Mun tuet laski yli 200€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa asuntoa...Ei sit ole varaa ruokaan...Luottotietoja ei ole
Mulle jää vain 240e yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt yli 500€....
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori, roteva, urheileva mies löytää töitä vaikka muuttomiehenä. Sitten riittää rahat ruokaan.
Jonkun muutto keikkoja tekevän muutto miehen palkka on paljon pienempi kuin tuet eli ei riitä siltikään...
Ap
Kannattaa kouluttautua. Ainakin sinun, kun et osaa edes yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä hylkiöitä tulee?
Olet asian ytimessä. Pitäisikin kysyä itseltänne, miksi hyljeksitte osaa ihmisistä? Synnytyslaitokselta nykyään kaikki taitavat tulla. Miksi alatte kiusaamaan heitä jo päiväkodissa? Miksi hyljeksitte heitä alakoulussa, yläkoulussa, amiksessa, lukiossa, amkissa, yliopistolla ja työpaikalla? Miksi syrjitte heitä työnhaussa? Kun olette syrjineet heitä läpi elämän, niin sitten syljette päälle, kun ei ole "päässyt" töihin... Syyttäkää ihan itseänne ja muuttakaa tapojanne.
Turhaan sinä muita syytät siitä, että olet ihan itse ajanut itsesi toimeentulotuelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet asian ytimessä. Pitäisikin kysyä itseltänne, miksi hyljeksitte osaa ihmisistä? Synnytyslaitokselta nykyään kaikki taitavat tulla. Miksi alatte kiusaamaan heitä jo päiväkodissa? Miksi hyljeksitte heitä alakoulussa, yläkoulussa, amiksessa, lukiossa, amkissa, yliopistolla ja työpaikalla? Miksi syrjitte heitä työnhaussa? Kun olette syrjineet heitä läpi elämän, niin sitten syljette päälle, kun ei ole "päässyt" töihin... Syyttäkää ihan itseänne ja muuttakaa tapojanne.
No älä. Ja täälläkin tuo yksi vittuilija ei tee mitään muuta elämällään, kun haluaa aiheuttaa pahaa mieltä muissa, kun hänen oma elämänsä on selkeästi niin järkyttävää paskaa, ettei tunne oloaansa paremmin kuin aiheuttamalla muille pahaa oloa.
Sitten ihmetellään miksi suomessa on niin paljon huonosti voivia ihmisiä. No juuri tuollaisten ihmisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA.
MENET VAIKKA KIERRÄTYSKESKUKSEEN TYÖKOKEILUUN, MENET HESBURGERIN KASSALLE TAI MENET VESSOJA JYNSSÄÄMÄÄN. NOIHIN KOLMEEN PÄÄSEE KAIKKI.
JOTEN EI TEKOSYITÄ JA JOS ET OTA NEUVOA VASTAAN, TOIVON ETTÄ JAAT ASUNNOTTOMAKSI.
Työkokeiluun? Ajattelet, että ap. menee tuhlamaan loputkin rahat työmatkakuluihin saamatta sen enempää rahaa kuin nytkään? Voi vain arvailla, millainen on oma tilanteesi, jos logiikkasi on tuolla tasolla..
Kävin palkattomana tekemässä työharjoittelua ja se poiki minulle kesätyön. Jospa kesätyö poikisi minulle vähintään määräaikaisen työn, mieluummin tiestysti vakityön. Voihan olla, että kesätyön jälkeen en saa mitään, mutta on ainakin yritetty.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, ettei töihin vaan mennä, mutta kannattaisiko edes YRITTÄÄ. Varmaan tätä alapeukutetaan, mutta sinun tapauksessasi joku työpaja tai vastaava voisi olla oikeasti hyvä juttu. Kaikkien aloittamiesi keskustelujen perusteella olet jo menettänyt toivosi. Et näe itselläsi enää mitään muuta tulevaisuutta kuin tuilla elämisen. Tarvitset uutta näköalaa elämääsi. Olisit varmasti hyvä työntekijä. Kaikki on mahdollista, kunhan vaan pääset tuosta toivottomuudesta eroon.
Olen KOKOAJAN YRITTÄNYT! Noin 10 000 työpaikkaan ole laittanut hakemuksen, pariin kymmeneen kouluun hakenut, palkkatuki töihin hakenut, työharjoitteluun hakenut, työkokeiluun hakenut, MUTTA EN OLE YKSINKERTAISESTI PÄÄSSYT MIHINKÄÄN!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä. Ja täälläkin tuo yksi vittuilija ei tee mitään muuta elämällään, kun haluaa aiheuttaa pahaa mieltä muissa, kun hänen oma elämänsä on selkeästi niin järkyttävää paskaa, ettei tunne oloaansa paremmin kuin aiheuttamalla muille pahaa oloa.
Sitten ihmetellään miksi suomess
Sitä saa mitä tilaa. Älä lähde mukaan provoilualoituksiin, jos et kestä sitä, että sinulle vastataan muutenkin kuin lässyttämällä ja sanoittamalla tunteita. Näitä samoja paska-aloituksia on täällä niin usein, että ei voi enää olettaa saavansa asiallisia vastauksia jos lähtee näiden ulinoihin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että olet niin heikossa asemassa, ettet osaa edes lukea. Kerron salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: EN PUHUNUT TUOSSA ITSESTÄNI. Yllättikö, pikkuinen?
