Millaisista rinnoista miehet ETTE tykkää?
Itselläni on hyvin pienet (pieni a), joilla olen imettänyt yhden lapsen.
Olin viime viikonloppunakin kolmen miehen kanssa sängyssä ja aina vaan hävettää mun rinnat ja mietin vaan, että onkohan ne noiden mielestä oikeesti kovinkaan kivat:(
Kommentit (58)
Mulla kaksi lasta ja silikonit. implantti cc300 eli c kuppikoko ja kiinteät. Implantti oman rintakudoksen alla. Eipä kukaan koskaan olisi sanonut ettei tykkää. Mies kiihottuu vain katsellessaan niitä. ;)
Ennen lapsia kuppikoko oli a.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:06"]
Mulla kaksi lasta ja silikonit. implantti cc300 eli c kuppikoko ja kiinteät. Implantti oman rintakudoksen alla. Eipä kukaan koskaan olisi sanonut ettei tykkää. Mies kiihottuu vain katsellessaan niitä. ;)
Ennen lapsia kuppikoko oli a.
[/quote]
Lisään vielä ettei monikaan uusista ystävistäni tiedä edelleenkään että mulla on implantit. Koska oma rintakudos on päällä niin ei näytä silikoneilta vaan luomuilta. En käytä kovinkaan usein avoimia vaatteitakaan. Ja nämä on pehmeät,ei kovat kuten moni luulee.
raskausarvet rinnoissa saavat minut syttymään, naiset vaan ei tunnu ymmärtävän, että ne ovat sexyjä.
Itse pidän pienistä ja kiinteistä. Isot ja roikkuvat ovat kammottavat!
Pienet tissit on sexyt, mutta peppua pitää olla. C-kuppikin on jo liian iso.
Ja kyllä vaan hänellä riiittää niin paljon enemmän vientiä kun mulla, joten en usko, että pienet rinnat olisivat miehistä mitenkään kovin kivat:(
T:ap, onneksi on edes suht kiinteät;)
Vai miten sinä sen " viennin" lasket?
No ei nyt ihan noinkaan. Mutta tarkoitin, että kyllä häntä miehet enemmän katselee ym.
kerää katseet. se on aina ollut niin. Asiaan: En tykkää puikula mallisista tisseistä. Toinen tärkeä juttu on että nännit ei saa osoittaa alaspäin.
sisin sen määrää mitä ihminen ei tissit tai perse.
Tuo ap:n blondi-esimerkki on hyvä. Tietysti miehet kyttäävät, kun on jotain kytättävää! Sitten ilman vaatteita asia on aivan eri.
Minulle isot rinnat tuovat mieleen vanhenemisen ja läskin. Pienet rinnat ovat tyttömäiset :) Joku toinen taas tykkää ns. muodokkaista.
kyllä minä sanon suoraan jos naisella upeat rinnat
ja ne ei todellakaan tarkoita sitä että ne täytyy olla kokoa DD
useimmat mitkä on sielmääni hivellyt on kokoa A
Pienet sievät vaan vetoaa ainakin minuun
Mutta vastaus kysymykseen
niin todella riippurinnat ei ole kauniit!!
Tisseissä koko ei tosiaankaan ole se tärkein juttu. Mieluummin jopa sopusuhtaiset muun vartalon kanssa kuin liian isot. Tietysti isotKIN on kivat katsella ja niiden väliin on hauskaa pökkiä. Pystyt ja terhakkaat jos on niin ei tarvi olla isotkaan kun katse jää kiinni.
mies
Siis miten ketään muu ei SIIHEN kommentoinut mitään??
Tuntuu flaksi käyvän sulla, vaikka rintoja ei oiska....
Ja olitko niiden miesten kanssa sängyssä kaikki yhdessä vai jokainen erikseen..?
Ja siis sulla on lapsikin...
Anteeks vaan, mut toi tissi ongelma jäi viimiseks jutustas ees mieleen...! Kannattas ehkä murehtia ennemmin sitä, millasen mallin annat lapselles ja yleensä miten käyttäydyt huolimatta siitä että olet äiti, eikä niinkään harmitella tissejen pienuutta...
JA jos tahtisi on yleensä toi, ni mietippä jos pyytäsin niiltä miehiltä rahaa hommistas, ni ei aikaaka ku saisit kustannettua itelles isommat tissit!! Ongelma ratkastu :)
Eikö miehillä merkkaa mitään se, kenen rinnoista on kyse??
Kuten tuolla kalukeskustelussa kävi ilmi, että ei sen kalun näöllä niin väliä, kunhan on puhdas ja kiinni ihanassa ihmisessä.
Vaikka tiedän, että miehet ovat tosi esteettisiä ja nauttivat aisteista eniten silmillään, olen silti aika yllättynyt tästä viestiketjusta.
t. isot hinkit, joitten takia tunnen oloni erittäin naiselliseksi ja seksikkääksi
...nyt puhutaan siis miehistä.... niille merkkaa että millaset tissit ja perse yms. on... naiset höpöttää aina luonteesta yms. että se on tärkeintä....
Vierailija:
Eikö miehillä merkkaa mitään se, kenen rinnoista on kyse??
Kuten tuolla kalukeskustelussa kävi ilmi, että ei sen kalun näöllä niin väliä, kunhan on puhdas ja kiinni ihanassa ihmisessä.Vaikka tiedän, että miehet ovat tosi esteettisiä ja nauttivat aisteista eniten silmillään, olen silti aika yllättynyt tästä viestiketjusta.
t. isot hinkit, joitten takia tunnen oloni erittäin naiselliseksi ja seksikkääksi
[quote author="Vierailija" time="24.01.2007 klo 20:13"]
Itselläni on hyvin pienet (pieni a), joilla olen imettänyt yhden lapsen.
Olin viime viikonloppunakin kolmen miehen kanssa sängyssä ja aina vaan hävettää mun rinnat ja mietin vaan, että onkohan ne noiden mielestä oikeesti kovinkaan kivat:(
[/quote]
Ei ne ainakaan näytä hidastavan vauhtiasi ollenkaan...