ja naamataulu on ihan ok. Teinistä asti on miehiä riittänyt parisuhteeseen ja sitten minua on koitettu pokailla keskellä katua, metrossa, rannalla, ostoskeskuksessa yms. Paskinta on se että luonteeni on surkea, pakoilen ihmisiä ja viihdyn paremmin yksinäni.

Ystäväni on hauska, ulospäinsuuntautunut ja muutenkin mahtavaa seuraa muttei kysyntää ole kovin paljoa koska ei mene tuohon hoikan naisen muottiin. Ystäviä hänellä onkin sitten paljon enemmän kuin minulla, sosiaalisella kummajaisella.

Uskon että ne on todennäköisemmin nuo E-kupin tissit kuin hoikkuus, joka kiinnittää huomion.

Vierailija
130/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aina etu verrattuna pullukoihin. Nykyaikana yhä harvinaisempi etu. Mutta ei sekään yksinään riitä, jos naama on epäviehättävä.

Vierailija
131/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
132/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole varsinaisesti jonoa ollut 😆 enkä ole edes mikään laihaläski vaan sporttinen hoikka, pitkillä hiuksilla, ilman tatskoja, ja kasvotkin kuulemma kuin missillä.

Missä piileskelet? Tulen hakemaan sinua, treffeille 😍

Vierailija
133/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suosittu, mutta kelpaava. Jos seksi ei säännöllisesti maistu, niin luiskaan.

Vierailija
134/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon hoikka, pienet tissit eikä muhkeaa perää, silti ollut miehiä tarjolla niin helvetisti tän elämän aikana. Eikä kukaan oo vartaloa moittinut/arvostellut. Kyllä monelle merkitsee se millainen ihminen on, kuin vartalo. 

itse ainakin olen kelpuuttanut monenlaisia miehiä eri vartaloilla, tärkeämpää on luonne ja millainen tyyppi on. Siinä vaiheessa kun kivan miehen kohtaa, ei ole väliä onko pituutta 179 vai 185, minkä väriset hiukset tms.

Vierailija
135/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki. Vain minä ja muutama muu.

Vierailija
136/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös hoikalla voi olla b-kupin tissit ja muodokas peppu 😙

Miehillä ei ole mitään käsitystä siitä minkä kokoinen mikäkin kuppikoko on b-kuppi on pieni, myös hoikalla naisella. Useimmilla hoikilla on vähintään b-kuppi.

Olin nuoruudessa hoikka, a-kuppi oli sillon. Nykyään on noista ajoista parikymmentä kiloa ylimäärästä.

Kuppikin on nykyään D.

Vierailija
137/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo eikä miesten kiinnostus ilahduta. Hoikimmillani sain olla potkimassa heitä kauemmaksi.

Nyt tanakkana keski-ikäisenä saan onneksi olla rauhassa. 

No minkä näkönen on mielestäsi ihannenainen?

Vai onko se sisänen kauneus?

Bi-curious

Vierailija
138/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hoikka nainen on sen verran harvinainen,  että kyllä, ottajia on.

Vierailija
139/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että kyllä. 

Painan 53kg, tissit on kokoa E70 ja naamataulu on ihan ok. Teinistä asti on miehiä riittänyt parisuhteeseen ja sitten minua on koitettu pokailla keskellä katua, metrossa, rannalla, ostoskeskuksessa yms. Paskinta on se että luonteeni on surkea, pakoilen ihmisiä ja viihdyn paremmin yksinäni.

Ystäväni on hauska, ulospäinsuuntautunut ja muutenkin mahtavaa seuraa muttei kysyntää ole kovin paljoa koska ei mene tuohon hoikan naisen muottiin. Ystäviä hänellä onkin sitten paljon enemmän kuin minulla, sosiaalisella kummajaisella.

Uskon että ne on todennäköisemmin nuo E-kupin tissit kuin hoikkuus, joka kiinnittää huomion.

Joo aika monet miehet on selvästi just tissimiehiä. Isot tissit niin muulla ei väliä.

Vierailija
140/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan, jos ikää on 50+. Kukaan ei kiinnostu (ihan hyvä niin).

N54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän