Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoikka nainen automaattisesti suosittu miesten keskuudessa?

Vierailija
07.05.2024 |

?

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ei riitä. 

Vierailija
82/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikilla naisilla on useimmiten rinnat kokoa aa-b. Eli pienet rinnat, pienet nännit ja nännipihat. Harvalla hoikalla, joita monet myös laihaksi sanovat, on pyöreitä rintoja c-kupista ylöspäin. Sitten on suurella todennäköisyydellä rintaproteesit, jos on siro (tai hoikka lihaksikas) rakenne ja matala rasvaprosentti sekä pyöreät rinnat. Näin miehille tiedoksi. Poikkeuksia on, mutta harvinaista.

T. Uimahallin asiakas

Eipä rintojen koolla ole paljon merkitystä. 

Miehille sillä on.

Joka muuta väittää, niin valehtelee, koska omalla rouvallaan on pienet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta plussapallot eivät ole.

Vierailija
84/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Olen hoikka ja pitkähiuksinenkin, joten kokemusta on. Olen itse myös pitkä ja pienirintainen ja tuntuu, että miehet etsii sellaista söpöä, lyhyttä, jolla hieman muotoja ja söpö "tyttömäinen olemus"

Meidänkin asuinalueella liikkuu muutama tuollainen "hirvi".

Pitkä ja hoikka nainen, ei millään tavalla silmää miellyttävä.

Vierailija
85/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leveäharteisen ja hoikan kannattaa siis luovuttaa kokonaan? Aika pinnalliseksi mennyt maailma. 

Missäs nyt näin sanotaan?

Kommentissa 73, en saanut lainattua tekstiä tähän. Elämässä pitää keskittyä muihin asioihin, pettymys kumppanille jne.

Vierailija
86/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikalla on yleensä pienet rinnat, ja niitä miehet haukkuu, olen saanut kuulla olevani lauta, poika, jne. Miehet on todella julmia, jos ei vastaa kauneusihannetta.

Mikäli hoikkuus tarkoittaa teinipojan vartaloa  ilman naisellisia pehmeitä muotoja, sekä hartiat ovat leveämmät kuin lantio, niin tämänkaltainen hoikkuus ei ole sitä mikä seksuaalisessa mielessä kiinnostaa monia miehiä.ö

Hoikallakin naisella voi olla kurveja.

Näin on. Olen itse sellainen. 

Vierailija
87/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, pyöreäpyllyinen leveällä (suhteessa vyötäröön) lantiolla + isot rinnat = takuulla suosittu.

Tuoltahan se kauneusihanne tuntuu tällä hetkellä näyttävän, mutta pitävätkö kaikki miehet siitä, se on eri asia.

No pitää tietenkin.

Vierailija
88/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikalla on yleensä pienet rinnat, ja niitä miehet haukkuu, olen saanut kuulla olevani lauta, poika, jne. Miehet on todella julmia, jos ei vastaa kauneusihannetta.

Mikäli hoikkuus tarkoittaa teinipojan vartaloa  ilman naisellisia pehmeitä muotoja, sekä hartiat ovat leveämmät kuin lantio, niin tämänkaltainen hoikkuus ei ole sitä mikä seksuaalisessa mielessä kiinnostaa monia miehiä.ö

Mitä tämmöisen naisen kannattaisi sitten tehdä? Silikonit? Lihottaa itseään? Hyväksyä että ulkonäkö on huono ja mitään ei voi tehdä? 

Ei missään nimessä kauneusleikkauksia. Harteikas ja suoravartaloinen voi myös olla kaunis. 

Ensimmäisessä lauseessa olet oikeassa.

Mutta toinen? No nyt meni pahasti metsään.

Vierailija
89/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta kysyisin sellaista, jotta tarkoitatko hoikalla alipainoista vai normaalipainoista? On vaikea vastata kun luokka normaalipaino paino ei tule esiin. 

