Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuiset 05 LOPPUviikkoon

24.01.2007 |

Alkoi edellisellä pinolla olemaan taas mittaa (hyvä!), joten päätin aloittaa uuden.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Perheemme:

minä ja mies 33v sekä pojat Joel 24.3.05 ja Jesse 29.12.06

2. Oletko takaisin työelämässä:

Olin n. vuoden töissä välillä ja nyt äitiyslomalla

3. Miten asutte jne

kerrostalossa espoossa

4. Maaliksen fyysinen osaaminen:

Hyvin vauhdikas heppu, ketterä menemään ja kiipeämään. PIenemmätkin hommat palapelit ja syöminen onnistuu myös.

5. Puhepuoli:

Joitan kirjaimia puuttuu ja joihinki sanoihin tulee kirjaimia eteen. (Esim äiti on tääiti)Lauseita tulee ja 3-5 sanaisia ja liki jatkuvat tulee polotusta ja tarinaa :)

6. Lempileikit:

autot on number one :) muutkin kiinnostaa mutta eniten autoilla ajaminen ja niiden järjestely " kaarkkiin" eli parkkiin. Palapelit, muovailu, piirtäminen, kirjat on myös kivoja sekä videot ja musiikki.

7. Muita hauskoja piirteitä:

Tunnistaa eri automerkit ei katsomalla ikkunasta. Tykkää erityisesti Volkkarista ja niitä bongailee esim parkkihalleissa. Luettelee aina autolla ajaessa kaikkea mitä ulkona näkyy bussit, rekat, taksit, piipaa autot, koirat ja muut :) Ei ujostele ja osaa sanoa hienosti päivää tuntemattomillekin.

8. Uhmaa:

Juu sitä löytyy. Nyt vielä enemmin kun vauva on talossa. Usein raivoaa aikansa mutta lauhtuu sitten eikä enää muista koko juttua. Joskus tulee sota pienemmästkin jutusta, joskus ei...

9. Lempi ohjelma:

Autot elokuva, Mini Tonni- Kooste, Myyrä ja Puuha-Pete ja Pikku Traktori, yleisesti kaikki ohjelmat on kivoja missä on autoja

10. Sairastelut:

Aika jatkuvasti nuhaa ja satunnaisesti mahatauteja/ripulia. Korvatulehduksia ja keuhoputkentulehduksia, joulukuussa todettiin liimakorva, (joka onneksi parani itsekseen)

11. Oletteko kokeilleet hiihtoa tms.

Uimisesta tykkää kovasti. Talvilajeja ei olla harrastettu, jalkapalloa kesällä pelattiin vähän.

12. Nimen historia:

Ei varsinaista historiaa. halusin että nimi alkaa samalla kirjaimella kuin mun vaarin nimi. Muuten oli vaan poika Joelin näköinen :)

t: vupii ja poitsut

Vierailija
22/23 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailenpa kysymyksiin samalla kun odotan, että Idols alkaa =)

1. Perheen " kokoonpano"

- Minä 33 v, mies 37 v ja Jenna 14.3.2005

2. Oletko jo takaisin työelämässä, jos niin millä alalla?

- Olen töissä pienessä kustantamossa, jossa toimin toimitusjohtajana

3. Miten asutte ja missä päin Suomea?

- ok talossa Etelä-Pirkanmaalla

4. Maalismussukan " fyysinen osaaminen"

- Kävelee, juoksee, pomppii ja välillä kiipee. Pukee ja syö itse. Talvivaatteet pukee päiväkodissa itse, mutta tätä ihmettä ei kotona tapahdu.

5. Maaliksen puhepuoli

- Puhuu sujuvasti ja koko ajan. Laulaa ja komentaa!

6. Lempileikit?

- lukeminen, palapelit, keinuhepalla ratsastaminen, pulkkailu

7. Muita hauskoja piirteitä

- Kerrassaan mainio ja hauska tyttö. Hokee itsekin, että " Jenna on hauska tyttö" .

8. Uhmaa?

- Jep jep, sitä löytyy. Kaikki pitäisi tehdä itse

9. Lempi tv-ohjelma tai video?

- Ehdottomasti Tomi Traktori. Tosin meillä ei juuri muuta ole katsottukaan. Olen yrittänyt välttää tuota tv:n katselua, kun sitä tulee myöhemmin katseltua kuitenkin ihan liiaksi.

10. Sairastelut?

- Korvatulehduksia on ollut joitakin, nuhaa aika monta kertaa, kerran vatsatauti

11. Oletteko kokeilleet jo hiihtoa tms.?

- Ei olla kokeiltu. Talviharrasteet on jäänyt tuohon pulkkailuun

12. Lapsenne nimen " historia" ?

- Ei varsinaista historiaa. Tosin Jennan toinen nimi on isomummun toinen nimi, mutta sekin tuli tavallaan vahingossa.

Nyt sanomaan Jenskulle hyvää yötä. Tänään on iskän vuoro laittaa tyttö yöunille.

Marju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup vastaukset alkuun...

1.Perheemme

minä 25.v,mies 31.v ja maalispoju syntynyt 8.3 (oonko mä porukan nuorin..???!!!)

2.Oletko palannut työelämään

Viime vuoden kesäkuussa alotin työt.

3.Asuminen

Vielä asutaan omitusrivitalokaksiossa.Oma talo alkaa nousta keväällä.

4. Maaliksen osaaminen

nämä perusjutut;kävely,juoksee, hyppii, kiipeilee.Piirtää sitä omaa söherrystään,kynä on oikeaoppisesti kädessä,nuppipalapelejä tekee hienosti yms.

5. Puhepuoli

Puhetta ei vielä juurikaan tuota,sanojen määrää en ole laskenut. Puheen ymmärtää todella hyvin.

6.Lempileikit

Piilosilla olo,hippa, rakentelu,auto ja traktorileikit,piirtäminen

7.Muita hauskoja piirteitä

Tykkää esiintyä ja varsinkin tanssia silleen hassusti(en osaa selittää).

8.Uhmaa

Kysykää vaan kuinka paljon!

9.Lempiohjelma

Titi-nalle ja Postimies Pate

10. Sairastelut

Vauvarokko,nuhaa ja nyt viikonloppuna mahatauti

11.Hiihtoa yms...

Ei olla hiihtoa kokeiltu.Luistelemaan tuolla pojalla olisi kova hinku ja nyt maila ja pallo onkin in juttuja ja täytyy " lämiä" .

12.Nimen historia

Miehella oli ollut vuosikaudet tiedossa et jos joskus vauva tulee ja se on poika niin sen nimi on Juuso Matias.Kolmas nimi Samuli on miehen toinen nimi.

Juu,meillä tosiaan sairastettiin koko viikonloppu mahatautia koko poppoo sekä appivanhemmat päälle.Juuso aloitti oksentamisen keskiviikkona,minä ja anoppi torstaina,appiukko ja mies perjantaina.Kaikki ollaan kyl jo toivuttu.Mut oishan ton vapaan viikonlopun töistä voinut viettää hieman toisin...no tasan ei mee onnen lahjat...

Juu vaan nyt kahtomaan 24:sta.

Suohomppeli81 ja Juuso