Muuta biisin nimestä yksi kirjain, mistä laulu nyt kertoo.
Joutsentaulu - Laulussa kerrotaan taiteilijasta, joka on saanut inspiraation maalauksiinsa ylväistä joutsenista.
Kommentit (3541)
Vierailija kirjoitti:
Pokat. (muunnelma Laila Kinnusen kappaleesta Pojat)
Ikääntynyt naistenmies rehvastelee muinaisilla seksiseikkailuillaan ja lukuisilla kaadoillaan (vahvasti liioitellen) palvelutalon kahvipöydässä.
Kalevi Kahra esitti elokuvassa Painoja.
Kiilaten ja höyläten
Tosipohjainen laulelma tiehöylänkuljettajasta, joka kiilailee liikenteessä aiheuttaen lukuisia vaaratilanteita. Henkilövahingoilta vältyttiin kuin ihmeen kaupalla.
Emakkoreki
Misogynistin pilkkalaulu kehopositiivisten naisoletettujen Tapaninpäivän rekiajelusta.
Siks oon mä puruinen
Laulussa kerrotaan miehestä, joka on töissä sahalla.
Hän on jäällä tänään.
Mertaranta huutaa huutamisen ilosta kun Mörkö Anttila tekee paluun Leijoniin.
Ei tää lama päähän käy ,Problems
Ei tää kama päähän käy,tokaisi jatkettua piriä ostanut narkki.
I want my fears back (Nightwish - I want my tears back)
Kun osastojakson jälkeen todellisuus iskee liiaksi tajuntaan.
Kohtalon tanko
Tanko aiheutti kohtalokkaan onnettomuuden sen kaaduttua...
Heit oli raitilla poikia viis
Tyttöenergialla sepitetty vastinpari erääseen tunnettuun lauluun
Tyttö sä oot täti
Isosisko on saanut vauvan, jolloin pikkusiskosta on tullut täti. Iloinen lastenlaulu.
Vierailija kirjoitti:
Huulen viemää
Komedia ahmijasta, joka ahmii sekä ruokaa että suudelmia puoliväkisin. Kommelluksilta emme välty viimeistään silloin, kun huuliveikko imaisee kitusiinsa liikaa myös alkoholia, voi ettien että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulen viemää
Komedia ahmijasta, joka ahmii sekä ruokaa että suudelmia puoliväkisin. Kommelluksilta emme välty viimeistään silloin, kun huuliveikko imaisee kitusiinsa liikaa myös alkoholia, voi ettien että.
Lol sekoilin, sotkin että elokuva. Nöyrimmät apoloogioni!
Puhu äänellä jonka luulen
Laulu lievästä harhaisuudesta, kaipauksesta ja oivalluksesta: voin luulla rakkauden, sekin on parempi kuin epätoivo
Pesän lapsi mä oon
Sinivalkoinem räkättirastas hoilottaa itsestäänselvyyksiä
Rikos on riskillä ruma
Rikollisille suunnattu laulu opastaa pelaamaan varman päälle alalla toimiessa.
Pokat. (muunnelma Laila Kinnusen kappaleesta Pojat)
Ikääntynyt naistenmies rehvastelee muinaisilla seksiseikkailuillaan ja lukuisilla kaadoillaan (vahvasti liioitellen) palvelutalon kahvipöydässä.