Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli kivat treffit, mutta niiden jälkeen alkoi

Vierailija
05.05.2024 |

..jatkuva sksivihjailu ja jutut, miten paljon nyt tekisi mieli.

Ihan oikeasti. Oli mukavat treffit, juttu luisti, mies oli asiallinen ja kiva. Jotenkin täysin turn off, että sen jälkeen alkoi jatkuva ehdottelu. Mitään salamarakastumista ei minun puoleltani tapahtunut ja tuskin hänenkään - oli siis ensimmäinen kerta kun tavattiin - joten olisi mielelläni jatkanut tutustumista ja katsonut sitten, mihin asiat menevät.

Nyt se tutustuminen meni ilmeisesti ihan jäihin, mies ei ole kysellyt enää mitään minun elämästäni tms.

Huoh.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on miesten kanssa. Suosittelen seuraksi lemmikkieläintä. 

Vierailija
2/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Hyvä, että asia tuli heti ilmi etkä tuhlannut enempää aikaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat vain spermasangoksi kelvata 

Juuri tällainen olo tulee. Kontrasti vaan on erikoinen, kun livenä mies oli ihan edukseen. Ap

Vierailija
4/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan voi tietää etukäteen mitä ne salaiset sopukat pitää sisällään eikä sitäkään miten paljastuvat. Taitaa sittenkin olla tasoeroja. 

Vierailija
5/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ääliö ja siirry seuraavaan.

Vierailija
6/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama järkyttävä kokemus. Kyseli kengän kokoa, ehdotteli sitomisleikkejä saappaat jalassa..

Vierailija
8/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama järkyttävä kokemus. Kyseli kengän kokoa, ehdotteli sitomisleikkejä saappaat jalassa..

treffien jälkeen? Kuvitteleeko nää tyypit oikeasti, että nainen lämpeää tällaiselle? Sksisuhteet on asia erikseen ja silloin asia on syytä tehdä selväksi heti.

Vierailija
9/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiehdotukset alkaa v...tuttaa. Luuleeko ne miehet että seksiä irtoaa kun alkaa ehdotella. No ei.

Vierailija
10/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiehdotukset alkaa v...tuttaa. Luuleeko ne miehet että seksiä irtoaa kun alkaa ehdotella. No ei.

Miten sitten sitä irtoaa jos ei kysymällä?

Vierailija
11/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffien jälkeen? Kuvitteleeko nää tyypit oikeasti, että nainen lämpeää tällaiselle? Sksisuhteet on asia erikseen ja silloin asia on syytä tehdä selväksi heti.

Kyllä se alkoi jo treffien aikana. Olin todella ahdistunut miehen käytöksestä. Sivistynyt, koulutettu, hyvä ammatti, lapsikin. "Sulle jalkaan saappaat ja suuhun pallo"

Vierailija
12/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan irtoa niillä seksiehdotuksilla lähes tuntemattomalta ihmiseltä lähes tuntemattomalle ihmiselle. Onko miehet oikeesti noin tyhmiä!!

Vierailija
13/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapauksessa seksillä vihjailu alkoi jo ennen ekoja treffejä. Nainen pisti viestiä, että hänellä on lapsi sopivasti kuulemma yökylässä tuona treffipäivänä, eli voitaisiin kuulemma halailla hänen luonaan. Vastasin, että tavataan nyt sentään ensin. Tapaaminen itsessään meni hyvin ja kivasti, mutta sitten alkoi vonkaaminen. Ja vaikka hassua (ehkä, en tiedä) miehen suusta onkin, mutta mä en anna munaa ekoilla treffeillä. Mulla on ihan terve oikea käsi ja internet-yhteys kotona. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta päästä pukille heti ekan tapaamisen jälkeen. Kun ei vonkaamisesta lämmennyt, niin ei tullut dickpiccejä, vaan naisen itsestään ottamia alusasukuvia whatsapp täyteen treffien jälkeen. Vastasin vaan että ihan kiva, mutta olen mä puolialastomia naisia ennenkin kyllä nähnyt. Sitten alkoi haukkuminen pienimunaiseksi, impotentiksi ja rumaksi. Meni tällä naisella vähän tunteisiin. No eipä tarvitse enää tavata. Että osaa ne naisetkin.

