Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naisia jotka valmiita ajamaan 'miesten asiaa' kun näkee ympärillään mitä miehille ja heidän elämälle tapahtunut? Miksi sellaisia

Vierailija
05.05.2024 |

Onko täällä naisia jotka valmiita ajamaan 'miesten asiaa' kun näkee ympärillään mitä miehille ja heidän elämälle tapahtunut?

Miksi kutsuisitte sellaisia puolustusasianajajia?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ollut valmis ajamaan miesten asiaa.

Sitä, että pojillekin opetetaan tunnetaitoja, ja heitäkin kannustetaan oppimaan kodin ja talouden hoitamista. Samaa toivon tietysti myös tytöille.

Ei kiitos tunnetaidoille. Sen jälkeen kun tunnetaidot otettiin käyttöön viime vuosikymmenellä ovat syrjäytyminen ja nuorisorikollisuus kasvaneet rajusti.

Viime vuosikymmenellä ruvettiin länsimaissa myymään korealaista kosmetiikkaa. Syrjäytyminen ja nuorisorikollisuuden kasvu johtuvat varmaan siitä?

Mihin tunnetaitoja sitten tarvitaan? Siihenkö, että opettelemalla opetellaan huutoitkemään heti jos tuntuu vähänkin pahalta?

Eikun nimenomaan siihen että sinä et joka tun välissä käyttäytyis kuvaamallasi tavalla, tää mitä sä teet on aikuisen versio huutoitku kiukuttelusta.

On se tosiaan ihan extra 'tun jännää et sä et pärjää, kiukutteleks sä aina suihkun jälkeen kuinka sä oot märkä mut pyyhettä ei voi käyttää kun se vaan kastelee lisää?

Vierailija
42/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa herää kysymys pitäiskö inceliys luokitella vakavaksi kehitysvammaksi. :' D

Ihan hulvattoman tyhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ajan miesten asiaa, nimittäin miesten oikeutta olla herkkiä, tuntevia, avun tarpeessa olevia ja homoseksuaaleja. Näen mitä patriarkaatti tekee minun nuorimmalle pojalleni joka on homoseksuaali. Se on tekemässä julmaa paikkaa ihmiselle joka ei sovi patriarkaatin sairaaseen toksiseen miehen malliin. 

Varo vaan mitä itse olet tekemässä. Pojastasi intersektionaalista uhria? Vastakkainasettelua ja ihmisten jakamista ryhmiin? Eikö poikasi ole yksilö, vai onko jonkun määrittelemäsi ryhmän jäsen?

Vierailija
44/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansat joissa sukupuolet kääntyvät toisiaan vastaan tulevat kuoleentumaan pois. Suomi on yksi näistä. Suurin osa maailman kansoista ei ole tässä tilanteessa. Niissä elämä jatkuu kuten ennenkin ja sukupuolet onnistuvat luomaan tyydyttäviä elämänkumppanuuksia toistensa kanssa. Tavallaan tämä on osa kulttuurien evoluutiota. Jos kulttuuri ajautuu umpikujaan jossa sukupuolet kääntyvät toisiaan vastaan niin kulttuuri haipuu pois kuten eläinlajit jotka eivät enää kykene selviytymään kamppailussa. 

Älä puhu monikossa. Miehet kerää vihaa naisia kohtaan, koska maailma on muuttunut, ja naiset sen mukana. Miehet vaan roikkuu vanhoissa asenteissa, eivätkä suostu muuttumaan. Ei naisia saa, jos ei halua kehittää itseään.

Miehet ei viehäty miesmäisistä n

Tässä haluat kertoa että sinua pelottaa kun et näe enää mitään pantavaa ja alistettavaa. Se ei ole naisten ongelma.

Niin, kun niitäkin miehiä on, jotka haluaa parisuhteen perustuvan hyvälle kumppanuudelle, ei jollekin perinteisille rooleille. Minä olen nainen, joka ei yhtään kestäisi tuolla tavoin ajattelevaa miestä, joten ei todellakaan ole mitenkään pois minulta jos sellaiset eivät kiinnostu. Ihan on riittänyt vientiä muutoinkin. 

Vierailija
45/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lukiessa herää kysymys pitäiskö inceliys luokitella vakavaksi kehitysvammaksi. :' D

Ihan hulvattoman tyhmää.

Minusta se on jokin psykopatian ja sosiopatian väliin jäävä persoonallisuushäiriö. Täyttää kuitenkin kriteerit muiden syyttelystä, kyvyttömyydestä terveeseen tunne-elämään, loisimisen tarve tässä tapauksessa kohde olisi jokin orjuutettu naisparka jne. Halu alistaa, naisviha, kyvyttömyys ymmärtää syy ja seuraussuhteita, rikollinen mieli, seksuaaliperversiot mitkä on näillä häiriöisillä normaalia jne.

