Sain viimeyönä aivan mahtavaa seksiä....
ja kaiken lisäks viel omalta mieheltä.
Siis ku monet sitä niin valittelee että on kyllästyny omaan seksielämään,ja tekis mieli käydä vieraissa....
nooh,mulla ei onneksi ole sitä problemaa;D;D
Anteeksi naapurit jos jouduitte valvomaan.....:)
Kommentit (9)
Eilinen ilta oli aivan ihana... kun mieheni tuli kotiin työreissulta, niin hän halaili ja suuteli himokkaasti minua. Jo silloin alkoi himot "kutiittaa" pimpsassa. Kumpikin kävimme pikapesulla, kädet ja värkit. Ei kauakaan, kun olin pelkissä pikkareissa hänen sylissään ja toinen käteni hänen alkkareiden sisällä mulkussa kiinni. Tuntu koko ajan kun se koveni ja jäykistyi lisää ja turposi. Hänenkin sormet haki kostuneen rakoni ja sormitti klitoristani. Ei muuta kun sänkyyn ja housut pois. Voi miten ihanasti hän nuoli pilluani työnnellen välillä kieltään pimpsaan sisään. Hapusin hänen kullin käteeni, runkkasin hetken ja sitten otin suihin ja nuolin. Tunsin kun hekuman hetki alkoi lähestyä, lopetin heti ettei hänellä olisi tullut liian aikaisin. Hän jatkoi vielä nuolemista ja sormilla hyväilemistä litimärkää turvonnutta pilluani. Vaivoin pystyin sanomaan, että tuu mun sisään nyt heti. Hän kääntyi päälleni ja työnsi kovan kullinsa sisääni moneen kertaan. Sitten vaihdettiin asentoa ja minä menin hänen päälleen ratsastusasentoon. Hinkkasin pilluani sen kun kerkisin mulkun tyveen asti. Vielä piti kääntyä vatsalleni ja hän tuli takaapain sisälleni. Voi miten hyvältä tuntui, kun hänen haaruväli puski pyllyäni vasten. Kohotin takamusta hivenen, että oikein syvälle pääsi työntämään paksua kulliaan rakooni. Loppujen lopuksi laukesin ennemmin kuin hän, mutta ei siinä kauaa mennyt kun mieheltänikin tuli mehut mun sisään. Hetken työnteli vielä, mutta sitten se vehje lurpistui ja sessio päättyi.
työmatka ja sen aikana tullut hirvee puute ja panetus.
ja erityisen pitkä kieli miehellä. Jos miehellä alkaa laukeaminen lähestyä, niin ei siinä kyllä mitään kunnon panosessiota enää suoriteta, ellei värkki ole todella väljä tai miehellä mielessä ihan muut asiat. Oletko ruma?
Voi miten ihanasti hän nuoli pilluani työnnellen välillä kieltään pimpsaan sisään. Hapusin hänen kullin käteeni, runkkasin hetken ja sitten otin suihin ja nuolin. Tunsin kun hekuman hetki alkoi lähestyä, lopetin heti ettei hänellä olisi tullut liian aikaisin.
ja erityisen pitkä kieli miehellä. Jos miehellä alkaa laukeaminen lähestyä, niin ei siinä kyllä mitään kunnon panosessiota enää suoriteta, ellei värkki ole todella väljä tai miehellä mielessä ihan muut asiat. Oletko ruma?
Etkö pillua oo saanu vai missä sulla on ongelma?
olet heti tyrmäämässä ettei se niin voinu olla. Oot ruma tai hiton väljä.
Olitkos paikalla mittaamassa ap:n pillun väljyyden ja arvioimassa ulkonäön?
Minusta on ällistyttävää ettei seksipalstalla voi kehua saaneensa hyvää seksiä, ilman että joku pillutta jääny miesraukka rupee pottuilee. Joo, eikä ole kateellinen vaan ihan FAKTOja vaan latelee:-D
Jos mies on käsin runkattu laukeamispisteeseen, niin ei siinä mitään taivaallisia seksisessioita enää vedetä, ellei miehellä jostain syystä ole vaikeuksia laukeamisessa. Eli nainen epäseksikäs tai pillu löysä.
Ihan hyvin seksiä pystyy jatkamaan senkin jälkeen, kun on käynyt laukeamisen rajalla. Keskittyy vaikka hetkeksi vastavuoroisesti hoitelemaan naista ja ottaa itse hieman rauhallisemmin. Siellä rajalla voi käydä useammankin kerran saman session aikana. Jos olet itse niin herkkä, ettet pysty yhtään pidättelemään, niin sehän on sinun häpeäsi. Turhaan haukut toisia löysiksi tai epäseksikkäiksi.