Mietin, että pitäisikö ensi keväänä hakea yliopistoon, mutta täytän ensi vuonna jo 46v.
Opiskelen tällä hetkellä AMK:ssa ja valmistun tällä tietoa joulukuussa. Houkuttelisi hakea yliopistoon. AMK-tutkinnolla saisin hyväksiluettua perusopinnot yliopistossa. Samalla voisin tehdä töitä AMK-tutkinnolla.
Mutta kannattaako enää tässä iässä?
Kommentit (45)
Mietin tuossa tämän ketjun otsikon luettuani, että pitäisikö kaivaa esiin se korppu jolle kirjoitin gradun aihion aikoinaan. Ehkä n vuonna 1990? Ikää tänä vuonna 61vee. Vieläkö ehtisi käynnistellä uraa esim ely-keskulsessa. Sinne muumioitui joku kurssikaveri aikoinaan.
Itse täytän 50 tämä vuonna. Kyllä ne yliopisto-opinnot vähän polttelee, voisin hakea myös suoraan maisteriohjelmaan ja opiskella työni ohessa. Sinällään opinnot eivät ehkä toisi suurta lisäarvoa työni kannalta, liittyvät siihen kyllä. Lähinnä oman kiinnostuksen takia haikailen. Ainoastaan englanninkielisen kurssimateriaalin runsas määrä on toistaiseksi torpannut ajatuksen. Niiden kahlaamiseen ei olisi oikein intoa. Kyseinen kieli ei ole vahvuuksiani. Saa nähdä.
Mitkä olisivat syyt, ettei kannata hakea?
En keksi oikein yhtäkään.
Itse olen 50v., pohjalla pari yliopistotutkintoa ja polttelee opiskella lisää.
Ensi vuonna aikeissa hakea.
Mulla on kaksi vaihtoehtoa mihin voisin hakea, mutta en ole varma kumpaan haluan enemmän. No tässä on vielä aikaa miettiä.
Ap
Minä olen 56v..niin valitettavasti:(
Kannattaisiko minun
20v työelämää minullakin, jos hallitus saa tahtonsa läpi