Vierailija
14/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Tämän takia en enää kokeile nettideittailua, moni mies aloittaa keskustelun tyylillä "moi, saisko pillua".

Vierailija
15/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hän olla vain sosiaalisesti kömpelö. Ei oikein ymmärrä missä vaiheessa seksiasioista on soveliasta alkaa jutustella. Tai sitten etsimällä etsii jotain ronskia seksipositiivista naista itselleen ja tämä on ikäänkuin testi.

Ihmisissä on monia puolia eikä tee oikeutta muutamalla sanalla kuvailla. Voi hän olla samanaikaisesti ihan mukava, älykäs, sosiaalisesti kömpelö ja pikkuisen pervo... ja tuhat muuta asiaa noiden lisäksi. Se on sitten mielipidekysymys, että kiinnostaako tuollainen paketti.

Vierailija
16/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tapauksessa seksillä vihjailu alkoi jo ennen ekoja treffejä. Nainen pisti viestiä, että hänellä on lapsi sopivasti kuulemma yökylässä tuona treffipäivänä, eli voitaisiin kuulemma halailla hänen luonaan. Vastasin, että tavataan nyt sentään ensin. Tapaaminen itsessään meni hyvin ja kivasti, mutta sitten alkoi vonkaaminen. Ja vaikka hassua (ehkä, en tiedä) miehen suusta onkin, mutta mä en anna munaa ekoilla treffeillä. Mulla on ihan terve oikea käsi ja internet-yhteys kotona. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta päästä pukille heti ekan tapaamisen jälkeen. Kun ei vonkaamisesta lämmennyt, niin ei tullut dickpiccejä, vaan naisen itsestään ottamia alusasukuvia whatsapp täyteen treffien jälkeen. Vastasin vaan että ihan kiva, mutta olen mä puolialastomia naisia ennenkin kyllä nähnyt. Sitten alkoi haukkuminen pienimunaiseksi, impotentiksi ja rumaksi. Meni tällä naisella vähän tunteisiin. No eipä tarvitse enää tavata. Että osaa ne naisetkin.

On ihan täysin ok olla suostumatta seksiin. Ja ei kovin ok naiselta pyytämättä? lähetellä alusasukuvia, mutta en oikein ymmärrä miksi vastasit noin ylimielisesti hänelle? Eikö pelkkä "ihan kiva" olisi riittänyt? Miksi siihen loppuun piti lisätä tuo että olet puolialastomia ennenkin nähnyt?

Vierailija
17/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Tämän takia en enää kokeile nettideittailua, moni mies aloittaa keskustelun tyylillä "moi, saisko pillua".

Pitää olla tyhjä pää miehellä, jos avaa keskustelun noin:D Ja mies oikeasti kuvittelee, että kyllä tällä lauseella sitä irtoaa.

Vierailija
18/61 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, mies ilmeisesti luuli et yhdet treffit riittää ja sit voi ruveta vonkaamaan. Hyvä kuitenkin et tuli ilmi jo tässä kohtaa. 

Vierailija
19/61 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On ihan täysin ok olla suostumatta seksiin. Ja ei kovin ok naiselta pyytämättä? lähetellä alusasukuvia, mutta en oikein ymmärrä miksi vastasit noin ylimielisesti hänelle? Eikö pelkkä "ihan kiva" olisi riittänyt? Miksi siihen loppuun piti lisätä tuo että olet puolialastomia ennenkin nähnyt?"

No käännetääs toisinpäin. Pitäisikö niihin dickpiceihinkin vastata jotenkin kivasti, vaikka ei ole sellaisia pyytänyt? En tiedä miksi tämän miehen olisi pitänyt kommentoida naisen kuvia millään tavalla, jos ei niitä ole halunnut ja ymmärsin, että miehen mielenkiinto oli jo tässä vaiheessa lopahtanut.

Vierailija
20/61 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme