Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli kivat treffit, mutta niiden jälkeen alkoi

Vierailija
05.05.2024 |

..jatkuva sksivihjailu ja jutut, miten paljon nyt tekisi mieli.

Ihan oikeasti. Oli mukavat treffit, juttu luisti, mies oli asiallinen ja kiva. Jotenkin täysin turn off, että sen jälkeen alkoi jatkuva ehdottelu. Mitään salamarakastumista ei minun puoleltani tapahtunut ja tuskin hänenkään - oli siis ensimmäinen kerta kun tavattiin - joten olisi mielelläni jatkanut tutustumista ja katsonut sitten, mihin asiat menevät.

Nyt se tutustuminen meni ilmeisesti ihan jäihin, mies ei ole kysellyt enää mitään minun elämästäni tms.

Huoh.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle stoppasi tutustuminen siihen, että ensimmäisillä treffeillä tunki kätensä reisieni väliin. 

Vierailija
62/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama järkyttävä kokemus. Kyseli kengän kokoa, ehdotteli sitomisleikkejä saappaat jalassa..

treffien jälkeen? Kuvitteleeko nää tyypit oikeasti, että nainen lämpeää tällaiselle? Sksisuhteet on asia erikseen ja silloin asia on syytä tehdä selväksi heti.

Kyllä se alkoi jo treffien aikana. Olin todella ahdistunut miehen käytöksestä. Sivistynyt, koulutettu, hyvä ammatti, lapsikin. "Sulle jalkaan saappaat ja suuhun pallo"

Kalju n. 50v Hki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti mies. Noista ei ole pulaa! Suosiolla vaihtoon ja parempaa etsimään. Sikoihin voi aina palata, ne ei katoa mihinkään. 

Vierailija
64/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tapauksessa seksillä vihjailu alkoi jo ennen ekoja treffejä. Nainen pisti viestiä, että hänellä on lapsi sopivasti kuulemma yökylässä tuona treffipäivänä, eli voitaisiin kuulemma halailla hänen luonaan. Vastasin, että tavataan nyt sentään ensin. Tapaaminen itsessään meni hyvin ja kivasti, mutta sitten alkoi vonkaaminen. Ja vaikka hassua (ehkä, en tiedä) miehen suusta onkin, mutta mä en anna munaa ekoilla treffeillä. Mulla on ihan terve oikea käsi ja internet-yhteys kotona. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta päästä pukille heti ekan tapaamisen jälkeen. Kun ei vonkaamisesta lämmennyt, niin ei tullut dickpiccejä, vaan naisen itsestään ottamia alusasukuvia whatsapp täyteen treffien jälkeen. Vastasin vaan että ihan kiva, mutta olen mä puolialastomia naisia ennenkin kyllä nähnyt. Sitten alkoi haukkuminen pienimunaiseksi, impotentiksi ja rumaksi. Meni tällä naisella vähän tunteisiin. No eipä tarvitse enää tavata. Että osaa ne naisetkin.

Mutta pienimunaisen ruman impotentin juuri olisi halunnut seksiin? Naisenlogiikkaa taas.

Vierailija
65/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua seksiä, he haluaa miesystäviä, jotka kuskaa paikkoihin ja korjaa hajonneet jutut ja asentaa tietokoneet. Tästä ketjusta päättelin.