Vierailija
46/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ajan miesten asiaa, nimittäin miesten oikeutta olla herkkiä, tuntevia, avun tarpeessa olevia ja homoseksuaaleja. Näen mitä patriarkaatti tekee minun nuorimmalle pojalleni joka on homoseksuaali. Se on tekemässä julmaa paikkaa ihmiselle joka ei sovi patriarkaatin sairaaseen toksiseen miehen malliin. 

Varo vaan mitä itse olet tekemässä. Pojastasi intersektionaalista uhria? Vastakkainasettelua ja ihmisten jakamista ryhmiin? Eikö poikasi ole yksilö, vai onko jonkun määrittelemäsi ryhmän jäsen?

Ayan Rand on oikeassa, pahinta itselle on tehdä itsestä uhri.

Vierailija
47/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ollut valmis ajamaan miesten asiaa.

Sitä, että pojillekin opetetaan tunnetaitoja, ja heitäkin kannustetaan oppimaan kodin ja talouden hoitamista. Samaa toivon tietysti myös tytöille.

Ei kiitos tunnetaidoille. Sen jälkeen kun tunnetaidot otettiin käyttöön viime vuosikymmenellä ovat syrjäytyminen ja nuorisorikollisuus kasvaneet rajusti.

Viime vuosikymmenellä ruvettiin länsimaissa myymään korealaista kosmetiikkaa. Syrjäytyminen ja nuorisorikollisuuden kasvu johtuvat varmaan siitä?

Mihin tunnetaitoja sitten tarvitaan? Siihenkö, että opettelemalla opetellaan huutoitkemään heti jos tuntuu vähänkin pahalta?

Tunnetaitoja on esim. se, että opetellaan käsittelemään sitä pahaa mieltä muutoin kuin esim. a) nyrkein b) viinalla c) huutoitkemällä 

Miten tämä käsittely sitten tapahtuu? Ja miksi ne jotka julistavat tunnetaitojen asiaa ovat yleensä niitä huutoitkijöitä?

Vierailija
48/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on tärkeä ja oikea, miksen ainakin tukijoukoissa voisi olla? Esimerkiksi isien asema huoltajuuskiistoissa on todellinen ongelma, ylipäätään vanhemmuudessa miehet jäävät usein yksin. Myös koulussa pärjääminen, väkivaltarikollisuuden uhriksi joutuminen naisia todennäköisemmin, tietyt terveysongelmat, jne. Kyllä minä näistä voisin varsin hyvin keskustella ja miettiä ratkaisukeinoja. En tosin varsinainen agitaattori ole muutenkaan, jos sitä tarkoitit.,

Vierailija
49/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja päläpälä. Minä tiedän mitkä ne hänen huolet on ja jos minun poikani ei koe itseään mieheksi kun ei ole äänekäs, väkivaltinen ääliö joka on ihanne miehen kuva näköjään niin kyllä se ongelma on nimenomaan patriarkaatti. Yksikään nainen ei ole sitä hänelle ihanteena esittämässä.

Vierailija
50/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä miehille sitten tapahtuu?

Aviomieheni puuhastelee parhaillaan musiikkiharrastuksensa parissa.

Mieheni veli kävi tänään tapaamassa ystäviään ja salilla, nyt valmistautuu tulevaan työviikkoon ja maanantain palaveriin.

Siskoni poika ilmeisesti kirjoitti kolme laudaturia ja yo-juhlian vietetään pian. 

Hyvä ystäväni palasi juuri työmatkalta ja vei tyttöystävänsä leffaan. Huomenna pelaamme yhdessä lautapelejä.

Kukaan ei vihaa naisia eikä miehiä eikä yhtään ketään.

Vierailija
51/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole resursseja ajaa mitään asiaa, mutta jos olisi, niin miksen voisi ajaa miesten asiaa. Erityisesti asevelvollisuus tulisi pikimmiten korjata sukupuolineutraaliksi.

Vierailija
52/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt mitään sellaista ympärilläni, mikä saisi mut ajattelemaan, että miehet kaipaavat jotain erityistä puolustusta tai huolenpitoa.

Päin vastoin. Tunnen useita raiskattuja tai lapsena hyväksikäytön uhriksi joutuneita naisia, jotka eivät ole saaneet kunnollista oikeutta. Äitejä, jotka huolehtivat yksin lapsista, jotka isät ovat vain hylänneet. Parisuhdeväkivallasta kärsineitä. Taloudellsesta väkivallasta kärsiviä. Kyllä minä pidän siskojeni puolta, jos jonkun. Miehet eivät tarvitse tukea. He tarvitsevat potkun perseeseen ja tapakasvatusta.

Vierailija
53/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja päläpälä. Minä tiedän mitkä ne hänen huolet on ja jos minun poikani ei koe itseään mieheksi kun ei ole äänekäs, väkivaltinen ääliö joka on ihanne miehen kuva näköjään niin kyllä se ongelma on nimenomaan patriarkaatti. Yksikään nainen ei ole sitä hänelle ihanteena esittämässä.

