Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö yksin ravintolassa syömässä?

Vierailija
05.05.2024 |

Olen parhaillaan. Olut ruokajuomana ja kasvisburgeri tulossa. Katson puhelinta vaivaantuneena.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koettanut käydä mutta se ei onnistu, koska aina löytyy nainen joka haluaa seuraani.

Hopeakettu

Vierailija
22/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mielelläni.  Mutta käyn myös kaverin tai puolison kanssa.  En mä ole yhtään vaivautunut vaikka käyn yksin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn useinkin! Tykkään käydä lounaalla yksin ja lukea rauhassa lehteä tai vain miettiä omia asioitani. Joskus käyn myös illallisella yksin, mutta harvemmin. 

Vierailija
24/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin, jos esim. tulee joku mutka matkaan. Syynä tähän on se, että kokkaan itse paljon laadukkaampaa ja parempaa ruokaa paremmista raaka-aineista - ja vielä nopeammin - kuin käydessäni ravintolassa.

Vierailija
25/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käyn. Silloin kun käyn luen jotakin ruokaa odottaessa tai kuuntelen korvanapin kautta kirjaa tai musiikkia.

Vierailija
26/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys. Miksi ihmeessä en kävisi?

Ajatteletko, että pitäisi vaan mässyttää lounasaikaan eväitä, jos ei saa ketään seuraksi ja matkoille pitäisi myös ottaa eväät, kun ei sovi syödä ravintolassa yksin?

Vierailija
27/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksin? Eikö ole kavereita?

Vierailija
28/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin. Olisi ihan kivaa ellei tarjoilijan mielenkiinto loppuisi kun on saanut annoksen myytyä. Laskua joutuu useimmiten odottelemaan vaivaannuttavan pitkään.

Vierailija
29/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ravintolassa syödä yksin?

Samaahan se minäkin just mietin. Saako? Täytän huomenna 43v ja haluaisin juhlia edes pikkuisen... mutta kun seuraa ei ole.

Vierailija
30/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei katsota hyvällä. Jos katsottaisiin, olisi yhden hengen pöytiä.

Vierailija
31/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes päivittäin. Olisi ihan kivaa ellei tarjoilijan mielenkiinto loppuisi kun on saanut annoksen myytyä. Laskua joutuu useimmiten odottelemaan vaivaannuttavan pitkään.

Yksinäiselle syöjälle laskun odottelu on todella rasittavaa, uskomatonta jos ei tarjoilijakoulussa opeteta että niillä joilla on keskustelukumppani on aikaa ja yksinolijat haluavat pois.

Vierailija
32/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kävin paljonkin mutta nykyään en juuri enää. 

Vierailija
33/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla tai pikaruokala-/kahvilatyyppisessä paikassa helposti ja usein. Päivällisellä en juurikaan.

Vierailija
34/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy suomessa ollenkaan ravintolassa, ulkomailla kyllä

Vierailija
35/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti. Enimmäkseen lounasaikaan, en oikeastaan illalla. Luen kirjaa odottaessani annosta.

Vierailija
36/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus lounaalla. Miksi olisin vaivaantunut? Syömäänhän sinne mennään. 

Toki käyn joskus puolison tai ystävien tai aikuisten lasten kanssa. En koe olevani pinnallinen.

Vierailija
37/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluan mennä ravintolaan syömään niin sitten on mentävä yksin. On aika ankeaa eli en käy kovinkaan usein vaan ainoastaan jos olen toisessa kaupungissa viikonloppureissussa tai kesälomalla. Silloin kyllä helposti tulee etenkin illalla vaan otettua jotain noutoruokaa jonka voin syödä hotellihuoneessa. 

Vierailija
38/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Mitä ihmeen pelottavaa siinä on??

Vierailija
39/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin, jos esim. tulee joku mutka matkaan. Syynä tähän on se, että kokkaan itse paljon laadukkaampaa ja parempaa ruokaa paremmista raaka-aineista - ja vielä nopeammin - kuin käydessäni ravintolassa.

Mutkan kanssa saa olla varmasti rauhassa vaikka ei haluaisikaan.

Vierailija
40/41 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos haluan mennä ravintolaan syömään niin sitten on mentävä yksin. On aika ankeaa eli en käy kovinkaan usein vaan ainoastaan jos olen toisessa kaupungissa viikonloppureissussa tai kesälomalla. Silloin kyllä helposti tulee etenkin illalla vaan otettua jotain noutoruokaa jonka voin syödä hotellihuoneessa. 

Ankeaa? Ihanaa herkutella rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme