Mun tuet laski yli 200€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa asuntoa...Ei sit ole varaa ruokaan...Luottotietoja ei ole
Mulle jää vain 240e yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt yli 500€....
Kommentit (178)
Vanha viisaus, mee töihin!
Loisten täyttyy elää minimillä tai mennä töihin.
2 työtä itsekin tehnyt jo vuosia. Kun ei se katsos ole yhteiskunnan tehtävä muita elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi tätä valituksen määrää. Milloin aiot tehdä asialle jotain vai osaatko vain vänistä? Onko liikaa vaadittu, että ottaisit vastuuta itsestäsi ja tekisit asialle jotain? Tai sitten yritä pärjätä sillä 240€/ kk
Mitä voin tehdä jos en töitä saa??
Ap
Mene huuuuoraamaan kadulle ja lopeta näiden idioottialoitusten spämmääminen.
Baronan käyttää pääset vaikka tiskariksi. Ota niskastas kiinni ja muuta elämäsi suunta.
Ap ei edes yritä hakea töitä, koska hän on vajaaälyinen 14-vuotias, jonka mielestä on hauskaa kirjoittaa samaa paskaa joka päivä 7-23.
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA.
MENET VAIKKA KIERRÄTYSKESKUKSEEN TYÖKOKEILUUN, MENET HESBURGERIN KASSALLE TAI MENET VESSOJA JYNSSÄÄMÄÄN. NOIHIN KOLMEEN PÄÄSEE KAIKKI.
JOTEN EI TEKOSYITÄ JA JOS ET OTA NEUVOA VASTAAN, TOIVON ETTÄ JAAT ASUNNOTTOMAKSI.
Olen noihin kaikkiin hakenut, ei ole töitä irronnut....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Baronan käyttää pääset vaikka tiskariksi. Ota niskastas kiinni ja muuta elämäsi suunta.
Olen sinne laittanut profiilin enkä ole päässyt mihinkään, edes tiskariksi....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA.
MENET VAIKKA KIERRÄTYSKESKUKSEEN TYÖKOKEILUUN, MENET HESBURGERIN KASSALLE TAI MENET VESSOJA JYNSSÄÄMÄÄN. NOIHIN KOLMEEN PÄÄSEE KAIKKI.
JOTEN EI TEKOSYITÄ JA JOS ET OTA NEUVOA VASTAAN, TOIVON ETTÄ JAAT ASUNNOTTOMAKSI.
Ap
Seuraavaksi hakeudut hoitoon pakkomielteinesi.
Ei noin vajaakuntoista, päästään pahasti vialla olevaa vammaista kukaan ota töihin yhtään mihinkään. Joten tyydy osaasi, luuseri, ja päästä itsesi päiviltä jos et elämääsi kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinne laittanut profiilin enkä ole päässyt mihinkään, edes tiskariksi....
Ap
ÄLÄ JAUHA SONTAA VA JAKKI!
Mua jotenkin ärsyttää nää "mee töihin" kommentit.
Eiköhän jokainen menisi töihin jos vaan pääsisi ja pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
240 kuukaudessa on noin 60 euroa viikossa, sillä kyllä pärjää ja hyvin, ja hyvin saa ruokaa.
Tuosta 240€ pitää maksaa myös laskut, vaatteet, bussikortti yms yms. ei pelkkään ruokaan.....
Ap
Kela maksaa pakolliset laskut, vaatteita ei tarvitse joka kuukausi ja jalat on liikkumista varten.
Kela EI MAKSA nettiä, puhelinlaskua, bussikorttia, salikorttia!.....
Ap
Hyvä, että laskivat. Toivottavasti joudut irtisanomaan nettiliittymäsi niin loppuu tämä vammainen jankkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA.
Ap
Älä selitä ja miksi kesti noin kauan vastata? Mitä oikein piilottelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
240 kuukaudessa on noin 60 euroa viikossa, sillä kyllä pärjää ja hyvin, ja hyvin saa ruokaa.
Tuosta 240€ pitää maksaa myös laskut, vaatteet, bussikortti yms yms. ei pelkkään ruokaan.....
Ap
Kela maksaa pakolliset laskut, vaatteita ei tarvitse joka kuukausi ja jalat on liikkumista varten.
Ap
Kela maksaa PAKOLLISET laskut. Muuta et tarvitse.
Täällä on ehdotettu aloittajalle monenmoista työtä,mutta mitä ehdotatte keski-ikäiselle naiselle,jolla lääkärinlausunnot siitä,ettei oman alan töitä voi tehdä eikä myöskään mitään muutakaan sellaista mikä on fyysisesti/psyykkisesti liian kuormittavaa? Eläkehakemusta puollettu useamman alan ylilääkärin puolelta,mutta kelamu..kut eivät päästä eläkkeelle. Olisiko muitakin ideoita,kuin karvalompakon myyminen tai huimausainekauppa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa muu auta kuin mennä töihin.
En ole AP, teen kokoaikatyötä. Kyseenalaistan miksi teen kun minullakaan ei ole enää varaa kuin juuri ja juuri pysyä hengissä. Sama se olisi olla työtön. Maanantaina on 1to1 esimiehen kanssa ja aion pyytää että minut irtisanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Miksi maksaisikaan? Ei työtön ruUnkkari tarvitse mihinkään bussi- tai salikorttia. Puhelinliittymän saat 15€/kk hintaan. Se riittää ihan hyvin yksinäiselle tumputtajalle, jolla ei ole muuta elämää kuin av-palsta.
"ei työtön tarvitse bussi- tai salikorttia"
En ymmärrä tätä, että pitäisi mielenterveys alentaa oman työttömyyden takia, mikä sitten voi johtaa pitkäaikaiseen sairastamiseen.
Kyllä se on parempi, että ihmiset käy salilla ja sosiaalisia ovat, kuin että istuvat kaiket päivät kotona ja juovat.