Mun tuet laski yli 200€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa asuntoa...Ei sit ole varaa ruokaan...Luottotietoja ei ole
Mulle jää vain 240e yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt yli 500€....
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ei työtön tarvitse bussi- tai salikorttia"
En ymmärrä tätä, että pitäisi mielenterveys alentaa oman työttömyyden takia, mikä sitten voi johtaa pitkäaikaiseen sairastamiseen.
Kyllä se on parempi, että ihmiset käy salilla ja sosiaalisia ovat, kuin että istuvat kaiket päivät kotona ja juovat.
Ei kenenkään mielenterveys sali- tai bussikortista ole kiinni. Ihmisellä on jalat sitä varten, että pääsee pois kotoa ja voi liikkua. Ihan turhaa ulinaa, että työssäkävien pitäisi maksaa sinulle tai kenellekään muullekaan mitään salikortteja. Ei niitä meillekään kukaan maksa.
Työnantaja maksaa ne heille,joilla se siunattu orjatyösopimus sattuu olemaan. Ei salikortti ole mikään hyvän elämän tae,mutta auttaa varmasti illuusioissaan eläviä miehiä..Menisivät legioonaan,k
Älä jauha sontaa! Ei minulle ainakaan työnantaja mitään bussi- ja salikortteja maksa. Ihan itse ne on maksettava OMILLA rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä, että pitäisi mielenterveys alentaa oman työttömyyden takia, mikä sitten voi johtaa pitkäaikaiseen sairastamiseen.
Kyllä se on parempi, että ihmiset käy salilla ja sosiaalisia ovat, kuin että istuvat kaiket päivät kotona ja juovat.
Ei kenenkään mielenterveys sali- tai bussikortista ole kiinni. Ihmisellä on jalat sitä varten, että pääsee pois kotoa ja voi liikkua. Ihan turhaa ulinaa, että työssäkävien pitäisi maksaa sinulle tai kenellekään muullekaan mitään salikortteja. Ei niitä meillekään kukaan maksa.
Jotkut ihmiset asuvat 20km päästä kaupungista. Joillain voi olla esim selkävaivoja tai jalkavaivoja, etteivät pysty pitkiä matkoja kävelemään. Samasta syystä voivat ihmiset joutua käymään sali
Että ei missään nimessä voi laittaa kuntoiluvideota tubesta pyörimään ja yksinään treenata,kun kuitenkin se netti on oltava? No silloin kyllä on jo ulkopuolisen avun tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja. Sinä olet ihan itse valinnut siellä hevonperseessä asumisen. Ei ole muiden ihmisten tehtävä kustantaa sinun matkojasi.
Mutta haluat kuitenkin kustantaa esimerkiksi rikollisten lomapäivät kotona, heidän päivärahat, heidän 24/7 hoidot, heidän ILMAISEN kuntosalin, kirjaston, koulutuksen? Tai vaikkapa ulosottoasiakkaiden korot ja ulosottomaksut? Nämä haluat mielelläsi maksaa, mutta et jonkun selkävaivaisen kuntosalikorttia, että hän voisi tulevaisuudessa olla työkykyinen?
Missä olen sanonut jotain tuollaista?
Koska itket täällä jostain salikortista sen sijaan, että olisit puhumassa noista oikeista rahasyöpöistä, jotka on nuo yllä luettelemat jutut. Sen sijaan kaadat tuota vittumaista asennettasi sivu toisella, etkä kuin voi elää ilman sitä, että vittuilet jollain AV palstalla köyhille. Voiko säälittävämpää elämää olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset asuvat 20km päästä kaupungista. Joillain voi olla esim selkävaivoja tai jalkavaivoja, etteivät pysty pitkiä matkoja kävelemään. S
Ne netissä olevat kuntoiluvideot eivät ole tarpeeksi selkävammaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi tätä valituksen määrää. Milloin aiot tehdä asialle jotain vai osaatko vain vänistä? Onko liikaa vaadittu, että ottaisit vastuuta itsestäsi ja tekisit asialle jotain? Tai sitten yritä pärjätä sillä 240€/ kk
Mitä voin tehdä jos en töitä saa??
