Tapailumiehen outo suhde nuoreen naiseen
Vuosien etsimisen jälkeen koin löytäneeni täydellisen miehen. Fiksun, empaattisen, komean ja urallaan menestyneen. Kerran pitkästä liitosta eronneen, mutta lapsettoman. Kaikki olisi välillämme enemmän kuin hyvin, ellei hän kaveeraisi noin 30 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa. Tämä tuttavuus on kestänyt ilmeisesti naisen teinivuosista lähtien. Asia hiertää minua miltei jatkuvasti ja aiheuttaa huonommuuden tunteita. Tiedän miehen tapailleen myös muita naisia, ja tuolloinkin tämä nuorempi nainen on ollut koko ajan kuin haamu taka-alalla. Kun otan asian puheeksi, mies toteaa kyseisen naisen olevan ihminen, jota ilman hän ei voi elää. Onko tällaista suhdetta mitään järkeä jatkaa?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että se nuori nainen pitää miestä pelkkänä ystävänä ja mies odottelee ja esittää huomaavaista ja kuuntelevaa ystävää niin kauan että pääsee lopulta parisuhteeseen hänen kanssaan. Siihen asti esittää ja on niin kuin ap mainitsi mukamas "kauhuissaan" epäilyistä että heidän välillään olisi jotain muuta kuin ystävyyttä. Esitystä on varmasti helppo pitää yllää kun vielä ei ole ollut mutta ihan selvää on että mies odottaa vuoroaan ja tekee siirtonsa kun nuori nainen on esim. käymässä läpi vaikeaa eroa tai jotain muuta missä mies voi olla "tukena". Siihen asti sinä kelpaat suhteeseen jossa saa säännöllisesti seksiä ja kaikki parisuhteen edut mutta jos tuo nuori nainen koskaan näyttää vihreää valoa miehelle niin mies on hänen sormia napauttamalla.
10v odotus, no ei ole ainakaan kärsimätön kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Ettei ole naisen isä, eikä halua kertoa asiasta? Jotain huoltajuuskiistaa ollut taustalla tai tyttö on vasta teininä saanut selville, että mies on hänen isänsä? Mies luovuttanut spermaa ja tyttö saanut 18-vuotiaana tietää luovuttajan nimen ja ottanut yhteyttä? Ja tästä on lähtenyt isä-tytär-suhde vähän salassa kehittymään?
Myös tuo, että ei voi elää ilman nuorta naista viittaisi siihen, että kyseessä on tytär. Tapailunainen jäisi siinä tapauksessa tietysti pois kuvioista, jos ei hyväksy tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että se nuori nainen pitää miestä pelkkänä ystävänä ja mies odottelee ja esittää huomaavaista ja kuuntelevaa ystävää niin kauan että pääsee lopulta parisuhteeseen hänen kanssaan. Siihen asti esittää ja on niin kuin ap mainitsi mukamas "kauhuissaan" epäilyistä että heidän välillään olisi jotain muuta kuin ystävyyttä. Esitystä on varmasti helppo pitää yllää kun vielä ei ole ollut mutta ihan selvää on että mies odottaa vuoroaan ja tekee siirtonsa kun nuori nainen on esim. käymässä läpi vaikeaa eroa tai jotain muuta missä mies voi olla "tukena". Siihen asti sinä kelpaat suhteeseen jossa saa säännöllisesti seksiä ja kaikki parisuhteen edut mutta jos tuo nuori nainen koskaan näyttää vihreää valoa miehelle niin mies on hänen sormia napauttamalla.
Aikamoista spekulaatiota näin vähällä tiedolla. Siksi kannattaa puhua asioista, eikä olettaa. Apkin voisi puhua miehelle siitä, että häntä hiertää kun ei tiedä mistä kyse. Sen sijaan, että vain ihmettelee kun mies vaikuttaa haluttomalta selventämään asiaa.
Vähän kuin Emilia Starrin ja Dean Priestin ystävyys.
Miksi et kysy tytöltä, jos kerran tiedät kuka hän on?
Mulla on 7 vuotta nuorempi mimmikaveri, jonka kanssa ollaan myös harrastettu seksiä kavereina. Hyvä ystävä edelleen. Ollaan tunnettu, kun hän oli vielä nuori. Jos kumppani alkaisi inistä tuosta nuoresta kaveristani, niin vähän veikkaan, että siinä saisi kumppani kenkää.
:D
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 7 vuotta nuorempi mimmikaveri, jonka kanssa ollaan myös harrastettu seksiä kavereina. Hyvä ystävä edelleen. Ollaan tunnettu, kun hän oli vielä nuori. Jos kumppani alkaisi inistä tuosta nuoresta kaveristani, niin vähän veikkaan, että siinä saisi kumppani kenkää.
T. Mies
Minun miesystävälläni on roppakaupalla näitä nuoria somekavereita, ei varmaan mitään fyysistä ole ollut, mutta tuskin mies panisi pahakseen jos pääsisi panemaan. Ja tosiaan ei näistä "luovu". En minä oikein tiedä sitten muuta keinoa kuin lähteä, jos hän kerran minusta luopuu ennemmin, niin se on kyllä hänen menetyksensä. Mutta hyvä varmaan molemmille sitten niin.
Tapailumiehen pakkomielteinen ihastus nuoreen naiseen. Hän haluaa jonkun, jonka sitten dumppaisi välittömästi jos naiselta tulisi vastakaikua. Sitä tuskin tulee, mutta ei varmaan miellytä useimpia naisia tämä asetelma. Hyvä, että tämä on kuitenkin selvinnyt sinulle suht varhaisessa vaiheessa. Parempi yksin kuin korvike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Minun miesystävälläni on roppakaupalla näitä nuoria somekavereita, ei varmaan mitään fyysistä ole ollut, mutta tuskin mies panisi pahakseen jos pääsisi panemaan. Ja tosiaan ei näistä "luovu". En minä oikein tiedä sitten muuta keinoa kuin lähteä, jos hän kerran minusta luopuu ennemmin, niin se on kyllä hänen menetyksensä. Mutta hyvä varmaan molemmille sitten niin.
Siinähän mies juuri ilmoittaa kumpi on tärkeämpi. Jos naisystävä ei yllä somekavereiden tasolle, asia on harvinaisen selvä. Suuresta rakkaudesta ei ainakaan ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivota hänelle hyvää jatkoa ja tarvittaessa ilmoita suhteesta poliisille, jos nainen on alaikäinen.
Jos suhde on alkanut naisen ollessa alaikäinen, voi poliisi aloittaa vielä tarvittaessa rikostutkinnan vaikka nainen olisi nyt jo täysi-ikäinenkin.
Tämä kyllä, kun siis teinin kanssa ollut. Sen sijaan 18 v täyttänyt nainen saa kyllä olla 30 v vanhemman miehen kanssa, niin ystävänä kuin suhteessakin, siinä ei ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Eiks polyamoria ollutkaan se päivän sana. :D
Ite nyt jos mietin ihan tarkkaan tota hommaa, niin tosiasiassa mulla ois paljon enemmän yhteistä ton nuoremman mimmin kanssa, kuin noiden vihaisten parisuhde kandidaattien kanssa. Saattais ihan hyvin olla, että ryntäisin hälle paikkaamaan haavojani heti ensi tilassa, jos suhteessa tulisi ongelmia. En pettämään toki, siitä on kasvettu yli. Mut noin muuten niin, se vaan nyt menee silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista tänä heidän yhteydenpitonsa sitten on? Mikset kysy naiselta?
Tuohan laittaa mielikuvituksen liikkeelle, jos nainen onkin salattu tytär? Tai tytärpuoli? Maksettu seuralainen? Kovin fiksu mies ei selvästikään ole kun noin käyttäytyy lietsoen epäluuloa.
Jos mies kieltäytyy kertomasta mikä juttu tuo oikein on, niin pakottaa ei voi. Se on sitten goodbye, ainakin itselle olisi. Salaisuudet suhteessa eivät ole hyväksi.
Lukaisin salaa heidän whatsapp-viestinsä, niin ne olivat tyyliä "ostin tällaiset kengät ja kuva", "löysin kirppikseltä kaapin, jonka aion maalata". Sitten oli syvällistä pohdintaa elämästä, uskonnosta, jne. Mies kannusti naista opiskelemaan, koska tunsi hänen menestyksestään ylpeyttä, jne.
Ap
Nyt kuulostaa kyllä ihan tyttäreltä. Ilman oman lapsen tapaamista on tosiaan mahdotonta elää, jos vain mahdollisuus tapaamiseen on. Tätä taustaa vasten ei ole ihme, että mies kauhistuu, jos viittaat suhteeseen. On erikoista,ettei sull kerro mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Siinähän mies juuri ilmoittaa kumpi on tärkeämpi. Jos naisystävä ei yllä somekavereiden tasolle, as
Niin. Tämä on tosi vaikea asia kun tavallaan "pitäisi saada olla niitä kavereita". Mutta kun tärkeässä osassa ovatkin juuri nämä huomattavasti nuoremmat ja kauniit naiset. Ihan suhteen alussa joku nainen oli ehdottanut myös treffejä, ja mies heti todennut että olisi mukava tavata. Ja myöhemmin selvisi että on vuoden ajan kehunut yhtä naista kun tämä on niin "super nainen" ja luo toivoa elämään tms. Kiittänyt oikein kun ohimennen tapasivat, viattomasti tosin se tapaaminen.
Jotenkin musta vaan tuntuu että näistä yli päästäkseni miehen pitäisi nyt pistää mäkeen nämä nuoret naiset, eikä olla aina mielistelemässä, eikä seuraamassa ja tykkäilemässä.
Samalla koen etten itse kelpaa ja olen jo vanha ja rupsahtanut näihin 10-30 vuotta nuorempiin seurattaviin "ystäviin" verrattuna. Eli nuo ovat varmaan se mitä mies oikeasti haluaisi, ja minua ällöttää ja nolottaa.
Ei ainakaan kannata ihmetellä, miksi noin "täydellinen" mies on sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Siinähän mies juuri ilmoittaa kumpi on tärkeämpi.
En ymmärrä miksi olet tuollaisessa suhteessa? Kun toisenlaisiakin miehiä on olemassa.
On ensinnäkin todella moukkamaista käytöstä sinua kohtaan aivan kuin ap:nkin tapauksessa. Anteeksi, mutta miesmakunne on oikeasti surkea. En tapaile tyhmiä ja ilkeitä miehiä enkä huoli sellaisia edes ystäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin miehen kertomaan miten tuo ihmissuhde alkoi. Ja sitten vasta vetäisin johtopäätöksiä.
Mahdollisesti niin, että "suhde alkoi, kun äitinsä soitti ja kertoi, että nyt se synnytys on ohi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan laittaa mielikuvituksen liikkeelle, jos nainen onkin salattu tytär? Tai tytärpuoli? Maksettu seuralainen? Kovin fiksu mies ei selvästikään ole kun noin käyttäytyy lietsoen epäluuloa.
Jos mies kieltäytyy kertomasta mikä juttu tuo oikein on, niin pakottaa ei voi. Se on sitten goodbye, ainakin itselle olisi. Salaisuudet suhteessa eivät ole hyväksi.
Lukaisin salaa heidän whatsapp-viestinsä, niin ne olivat tyyliä "ostin tällaiset kengät ja kuva", "löysin kirppikseltä kaapin, jonka aion maalata". Sitten oli syvällistä pohdintaa elämästä, uskonnosta, jne. Mies kannusti naista opiskelemaan, koska tunsi hänen menestyksestään ylpeyttä, jne.
Tyttäreltä kuulostaa. Miksi mies ei sitten halua kertoa? Ehkä tytön äidin kanssa on ollut huonot välit tai on syntynyt luovutetuista siittiöistä, eikä äiti halua, että ovat tekemisissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli mies on eräänlainen isähahmo tai isovelihahmo nuorehkolle naiselle, mikään tuossakaan viestissä ei viittaa mihinkään muuhun.
Ap sen sijaan on syyllistynyt rikokseen, joten suosittelen ilmoitusta poliisille. Saat mitä ansaitset.
Ettei ole naisen isä, eikä halua kertoa asiasta? Jotain huoltajuuskiistaa ollut taustalla tai tyttö on vasta teininä saanut selville, että mies on hänen isänsä? Mies luovuttanut spermaa ja tyttö saanut 18-vuotiaana tietää luovuttajan nimen ja ottanut yhteyttä? Ja tästä on lähtenyt isä-tytär-suhde vähän salassa kehittymään?