Oli kivat treffit, mutta niiden jälkeen alkoi
..jatkuva sksivihjailu ja jutut, miten paljon nyt tekisi mieli.
Ihan oikeasti. Oli mukavat treffit, juttu luisti, mies oli asiallinen ja kiva. Jotenkin täysin turn off, että sen jälkeen alkoi jatkuva ehdottelu. Mitään salamarakastumista ei minun puoleltani tapahtunut ja tuskin hänenkään - oli siis ensimmäinen kerta kun tavattiin - joten olisi mielelläni jatkanut tutustumista ja katsonut sitten, mihin asiat menevät.
Nyt se tutustuminen meni ilmeisesti ihan jäihin, mies ei ole kysellyt enää mitään minun elämästäni tms.
Huoh.
Kommentit (61)
Plluahan ne on joka mies vailla. Et sä tarvii miestä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun tapauksessa seksillä vihjailu alkoi jo ennen ekoja treffejä. Nainen pisti viestiä, että hänellä on lapsi sopivasti kuulemma yökylässä tuona treffipäivänä, eli voitaisiin kuulemma halailla hänen luonaan. Vastasin, että tavataan nyt sentään ensin. Tapaaminen itsessään meni hyvin ja kivasti, mutta sitten alkoi vonkaaminen. Ja vaikka hassua (ehkä, en tiedä) miehen suusta onkin, mutta mä en anna munaa ekoilla treffeillä. Mulla on ihan terve oikea käsi ja internet-yhteys kotona. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta päästä pukille heti ekan tapaamisen jälkeen. Kun ei vonkaamisesta lämmennyt, niin ei tullut dickpiccejä, vaan naisen itsestään ottamia alusasukuvia whatsapp täyteen treffien jälkeen. Vastasin vaan että ihan kiva, mutta olen mä puolialastomia naisia ennenkin kyllä nähnyt. Sitten alkoi haukkuminen pienimunaiseksi, impotentiksi ja rumaksi. Meni tällä naisella vähän tunteisiin. No eipä tarvitse enää tavata. Että osaa ne naisetkin.
Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh mikä tollo. Yritä ajatella, että hyvä että moukkamainen käytös tuli jo tässä vaiheessa ilmi.
Jos kehtaa käyttäytyä noin uuden tuttavuuden kanssa, ei kyllä osaa käyttäytyä pidemmän päällekään.
Naiset on tuollaisille vain seksileluja, voipi olla joku seksiriippuvuuskin.
Netistä etsitään myös kevyempää seuraa. Kannattaa vähän tunnustella minkälaisen tyypin kanssa ulos lähtee ja mitä kumpikin etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiehdotukset alkaa v...tuttaa. Luuleeko ne miehet että seksiä irtoaa kun alkaa ehdotella. No ei.
Miten sitten sitä irtoaa jos ei kysymällä?
Taitamattomia 🤭
Olipas tökeröä.
Näissä onneksi ko käytös on väärin, oli kyseessä nainen taikka mies...
Aika huono homma kun ei natsannut. Mutta miten kehtasi!!!
Vierailija kirjoitti:
Oliko Markus Helsingistä?
Eiku Antti, se lentäjä
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on miesten kanssa. Suosittelen seuraksi lemmikkieläintä.
Lemmikkieläimiin ei saa sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee treffeille vain seksin takia. Eikö naiset sitä vieläkään tajua.
Ja kotona ovat niinku kusi sukassa, ettei kiinnosta seksi eikä minkään sortin juttelu vaimon kanssa
En tiedä miten nuo törpöt olis saanut seulottua pois. Fiksut, koulutetut ja täysissä pukeissa poseeranneet miehetkin noita seksiviestejä heittivät ennen ensimmäistäkään tapaamista. Harvasta oli minkäänlaiseen asialliseen keskusteluun. Eiköhän mulla olis ollut profiilissa jotain herutuskuvia, jos olisin pelkkää seksiä vailla. Pidän seksistä, mutta tuommoinen ehdottelu tuntemattomilta vie halut. Lähdin Tinderistä ja ostin dildon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on miesten kanssa. Suosittelen seuraksi lemmikkieläintä.
Lemmikkieläimiin ei saa sekaantua.
Aika sairasta sotkea seksi joka asiaan. Taidat olla typerä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatteko ahteriin?
Kirjoittelet siis tällaista paskaa koska et ole koskaan naisen kanssa ollut, ja haluat etteivät muutkaan miehet pariudu?
m-71
Et vastannut kysyjän kysymykseen.
