Hoikallakin miehellä voi olla löysä läskiperse
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
:D joku sidukkavalas triggeröityi :D
Itse asiassa olen urheileva absolutisti. Olen vain huolissani miesten huonosta kunnosta.
T. Ap
Niillä miehillä jotka panevat paljon on peppulihakset timmissä kunnossa.
Mulla on läskiperse, vaikka olen hyvin hoikka - laiha ja liikun. Joku geneettinen juttu-lapsesta asti. Rasvaprosentti muuten alhainen ja sixpack. Enkä todellakaan ala treenaamaan jotain pakaroita.
M50
Vierailija kirjoitti:
Niillä miehillä jotka panevat paljon on peppulihakset timmissä kunnossa.
Pitää paikkansa. Kuten minulla. Kun panee 3-6 kertaa viikossa pysyy peppu lihaksikkaana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on läskiperse, vaikka olen hyvin hoikka - laiha ja liikun. Joku geneettinen juttu-lapsesta asti. Rasvaprosentti muuten alhainen ja sixpack. Enkä todellakaan ala treenaamaan jotain pakaroita.
M50
Olet geneettinen friikki tai valehtelet. Veikkaan että valehetelet.
Jos vatsalihakset näkyvät, on rasvaprosenttisi alle 15%. Se että sinulla on läski perse vaikka rasvaprosentti noin alhaalla, on käytännössä täysin ennenkuulumatonta, kun kyse miehestä. Naisella tuo ehkä voisi vielä mahdollistakin, harvinaista se olisi siinäkin tapauksessa.
Tärkeintä on että miehen reikä on kireä.
AP on suomalainen nainen parhaimmillaan: 161 ja puoli senttiä, 79 ja puoli kiloa. NAM!!!
Vierailija kirjoitti:
:D joku sidukkavalas triggeröityi
164 cm/77 kg ovat mitat, sori vain. Eli ihan normaalipainon keskivaiheen yläpäässä olen.
-Ap
Miten tämä elämä voi olla näin vaikeaa. Nyt miehilläkin on ongelma. Kävely voi auttaa.
Keijo-Petteri kirjoitti:
No niin onkin, mitä sitten?
On se kamalaa kun homssuiset miehet ri pidä itsestään huolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D joku sidukkavalas triggeröityi
164 cm/77 kg ovat mitat, sori vain. Eli ihan normaalipainon keskivaiheen yläpäässä olen.
-Ap
Keskivaiheen yläpäässä, todellakin. Varmaan paksut luut tjsp.
No joo, teoriassa ehkä voi olla. Mutta on tuo aivan helvetin harvinaista. Miehillä ei vaan rasva normaalisti kerry noin.