Ap
Pyydät apua halvemman asunnon löytämiseen. Monta kertaa neuvottu jo mistä saat apua.Niin jää enemmän rahaa elämiseen. Töihin tuskin olet menossa sen verran näyttää olevan jo mielenterveys ongelmia sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa. KENENKÄÄN mielenterveys ei ole kiinni salikortista. Ihan turhaa trollipaskaa tuollainen jankkaaminen. Mene metsään juoksemaan niin saat liikuntaa. Metsässä oleillulla on lisäksi tutkittu vaikutus mielen hyvinvointiin. Toisin kuin hikisellä salilla.
Voit itse mennä haistelemaan sitä paskaa. Sinä et päätä kenenkään puolesta voiko salikortista kiinni olla mielenterveys. Voi olla. Lopeta tuo jumala-asenteesi, että voit muiden puolesta päättää tälläisiä asioita.
Sinä et minua määrää. Ja minä olen oikeassa tässä asiassa. Mielenterveys ei ole kuntosalista kiinni. Ihan turha jankuttaa vastaan tässä asiassa, koska olet yksinkertaisesti väärässä. Jos mielenterveytesi hajoaa siitä, ettet pääse salille, olet jo valmiiksi päästäsi sairas. Ei se sairaus salikortin puutteesta tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset asuvat 20km päästä kaupungista. Joillain voi olla esim selkävaivoja tai jalkavaivoja, etteivät pysty pitkiä matkoja kävelemään. S
Ei voi kuin kermaperselumihiutaleella pitää maksaa nimenomaan SALIKORTTI. Mikään muu ei saa häntä liikkumaan kuin Elixian 69,90€/kk maksava salikortti. Ja sekin vain, jos Kela maksaa sen hänen puolestaan, koska kermaperselumihiutale ei tietenkään voi haurasta mieltään järkyttää sillä, että tienasi itse omat rahansa ja salikorttinsa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et minua määrää. Ja minä olen oikeassa tässä asiassa. Mielenterveys ei ole kuntosalista kiinni. Ihan turha jankuttaa vastaan tässä asiassa, koska olet yksinkertaisesti väärässä. Jos mielenterveytesi hajoaa siitä, ettet pääse salille, olet jo valmiiksi päästäsi sairas. Ei se sairaus salikortin puutteesta tule.
Ei voi olla nolompaa väittää olevansa oikeassa, kun on oikeasti väärässä. Voit kyllä jankata sitä itsellesi niin paljon kuin pystyt, mutta väärässä tulet olemaan.
Taidat projosoida tuota "päätäsi sairas" kohtaa. Hae apua. Ei ole tervettä vittuilla joka päivä tuota määrää mitä sinä teet AV palstalla.
Penikka. hih.. olen yli 50. Ja aivoilla varustettu toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA.
MENET VAIKKA KIERRÄTYSKESKUKSEEN TYÖKOKEILUUN, MENET HESBURGERIN KASSALLE TAI MENET VESSOJA JYNSSÄÄMÄÄN. NOIHIN KOLMEEN PÄÄSEE KAIKKI.
JOTEN EI TEKOSYITÄ JA JOS ET OTA NEUVOA VASTAAN, TOIVON ETTÄ JAAT ASUNNOTTOMAKSI.
Työkokeiluun? Ajattelet, että ap. menee tuhlamaan loputkin rahat työmatkakuluihin saamatta sen enempää rahaa kuin nytkään? Voi vain arvailla, millainen on oma tilanteesi, jos logiikkasi on tuolla tasolla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja. Sinä olet ihan itse valinnut siellä hevonperseessä asumisen. Ei ole muiden ihmisten tehtävä kustantaa sinun matkojasi.
Mutta haluat kuitenkin kustantaa esimerkiksi rikollisten lomapäivät kotona, heidän päivärahat, heidän 24/7 hoidot, heidän ILMAISEN kuntosalin, kirjaston, koulutuksen? Tai vaikkapa ulosottoasiakkaiden korot ja ulosottomaksut? Nämä haluat mielelläsi maksaa, mutta et jonkun selkävaivaisen kuntosalikorttia, että hän voisi tulevaisuudessa olla työkykyinen?
