Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalisen elämän raskaus

Vierailija
05.05.2024 |

Miten kaikesta normaalista kanssakäymisestä on tullut niin raskasta? 

- tapaamisten sopiminen järjetöntä veivausta, kun vihdoin on päivä sovittu niin tulee 10-20 viestiä lisäveivausta (allergiat, nuhailmoitukset, parkkipaikka-info, varmistukset, spekulointi oisko kuitenkin toinen päivä, pienet lisähuomiota jne)

- sukulaissynttärit keskellä päivää esim. 14 niin että sunnuntaina ei voi ehdi tehdään muuta isompaa, miksi ei aamu- tai iltakahvit..

- sitten kun ollaan yhdessä niin emännät ja isännät sählää ja touhuaa keittiössä, haukkuvan koiran kimpussa, lasten kanssa sähläämistä 

- vanhukset lähinnä valittaa tapaamiset läpi 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun ihmiset eivät enää kunnioita toisiaan ja käytöstavat ovat hukassa.

Vierailija
2/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette ap ns ongelmalähtöisiä ihmisiä. Ei meidän porukoilla lainkaan tuollaista. Tyyliin näin toimitaan. Isäntäväki kysyy tuletteko ensi sunnuntaina neljän aikoihin, Minna hakee.  Vastaus , kiitos, kyllä tulemme ,ei tarvitse hakea, tulemme bussilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyin jo aloituksen lukemisesta! Muistan kuinka raskasta oli liika sos elämä tosiaan! Suurin osa menoista liittyi parisuhteen aiheuttamiin kissanristiäisiin, vielä raskaampaa kun enimmäkseen kyse tuntemattomista ihmisistä. Nyt ei ole enää suhdetta eikä liikaa menojakaan siis, ja niin aion tilanteen pitääkin!! Omissa piireissä kun sopii lähes tilanteeseen kuin tilanteeseen ihan vaan ne rennot kahvit ja välistäkin saa jättää ilman kenenkään loukkaantumista!

Vierailija
4/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut, että en enää käytä vapaa-aikaa sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa en todella sitä halua viettää. Ihmisistä on tullut niin kireitä, itsekeskeisiä ja huonotapaisia ettei enää monen seura anna mitään. 

Vierailija
5/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin hallituksen aikaan minua alkoi painaa sosialistisen elämän raskaus.

Vierailija
6/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyksen puutetta.

Vierailija
7/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 ehkä sä et tunne itsellesi sopivia ihmisiä. Ei sen ole pakko olla noin kauheaa.

Mun mielestä iltapäivä on normaali aika lasten synttäreille, jos ei ole (koko päivää) aikaa osallistua niin silloin ei kannata mennä.

Vierailija
8/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyin jo aloituksen lukemisesta! Muistan kuinka raskasta oli liika sos elämä tosiaan! Suurin osa menoista liittyi parisuhteen aiheuttamiin kissanristiäisiin, vielä raskaampaa kun enimmäkseen kyse tuntemattomista ihmisistä. Nyt ei ole enää suhdetta eikä liikaa menojakaan siis, ja niin aion tilanteen pitääkin!! Omissa piireissä kun sopii lähes tilanteeseen kuin tilanteeseen ihan vaan ne rennot kahvit ja välistäkin saa jättää ilman kenenkään loukkaantumista!

Tämä on niin totta. Olen myös karsinut omien sukulaisten tapaamiset minimiin, onneksi sisarusten lapsetkin alkavat olla aikuisia niin ei ole enää niitä pakollisia synttäreitä/rippijuhlia/valmistujaisia jne.

Vierailija
9/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostapa syystä mulla ei ole viimeiseen 20 vuoteen ollut sosiaalista elämää lainkaan, ja nautin elämästäni näin. Ainoat joihin vielä pidän yhteyttä on vanhat vanhempani, soitellaan viikoittain ja vierailen kuukausittain. Muuhun sukuun en ole yhteydessä, ei ole parisuhdetta, lapsia, ystäviä yms. Ihanaa kun saa vaan olla itsekseen.

Vierailija
10/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä raskaalta sinäkin aloittaja kuulostat. Milloin synttärit sitten pitäisi olla jos ei kello 14 ole hyvä? Jos ne olisi klo 11 sunnuntaina, sinä valittaisit miten kehtaavat pyhäaamuna pitää, samoin klo 18 ei kävisi kun kokonainen päivä menisi hukkaan kelloa kytätessä juhlia odotellessa ja seuraavana aamuna vielä työpäivä. Vai mitä? 

Vierailija
11/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatkin valittaa 

Vierailija
12/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää lähinnä se, että mitään ei oikein enää saa sovittua. Jos ehdottaa ajankohtaa, niin vastaus on että no ehkä, katotaan, en tiiä vielä, palataan lähempänä. Tai jos sovitaan että viikon päästä perjantaina, niin sitten toinen saattaa torstaina alkaa kyselemään, että vieläkö ollaan näkemässä. Öö, joo? Tai pahin esimerkki, jos luulen sopineeni, että haen kaverin klo 13 ja olen silloin heidän parkkiksella, niin kun 10 yli soitan ja ihmettelen että tuutko, on vastaus: aa sä oot siellä jo, en tajunnut kun et laittanut viestiä. Aargh. 

Vierailija
13/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä onkin saatanan raskasta, ei ihme, että väsyttää.

Vierailija
14/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä raskaalta sinäkin aloittaja kuulostat. Milloin synttärit sitten pitäisi olla jos ei kello 14 ole hyvä? Jos ne olisi klo 11 sunnuntaina, sinä valittaisit miten kehtaavat pyhäaamuna pitää, samoin klo 18 ei kävisi kun kokonainen päivä menisi hukkaan kelloa kytätessä juhlia odotellessa ja seuraavana aamuna vielä työpäivä. Vai mitä? 

Ei. Sinä olet tuota mieltä. Minä en. T: Ap.

Vierailija
15/16 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on kuluttavaa ja matkoineen vie arkisin 7-18, usein myöhempääkin menee. Illat yritän räpeltää jotain perhe-elämää. 

Viikonloppuisin on pakko siivota, pyykätä, käydä kaupassa, hoitaa miljoona asiaa. Harvoin edes kävelylle ehtii. 

Sukulaisten kaoottiset synttärit ja juhlat, joihin kutsutaan rahankiilto silmissä ja joihin tuhrautuu koko sunnuntai - ei kiitos. 

Jos tapaamiset suunniteltaisiin ajatellen sitä, että päivän aikana ehtii muutakin niin voisin ehkä osallistua. 

Vierailija
16/16 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kauheinta on jos vapaapäivänä on kissanristiäisiä jotka alkaa vasta iltapäivällä, koska itse olen sitä tyyppiä joka ei voi rentoutua aamupäivää ja tehdä muita juttuja, käydä vaikka leffassa ennen juhlia tms, vaan tuhlaan sitten vain aikaa kotona kunnes on aika lähteä juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän