Tuli kutsu mammografiaan. Kuinka kivuliasta se on?
Kuukautiskierron vaiheellakin taitaa olla merkitystä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattui aivan kamalasti. En haluaisi enää toiste mennä.
Röntgentutkimus ei satu. Naisilla on outo tapa liioitella kipuja kuten esim. synnytystä ja kuukautisia.
Naisissa on eroa, kuten miehissä. Toiset synnyttävät kiljumatta ruumiinrakenteensa vuoksi, toisiin sattuu.
Minulla oli lähes kivuttomat kuukautiset, vaikka endometrioosi oli edennyt pitkälle, jollain toisella on kipupumppu.
Mielestäni jokaisella miehellä pitäisi olla mahdollisuus kokea molemmat kivut oikein rankkoina. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattui aivan kamalasti. En haluaisi enää toiste mennä.
Röntgentutkimus ei satu. Naisilla on outo tapa liioitella kipuja kuten esim. synnytystä ja kuukautisia.
Kyllä mä sen miesflunssan ottaisin mieluummin kuin synnytyksen. Mitens sinä?
Ja sortua vastaamaan trolleille.
Vierailija kirjoitti:
Olin talvella, aamupimeällä, jossain rekkaperäkärryssä. Paikalla oli vain mies, hän huohotti kummallisesti. tuli selkäni taakse kiinni minuun. Neljä eri kertaa tämä toistui. Poislähtiessäkään ei ollut ketään muuta. Olen jälkeenpäin selvittänyt asiaa monesta viranomaisesta ym. Tilanne oli kuin raiskaus, pelottava. Minulle ei ole kerrottu kuka tämä mies oli, onko joku lääkäri tulkinnut mammografia kuvat ym. Yksityinen lääkärikeskus tuottaa tämän palvelun hyvinvointialueelle. Törkeää että mies on puristelemassa siellä naisen rintoja, ja hänen kuulemma pitää liimautua naisen selkään kiinni! Pyydä joku tuttava mukaasi.
Mies oli Litistäjä-Lassi. Hän on oikeasti rekkakuski, mutta on hankkinut kierrätyksestä vanhan mammografialaitteen rekkansa peräkärryyn ja ajohen välissä litistekee sillä tissejä ihan vaan omaksi ilokseen. Kuvien tulkintoja siis turha odotella.
Kyllä mä sen miesflunssan ottaisin mieluummin kuin synnytyksen. Mitens sinä?