Koska itket täällä jostain salikortista sen sijaan, että olisit puhumassa noista oikeista rahasyöpöistä, jotka on nuo yllä luettelemat jutut.
MISSÄ olen sanonut jotain tuollaista? Vastaa kysymykseen äläkä houraile ja laita omia kuvitelmiasi minun sanomisikseni.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin kermaperselumihiutaleella pitää maksaa nimenomaan SALIKORTTI. Mikään muu ei saa häntä liikkumaan kuin Elixian 69,90€/kk maksava salikortti. Ja sekin vain, jos Kela maksaa sen hänen puolestaan, koska kermaperselumihiutale ei tietenkään voi haurasta mieltään järkyttää sillä, että tienasi itse omat rahansa ja salikorttinsa.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Salikortteja saa 15e:llä. Mutta kaltaisesi ihminen tuotahan ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja maksaa ne heille,joilla se siunattu orjatyösopimus sattuu olemaan. Ei salikortti ole mikään hyvän elämän tae,mutta auttaa varmasti illu
Oletko jotenkin hidas? Kuka sinulle rahasi on antanut? Joko työnantaja vastikkeena ajastasi ja vaivannäöstäsi tai sitten sinulla on riittävästi perinnöksi saatuja varoja/sijoituksia joiden turvin elät. Ei tällaiseen tyhmyyteen voi edes sanoa mitään.. Katsos kun meillä kaikilla ei ole perintöä,tuottavia sijoituksia tai työpaikkaa vaikka kuinka niitä olisimme toivoneet tai yrittäneet saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla nolompaa väittää olevansa oikeassa, kun on oikeasti väärässä. Voit kyllä jankata sitä itsellesi niin paljon kuin pystyt, mutta väärässä tulet olemaan.
Taidat projosoida tuota "päätäsi sairas" kohtaa. Hae apua. Ei ole tervettä vittuilla joka päivä tuota määrää mitä sinä teet AV palstalla.
Jankaa vaan vaikka maailma tappiin, mutta ei se muuta sitä faktaa, että mt-ongelmat eivät aiheudu kuntosalin puutteesta. Kysy vaikka niiltä hoitajiltasi siellä suljetulla osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Penikka. hih.. olen yli 50. Ja aivoilla varustettu toisin kuin sinä.
Jos olet aivoilla varustettu, miksi jokainen viestisi on täysin aivotonta öyhöttämistä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä hylkiöitä tulee?
Olet asian ytimessä. Pitäisikin kysyä itseltänne, miksi hyljeksitte osaa ihmisistä? Synnytyslaitokselta nykyään kaikki taitavat tulla. Miksi alatte kiusaamaan heitä jo päiväkodissa? Miksi hyljeksitte heitä alakoulussa, yläkoulussa, amiksessa, lukiossa, amkissa, yliopistolla ja työpaikalla? Miksi syrjitte heitä työnhaussa? Kun olette syrjineet heitä läpi elämän, niin sitten syljette päälle, kun ei ole "päässyt" töihin... Syyttäkää ihan itseänne ja muuttakaa tapojanne.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hae toimeentulotukea?
Saan jo toimeentulotukea
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Salikortteja saa 15e:llä. Mutta kaltaisesi ihminen tuotahan ei tiedä.
Surullista, että olet niin heikossa asemassa, ettet osaa edes lukea. Kerron salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: EN PUHUNUT TUOSSA ITSESTÄNI. Yllättikö, pikkuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA.
MENET VAIKKA KIERRÄTYSKESKUKSEEN TYÖKOKEILUUN, MENET HESBURGERIN KASSALLE TAI MENET VESSOJA JYNSSÄÄMÄÄN. NOIHIN KOLMEEN PÄÄSEE KAIKKI.
JOTEN EI TEKOSYITÄ JA JOS ET OTA NEUVOA VASTAAN, TOIVON ETTÄ JAAT ASUNNOTTOMAKSI.
Työkokeiluun? Ajattelet, että ap. menee tuhlamaan loputkin rahat työmatkakuluihin saamatta sen enempää rahaa kuin nytkään? Voi vain arvailla, millainen on oma tilanteesi, jos logiikkasi on tuolla tasolla..
ALOITUS ON PROVO.