Olen pahoillani puolestasi, että sun elämä on niin huonoa, että ainoa asia millä tunnet olosi paremmaksi on se, että puhut tällä tavalla alentavasti toisille. Kyllä tässä on nyt ainakin itseni oltava se henkisesti kypsä ja siirryttävä muualle juttelemasta kanssasi, koska en ehkä tajunnut miten pahasti sun tilanne on oltava, että tälläiseen alennut, koska eihän oikeasti kukaan onnellinen ja terve päästäänsä oleva henkilö tätä tee.
Mä toivotan sulle hyvää. Tsemppiä ja toivottavasti asiat paranee sulle jonain päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, ettei töihin vaan mennä, mutta kannattaisiko edes YRITTÄÄ. Varmaan tätä alapeukutetaan, mutta sinun tapauksessasi joku työpaja tai vastaava voisi olla oikeasti hyvä juttu. Kaikkien aloittamiesi keskustelujen perusteella olet jo menettänyt toivosi. Et näe itselläsi enää mitään muuta tulevaisuutta kuin tuilla elämisen. Tarvitset uutta näköalaa elämääsi. Olisit varmasti hyvä työntekijä. Kaikki on mahdollista, kunhan vaan pääset tuosta toivottomuudesta eroon.
Olen KOKOAJAN YRITTÄNYT! Noin 10 000 työpaikkaan ole laittanut hakemuksen, pariin kymmeneen kouluun hakenut, palkkatuki töihin hakenut, työharjoitteluun hakenut, työkokeiluun hakenut, MUTTA EN OLE YKSINKERTAISESTI PÄÄSSYT MIHINKÄÄN!
Ap
LOPETA VALEHTELU!
P.S. Viimeksi olit hakenut vain 1 000 työpaikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että olet niin heikossa asemassa, ettet osaa edes lukea. Kerron salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: EN PUHUNUT TUOSSA ITSESTÄNI. Yllättikö, pikkuinen?
Olen pahoillani puolestasi, että sun elämä on niin huonoa, että ainoa asia millä tunnet olosi paremmaksi on se, että puhut tällä tavalla alentavasti toisille. Kyllä tässä on nyt ainakin itseni oltava se henkisesti kypsä ja siirryttävä muualle juttelemasta kanssasi, koska en ehkä tajunnut miten pahasti sun tilanne on oltava, että tälläiseen alennut, koska eihän oikeasti kukaan onnellinen ja terve päästäänsä oleva henkilö tätä tee.
Mä toivotan sulle hyvää. Tsemppiä ja toivottavasti asiat paranee sulle jonain päivänä.
Noinko koville otti, kun tajusit, ettet osaa lukea :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sinä muita syytät siitä, että olet ihan itse ajanut itsesi toimeentulotuelle.
Ruoskasi on ruosteessa, lapsonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
LOPETA VALEHTELU!
P.S. Viimeksi olit hakenut vain 1 000 työpaikkaa&nbs
En ole koskaan niin sanonut, sanoin että olen hakenut 1000 työpaikkaa vuodessa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan. Joskus sitä vaan huomaa, ettei jollain ole kaikki ihan hyvin. Kuten sanoin, kaikkea hyvää sulle ja toivottavasti asiat paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoskasi on ruosteessa, lapsonen.
Ok. Silti se on ihan oma syysi, että olet ajatunut toimeentulotuelle. Sinnehän ei joudu, jos ei sössi asioitaan työkkärin kanssa ja joudu karenssiin.
Kannatan nykyhallitusta sillä raha on sunnattava rikkaiden verohelpotuksiin. Kristillisten essayah(nimi viitahtaa muuallae) Eli nyt kun kansalle on ennen vaaleja rehellisesti kerrottu mitä tulee tapahtumaan eli rikkaille lisää niin pulinat pois.
Olet menettänyt luottotietosi, koska olet käyttänyt tuotteita tai palveluita tai lainannut rahaa, etkä ole maksanut niitä tai maksanut lainaasi takaisin. Olisiko sinun pitänyt mielestäsi saada ne asiat ilmaiseksi? Meillä rehellisillä ei ole velvollisuutta elättää sinua. Mene töihin. Muuta työn perässä. Lopeta valittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
LOPETA VALEHTELU!
P
Niin? Eli VALEHTELET, kun nyt yhtäkkiä oletkin mukamas hakenut jos 10 000 työpaikkaa! PASKANPUHUJA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan. Joskus sitä vaan huomaa, ettei jollain ole kaikki ihan hyvin. Kuten sanoin, kaikkea hyvää sulle ja toivottavasti asiat paranee.
Sunhan piti jo poistua tästä keskustelusta todistaaksesi paremmuutesi :D Hienosti todistit nyt, että olet vain pahainen trolli, joka suorastaan nauttii tästä vänkäämisestä. Ihanaa kun minulla on noin innokas fani <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet kertonut tämän jo kymmeniä kertoja.
Mitä tää sitten haluaa aloituksillaan. Samat vastaukset samat perusteet ja tekosyyt.
Ei palstalla roikkuminen rahaksi muutu. Ulkoliikunta puistoissa on hyvä haukata happea ilmaiseksi. Siellä tämäkin selkävaivainen kesät juoksee. Et tarvitse salikorttia kesällä mihinkään. Fitnespuistossa vain mielikuvitus on rajana liikkeissä. Vai pitääkö sinnekin palkata pt kelan rahalla. Samalla napsin tyhjät pullot mukaan kotiin lähtiessä. Viime kesänä vain satanen ja tuli liikuttua samalla. Mut ihan sama mitä trollille vastaa.