Olet väärässä. Väkivalta kuuluu kommunismiin ja fasismiin. Patriarkaattia ei ole olemassa, se on juuri se marxilainen viholliskuva ja valhe. Länsimainen yhteiskunta pohjaa kristilliseen etiikkaan ja moraaliin, demokratiaan ja sananvapauteen ja vapaaseen markinatalouteen ja kompetenssiin perustuviin hierarkioihin. Mies ja nainen toimivat tässä kaikessa yhteistyössä, omissa rooleissaan. 

Vierailija
54/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, kun niitäkin miehiä on, jotka haluaa parisuhteen perustuvan hyvälle kumppanuudelle, ei jollekin perinteisille rooleille. Minä olen nainen, joka ei yhtään kestäisi tuolla tavoin ajattelevaa miestä, joten ei todellakaan ole mitenkään pois minulta jos sellaiset eivät kiinnostu. Ihan on riittänyt vientiä muutoinkin. "

Kyllähän sitä varmasti löytyy miehiä jotka naista panee, mutta vaimoksi ei halua miesmäistä.

Vierailija
55/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansat joissa sukupuolet kääntyvät toisiaan vastaan tulevat kuoleentumaan pois. Suomi on yksi näistä. Suurin osa maailman kansoista ei ole tässä tilanteessa. Niissä elämä jatkuu kuten ennenkin ja sukupuolet onnistuvat luomaan tyydyttäviä elämänkumppanuuksia toistensa kanssa. Tavallaan tämä on osa kulttuurien evoluutiota. Jos kulttuuri ajautuu umpikujaan jossa sukupuolet kääntyvät toisiaan vastaan niin kulttuuri haipuu pois kuten eläinlajit jotka eivät enää kykene selviytymään kamppailussa. 

Älä puhu monikossa. Miehet kerää vihaa naisia kohtaan, koska maailma on muuttunut, ja naiset sen mukana. Miehet vaan roikkuu vanhoissa asenteissa, eivätkä suostu muuttumaan. Ei naisia saa, jos ei halua kehittää itseään.

Miehet ei viehäty miesmäisistä n

Kokemukseni mukaan kyllä viehättyvät. Jos tällä nyt tarkoitetaan sellaisia naisia, jotka osaavat itse huolehtia itsestään kaikin tavoin ja pitää puolensa, eivätkä pelkää liata käsiään raskaissa hommissa. Toki olen tavannut sellaisenkin miehen, jolle traktorin rattiin nouseva nainen on kauhistus, mutta hän ei ollut suomalainen. 

Pakko ottaa sellainen kun ei juuri muuta enää ole, ainakaan Suomessa.

Vierailija
56/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karl Marx hieroo helvetissä tyytyväisenä käsiään.

Vierailija
57/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei viehäty miesmäisistä naisista jotka kuvittelee olevansa kuin miehet ja kä

On hyvä, että jokainen saa nykyisin valita olemisensa tyylin makunsa mukaan. Ahtaat sukupuolistereotypiat eivät enää pakota miehiä olemaan karuja ja karskeja, eivätkä naisia kulkemaan pitsissä ja korkokengissä keittiön ja makuuhuoneen väliä. Se, viehättyvätkö miehet naisista, jotka elävät haluamallaan tavalla, on asia, johon nainen ei voi vaikuttaa. Ei nainen voi elää elämäänsä esittäen roolia, vain viehättääkseen miehiä.

Vierailija
58/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt mitään sellaista ympärilläni, mikä saisi mut ajattelemaan, että miehet kaipaavat jotain erityistä puolustusta tai huolenpitoa.

Päin vastoin. Tunnen useita raiskattuja tai lapsena hyväksikäytön uhriksi joutuneita naisia, jotka eivät ole saaneet kunnollista oikeutta. Äitejä, jotka huolehtivat yksin lapsista, jotka isät ovat vain hylänneet. Parisuhdeväkivallasta kärsineitä. Taloudellsesta väkivallasta kärsiviä. Kyllä minä pidän siskojeni puolta, jos jonkun. Miehet eivät tarvitse tukea. He tarvitsevat potkun perseeseen ja tapakasvatusta.

Kristillisiä arvoja kaikki tarvitsisivat. Nykymaailma on kaaos, jossa ei ole moraalia eikä etiikkaa. Sitä juuri intersektionaalinen marxilainen feminismi halusi, vetää vanhat arvot vessasta alas. Tilalle ei ole tarjota kuin tyhjää.

Vierailija
59/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelliys on yhtä surullista kuin intersektionaalinen marxilainen feminismi, joka tuon termin keksi.

Vierailija
60/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti puolustan miehiä ja ajan heidän asiaansa siinä missä naistenkin. En vain yleensä ajattele asiaa sukupuolien kautta. Syrjäytymiseen, köyhyyteen,  päihdeongelmiin, väkivaltaan ym. kun löytyisikin ratkaisu, niin toimisin mielelläni sen puolesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan