Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoikka nainen automaattisesti suosittu miesten keskuudessa?

Vierailija
07.05.2024 |

?

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta lihava nainen ei ole juuri koskaan. 

Vierailija
62/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä ollut ainakaan. Eipä juuri ketään kiinnostanut.

Olisin kiinnostunut, mutta ujostelin.  Otin sitten sen joka teki aloitteen.

Joskus mies on niin ujo, että naisen pitää olla aktiivisempi osapuoli. Minulla meni ehkä hieno suhde ohitse, kun ujo mies ihastui minuun. Olen itsekin ujo, joten minäkään en toiminut. Mies oli niin komea, etten käsittänyt, miksi hän kiinnostui. Ja tämän ketjun aiheeseen liittyen olen hoikka, mutta se tuskin oli tärkeintä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikalla on yleensä pienet rinnat, ja niitä miehet haukkuu, olen saanut kuulla olevani lauta, poika, jne. Miehet on todella julmia, jos ei vastaa kauneusihannetta.

Mikäli hoikkuus tarkoittaa teinipojan vartaloa  ilman naisellisia pehmeitä muotoja, sekä hartiat ovat leveämmät kuin lantio, niin tämänkaltainen hoikkuus ei ole sitä mikä seksuaalisessa mielessä kiinnostaa monia miehiä.ö

Vierailija
64/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikilla naisilla on useimmiten rinnat kokoa aa-b. Eli pienet rinnat, pienet nännit ja nännipihat. Harvalla hoikalla, joita monet myös laihaksi sanovat, on pyöreitä rintoja c-kupista ylöspäin. Sitten on suurella todennäköisyydellä rintaproteesit, jos on siro (tai hoikka lihaksikas) rakenne ja matala rasvaprosentti sekä pyöreät rinnat. Näin miehille tiedoksi. Poikkeuksia on, mutta harvinaista.

T. Uimahallin asiakas

Ällöttävää. Täytyy olla kyllä sairas, jos mittailee ja arvioi uimahallissa asioidessaan toisten naisten rintoja ja kehoja!

Öö.. jos on käynyt 30 vuotta uimassa ja saunassa sekä kuntosaleilla, ei ole voinut välttyä näkemästä tämän vertaa. Todellakaan en tuijota ketään. Mutta näen ihmiset. Ja näen myös, että uimahallin suihku

Höpö höpö. Ei siinä mitään analyysiä tarvita. Käypä itsekin uimahallissa!

Vierailija
65/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikilla naisilla on useimmiten rinnat kokoa aa-b. Eli pienet rinnat, pienet nännit ja nännipihat. Harvalla hoikalla, joita monet myös laihaksi sanovat, on pyöreitä rintoja c-kupista ylöspäin. Sitten on suurella todennäköisyydellä rintaproteesit, jos on siro (tai hoikka lihaksikas) rakenne ja matala rasvaprosentti sekä pyöreät rinnat. Näin miehille tiedoksi. Poikkeuksia on, mutta harvinaista.

T. Uimahallin asiakas

Eipä rintojen koolla ole paljon merkitystä. 

Vierailija
66/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ollut ainakaan. Eipä juuri ketään kiinnostanut.

...siis 18v kun kaikki muutkin oli hoikkia

Vierailija
67/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Olen hoikka ja pitkähiuksinenkin, joten kokemusta on. Olen itse myös pitkä ja pienirintainen ja tuntuu, että miehet etsii sellaista söpöä, lyhyttä, jolla hieman muotoja ja söpö "tyttömäinen olemus"

Vierailija
68/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikalla on yleensä pienet rinnat, ja niitä miehet haukkuu, olen saanut kuulla olevani lauta, poika, jne. Miehet on todella julmia, jos ei vastaa kauneusihannetta.

Mikäli hoikkuus tarkoittaa teinipojan vartaloa  ilman naisellisia pehmeitä muotoja, sekä hartiat ovat leveämmät kuin lantio, niin tämänkaltainen hoikkuus ei ole sitä mikä seksuaalisessa mielessä kiinnostaa monia miehiä.ö

Tiedän kyllä tämän hyvin, tämän miehet ovat minulle törkein sanavalinnoin kyllä yksityiskohtaisesti kertoneet :) 

Vierailija
69/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämmöisen naisen kannattaisi sitten tehdä? Silikonit? Lihottaa itseään? Hyväksyä että ulkonäkö on huono ja mitään ei voi tehdä? 

Vierailija
70/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämmöisen naisen kannattaisi sitten tehdä? Silikonit? Lihottaa itseään? Hyväksyä että ulkonäkö on huono ja mitään ei voi tehdä? 

Ei missään nimessä kauneusleikkauksia. Harteikas ja suoravartaloinen voi myös olla kaunis. 

Vierailija
71/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikallakin naisella voi olla kurveja.

Vierailija
72/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, pyöreäpyllyinen leveällä (suhteessa vyötäröön) lantiolla + isot rinnat = takuulla suosittu.

Tuoltahan se kauneusihanne tuntuu tällä hetkellä näyttävän, mutta pitävätkö kaikki miehet siitä, se on eri asia.

Vierailija
73/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä kannattaa vain hyväksyä itsensä ja olla kiitollinen elämästään. Voi keskittyä muihin asioihin kuin miehiin. Jos miehille ei käy nainen, jolla on leveämmät hartiat kuin lantio. Eipä sitä vartalonmuotoa voi muuttaa. Vyötärön voi jumpata kapeaksi ja persmuksen isoksi silti. Ei ole kuitenkaan kiva olla pettymys kumppanille. Mutta elämällä on muuta tarjottavaa.

Vierailija
74/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan olla oma itsensä ja odotella, että joku fiksu mies tulee vastaan. Aika ilkeää, että hoikkaa kutsutaan teinipojaksi, vielä aikuiset ihmiset 😳

Sehän tekee siis hoikasta pitävästä miehestä pdarin?

Miten se on niin vaikeaa käsittää, että ihmiset tykkää eri asioista ja kaikki ei tykkää isoista rinnoistakaan vaikka niitä tyrkytetään.

Vierailija
75/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein laiha ei näytä hyvältä, mutta joku läski vielä vähemmän. Mä en ymmärrä et mikä siin on ettei voi treenata ja olla oikeasti seksikäs ja hyvässä kunnossa?

Vierailija
76/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein laiha ei näytä hyvältä, mutta joku läski vielä vähemmän. Mä en ymmärrä et mikä siin on ettei voi treenata ja olla oikeasti seksikäs ja hyvässä kunnossa?

Treenaaminen on tylsää. 

Vierailija
77/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveäharteisen ja hoikan kannattaa siis luovuttaa kokonaan? Aika pinnalliseksi mennyt maailma. 

Vierailija
78/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hoikka ja treenaava, mutta en hitossa tee sitä ollakseni seksikäs ja hyvännäköinen, mitä hittoa?

En haluaisi tutustua noin pinnallisen ihmiseen, mekin halutaan tulla tykätyksi persoonan takia.

Toki instabimbot on asia erikseen, mene sieltä etsimään?

Vierailija
79/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hoikkia naisia joissa ei ole minusta mitään muutakaan isoa vikaa, ja ihmetellyt miksei heille ole vientiä tai sitten kiinnostuneet ovat ihan kummallisia tapauksia. Minä en ole erityisen hoikka, pikemminkin vahva, eikä ole ollut miesongelmia. Toisaalta olen hyväksynyt sen etten minä ymmärrä mistä miehet kiinnostuvat. 

Vierailija
80/154 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveäharteisen ja hoikan kannattaa siis luovuttaa kokonaan? Aika pinnalliseksi mennyt maailma. 

Missäs nyt näin sanotaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi