Käytkö yksin ravintolassa syömässä?
Olen parhaillaan. Olut ruokajuomana ja kasvisburgeri tulossa. Katson puhelinta vaivaantuneena.
Kommentit (41)
Käyn mielelläni. Mutta käyn myös kaverin tai puolison kanssa. En mä ole yhtään vaivautunut vaikka käyn yksin.
Käyn useinkin! Tykkään käydä lounaalla yksin ja lukea rauhassa lehteä tai vain miettiä omia asioitani. Joskus käyn myös illallisella yksin, mutta harvemmin.
Hyvin harvoin, jos esim. tulee joku mutka matkaan. Syynä tähän on se, että kokkaan itse paljon laadukkaampaa ja parempaa ruokaa paremmista raaka-aineista - ja vielä nopeammin - kuin käydessäni ravintolassa.
Harvoin käyn. Silloin kun käyn luen jotakin ruokaa odottaessa tai kuuntelen korvanapin kautta kirjaa tai musiikkia.
Kummallinen kysymys. Miksi ihmeessä en kävisi?
Ajatteletko, että pitäisi vaan mässyttää lounasaikaan eväitä, jos ei saa ketään seuraksi ja matkoille pitäisi myös ottaa eväät, kun ei sovi syödä ravintolassa yksin?
Lähes päivittäin. Olisi ihan kivaa ellei tarjoilijan mielenkiinto loppuisi kun on saanut annoksen myytyä. Laskua joutuu useimmiten odottelemaan vaivaannuttavan pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Saako ravintolassa syödä yksin?
Samaahan se minäkin just mietin. Saako? Täytän huomenna 43v ja haluaisin juhlia edes pikkuisen... mutta kun seuraa ei ole.
Suomessa ei katsota hyvällä. Jos katsottaisiin, olisi yhden hengen pöytiä.
Vierailija kirjoitti:
Lähes päivittäin. Olisi ihan kivaa ellei tarjoilijan mielenkiinto loppuisi kun on saanut annoksen myytyä. Laskua joutuu useimmiten odottelemaan vaivaannuttavan pitkään.
Yksinäiselle syöjälle laskun odottelu on todella rasittavaa, uskomatonta jos ei tarjoilijakoulussa opeteta että niillä joilla on keskustelukumppani on aikaa ja yksinolijat haluavat pois.
Nuorena kävin paljonkin mutta nykyään en juuri enää.
Lounaalla tai pikaruokala-/kahvilatyyppisessä paikassa helposti ja usein. Päivällisellä en juurikaan.
En käy suomessa ollenkaan ravintolassa, ulkomailla kyllä
Useasti. Enimmäkseen lounasaikaan, en oikeastaan illalla. Luen kirjaa odottaessani annosta.
Käyn joskus lounaalla. Miksi olisin vaivaantunut? Syömäänhän sinne mennään.
Toki käyn joskus puolison tai ystävien tai aikuisten lasten kanssa. En koe olevani pinnallinen.
No jos haluan mennä ravintolaan syömään niin sitten on mentävä yksin. On aika ankeaa eli en käy kovinkaan usein vaan ainoastaan jos olen toisessa kaupungissa viikonloppureissussa tai kesälomalla. Silloin kyllä helposti tulee etenkin illalla vaan otettua jotain noutoruokaa jonka voin syödä hotellihuoneessa.
Käyn. Mitä ihmeen pelottavaa siinä on??
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin, jos esim. tulee joku mutka matkaan. Syynä tähän on se, että kokkaan itse paljon laadukkaampaa ja parempaa ruokaa paremmista raaka-aineista - ja vielä nopeammin - kuin käydessäni ravintolassa.
Mutkan kanssa saa olla varmasti rauhassa vaikka ei haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos haluan mennä ravintolaan syömään niin sitten on mentävä yksin. On aika ankeaa eli en käy kovinkaan usein vaan ainoastaan jos olen toisessa kaupungissa viikonloppureissussa tai kesälomalla. Silloin kyllä helposti tulee etenkin illalla vaan otettua jotain noutoruokaa jonka voin syödä hotellihuoneessa.
Ankeaa? Ihanaa herkutella rauhassa.
Olen koettanut käydä mutta se ei onnistu, koska aina löytyy nainen joka haluaa seuraani.
Hopeakettu