Vierailija kirjoitti: Aivan varmasti on maailma täynnä urpoja ja tahdittomia miehiä (ja naisia myös), jotka eivät osaa ollenkaan tunnustella fiilistä ja sovittaa puheet tilanteeseen sopivaksi. Ilman tarkempia detaljeja on vaikea sanoa ap:n tilanteesta mitään konkreettista, mutta nostetaan nyt esiin seuraavanlainen näkökulma. Olen tällaisena tavallisena, mukavana, koulutettuna ja sivistyneenä, lämminsydämisenä miehenä tottunut siihen, että treffejä on helppo saada (jos vaan näin miespainotteisissa töissä/harrastukissa naisiin törmää) ja henkistä yhteenkuuluvuutta yleensä kokee myös helposti. Seuraavia treffejä usein odotetaan jo innolla. Tutustuminen on luontevaa ja toisen seurassa on helppo olla. Kuitenkin näissä on harmillisen usein jotain, sanoisinko kollegiaalista vibaa. Tullaan siis hyviin toimeen, mutta sellainen tietty naisen ja miehen välinen kemia ja värinä puuttuu. Mieleeni tulee että yritetäänkö sitä tarkoituksellisesti tukahduttaa, vai eikö sitä vain ole
Tosimiehet huomaa värinän itsensä ja naisen välillä ilman mitään tökeröä seksikysymystä. Itse asiassa, jos värinää olisikin, onnistut tappamaan sen kömpelöllä toiminnallasi. Mulle herää mielikuva muutenkin sosiaalisesti kömpelöstä tyypistä - ymmärrän miksi sua kohdellaan "kollegiaalisesti".
Olit yhdentekevä miehelle. Kukaan ei halua käyttäytyä törpösti, jos sillä menettää itseään kiinnostavan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Mun tapauksessa seksillä vihjailu alkoi jo ennen ekoja treffejä. Nainen pisti viestiä, että hänellä on lapsi sopivasti kuulemma yökylässä tuona treffipäivänä, eli voitaisiin kuulemma halailla hänen luonaan. Vastasin, että tavataan nyt sentään ensin. Tapaaminen itsessään meni hyvin ja kivasti, mutta sitten alkoi vonkaaminen. Ja vaikka hassua (ehkä, en tiedä) miehen suusta onkin, mutta mä en anna munaa ekoilla treffeillä. Mulla on ihan terve oikea käsi ja internet-yhteys kotona. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta päästä pukille heti ekan tapaamisen jälkeen. Kun ei vonkaamisesta lämmennyt, niin ei tullut dickpiccejä, vaan naisen itsestään ottamia alusasukuvia whatsapp täyteen treffien jälkeen. Vastasin vaan että ihan kiva, mutta olen mä puolialastomia naisia ennenkin kyllä nähnyt. Sitten alkoi haukkuminen pienimunaiseksi, impotentiksi ja rumaksi. Meni tällä naisella vähän tunteisiin. No eipä tarvitse enää tavata. Että osaa ne naisetkin.
Ei tuollainen käytös varmaankaan ole sukupuoleen sidottu. Olen nainen ja todella pidän seksistä, mutta haluan tutustua kumppaniin kunnolla ennen kuin tehdään fyysistä tuttavuutta. Monet miehet (hetero kun olen) lähettävät seksijuttuja ennen treffejä, mikä on todella hölmöä. Mielestäni toinen täytyy tavata, jotta voi tietää, haluammeko edes toisiamme. Ja jos ensi treffeillä ei mennäkään sänkyyn, niin moni mies kuvittelee, etten pidä seksistä. Yhdenillan juttuja en ole koskaan harrastanut, sillä en halua tuntumattoman kanssa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten nuo törpöt olis saanut seulottua pois. Fiksut, koulutetut ja täysissä pukeissa poseeranneet miehetkin noita seksiviestejä heittivät ennen ensimmäistäkään tapaamista. Harvasta oli minkäänlaiseen asialliseen keskusteluun. Eiköhän mulla olis ollut profiilissa jotain herutuskuvia, jos olisin pelkkää seksiä vailla. Pidän seksistä, mutta tuommoinen ehdottelu tuntemattomilta vie halut. Lähdin Tinderistä ja ostin dildon.
Katso onko puku tehty miehen mittojen mukaan vai lainapuku. Pahimmassa tapauksessa kuva on napattu sovituskopissa ja hintalappukin roikkuu kainalon alta. Miksi pitää teeskennellä muuta kuin on? Jos ei käytä pukua, ei tarvitse lavastaa pukukuvaa.
Ahh! Kyllä itse noin kiihottavan miehen kanssa suostuisin joka ehdotukseen. Siis ymmärrän toki, että jotain ei kiinnosta ja se on ok, mutta itse tämmöisenä hulluna almost hypersksuaalina varmaan juoksisin tuon miehen luo 😅