Itse pidän luonnollisesta pynttäämättomästä ihmisestä, joka ei "maalaa" naamaansa, vaan hyväksyy itsensä sellaisena kun on. Se kertoo ihmisen olevan vahva ja luottavan itseensä. Saunapuhdas ja kaikin puolin tervepäinen on laatutavaraa. Minkä kokoinen ihminen on se toki jonkun verran vaikuttaa, koska useimmat ylipainoiset ovat huonokuntoisia ja ylipainon tuomien sairauksien valtaamia. En tieten tahtoen edes hakeudu millään lailla vahvasti ylipainoisten seuraan, koska parisuhteelta en hae hoitajan roolia. Valtaosa ylipainoisista saa painonsa korkealle syömällä vaan liikaa, olemalla laiska liikkumaan jne. Se ei oikein anna mielikuvaa itsestään välittävästä ja huolehtivasta ihmisestä. (Na i nen sana kielletty kun kertoo sukupuolen siksi sana ihminen) 

Vierailija
90/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä ollut ainakaan. Eipä juuri ketään kiinnostanut.

...siis 18v kun kaikki muutkin oli hoikkia

Nelikymppiseksi saakka olin erittäin hoikka. Ei ollut kiinnostuneita senkään vertaa kuin muilla näytti olevan. 

Vierailija
91/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämmöisen naisen kannattaisi sitten tehdä? Silikonit? Lihottaa itseään? Hyväksyä että ulkonäkö on huono ja mitään ei voi tehdä? 

Ei missään nimessä kauneusleikkauksia. Harteikas ja suoravartaloinen voi myös olla kaunis. 

Harteikas ja suoravartaloinen voi olla kasvoiltaan kaunis, mutta vartaloltaan miehekäs ja vähemmän seksikäs 

Vierailija
92/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo eikä miesten kiinnostus ilahduta. Hoikimmillani sain olla potkimassa heitä kauemmaksi.

Nyt tanakkana keski-ikäisenä saan onneksi olla rauhassa. 

Vierailija
93/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei, ei todellakaan. 

Vierailija
94/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos naama on ruma. 

Vierailija
95/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut että minusta kiinnostutaan aika usein kun minulla on kivat vaatteet ja luonnollinen meikki :D aika huvittavaa ja toisaalta raadollista että samaa huomiota ei saa ilman niitä nättejä rättejä ja meikkiä :D ne on kuitenkin vain vaatteita ja siis hoikka ei riitä vaan tarvitaan juurikin ne nätit kasvot mitkä monelle saa pienelläkin meikillä 

-

Luonnollinen meikki!!!! Hahhahhaa. Luonnollinen ei TARVITSE meikkiä. Meikillä toki saa ruttunaamaan jonkin moista parannusta, mutta meikattu ei koskaan ole aito. Luonnollista meikkiä ei ole olemassakaan. Selkeästi et ole edes nätti saati kaunis, kun pitää naama maalata. Kehua itseäsi osaat ja sekin on huono puoli kun ulkonäköä joutuu kehumaan itse. Ymmärrän toki ettei muut sitä kehu.

Vierailija
96/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi edes olla lantio leveämpi kuin hartiat? Eihän silloin pysty edes kävelemään kun kädet osuu siihen lantioon? 

Vierailija
97/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin hoikka mutta isorintainen ja todellakin miesten huomion kohteena. Nyt nelikymppisenä en ole enää hoikka mutta valtavan rintavarustuksen takia ilmeisesti vieläkin vientiä riittäisi. Naimisissa olen tosin ollut jo vuosia. 

Vierailija
98/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä että naisella on nätit kasvot ja pyöreä pylly. Jos noi ominaisuudet puuttuu, en tule koskaan naisesta kiinnostumaan. Ja toisaalta, jos noi ominaisuudet löytyy, niin ei haittaa mitään vaikka nainen olis vähän muhkumpikin.

Vierailija
99/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole varsinaisesti jonoa ollut 😆 enkä ole edes mikään laihaläski vaan sporttinen hoikka, pitkillä hiuksilla, ilman tatskoja, ja kasvotkin kuulemma kuin missillä.

Luulisi kysyntää olevan... Oletko liian kaunis kuin Marin mielestään? Ei uskalla miehet lähestyä

No en 🤣 on muakin siis lähestytty mutta satunnaisesti vain, tyyliin pari kertaa vuodessa, nyt ei aikoihin sitäkään vaikka kroppa on parempi kuin koskaan aiemmin

Vierailija
100/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi edes olla lantio leveämpi kuin hartiat? Eihän silloin pysty edes kävelemään kun kädet osuu siihen lantioon? 

Minulla on lantio noin 6cm leveämpi, lantion ympärysmitta 12cm suurempi ja hyvin pystyn kävelemään. Olen huomannut, että useimmilla hartiat ja lantio on kyllä saman levyiset tai hartiat vähän leveämmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme