Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, koetko olevasi seksikkäämpi/kauniimpi posliinina vai häpykarvojen kanssa?

Vierailija
05.05.2024 |

Kumpi malli sinulle luo enemmän seksikkään naisellisen olon?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50. Häppärit posliinina ja siistitty karvakolmio. 

Vierailija
2/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevi taas temmi ojossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, mutta useimmiten annan vaan olla, mitä nyt reisistä hieman siistin. Minulla on varsin tuuhea karvoitus, jota joskus olen ujostellut, sitäkin, kun mieheni kutsuu sitä "Turreksi". Mutta olen oppinut sitä myös arvostamaan, pitämään kauniina, naiseuden kruununa siinä kuin hiuksiakin. Itse asiassa olen sen lopullisesti hyväksynyt mieheni ottamista aiheelle omistautuneista valokuvista, joita voi katsoa ikään kuin ulkopuolisen, esimerkiksi miehen silmin.

Vierailija
4/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, mutta useimmiten annan vaan olla, mitä nyt reisistä hieman siistin. Minulla on varsin tuuhea karvoitus, jota joskus olen ujostellut, sitäkin, kun mieheni kutsuu sitä "Turreksi". Mutta olen oppinut sitä myös arvostamaan, pitämään kauniina, naiseuden kruununa siinä kuin hiuksiakin. Itse asiassa olen sen lopullisesti hyväksynyt mieheni ottamista aiheelle omistautuneista valokuvista, joita voi katsoa ikään kuin ulkopuolisen, esimerkiksi miehen silmin.

Niin, se on outoa kun me naiset ikäänkuin koemme että luonnollisessa vartalossa olisi hävettävää sellaisenaan.

Vierailija
5/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on outoa kun me naiset ikäänkuin koemme että luonnollisessa vartalossa olisi hävettävää sellaisenaan.

On siinä hiukan hävettävää, jos naisen karvoitus on kuin miehellä.

Vierailija
6/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistityn ja ohennetun pienen karvakolmion kanssa tunnen itseni seksikkääksi.

Vierailija
7/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä riipu oma seksikkyydenkokemus häpykarvoituksesta tai karvattomuudesta :D

Vierailija
8/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä hiukan hävettävää, jos naisen karvoitus on kuin miehellä.

Kerrotko tarkemmin? Naisen pillukarvoitus on kuin miehellä?

Vierailija
9/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei kasva reisissä karvoja.

Vierailija
10/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki kanssa. Tykkään karvoituksestani.

Vierailija
11/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaahan.

T: nainen

Vierailija
12/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buahahah.

Nällä Lalevin ketjuihin vielä vastailevien av-karvamammojen ikäisillä karvapuska rehottaa jo navan korkeudella jenkkakahvasta toiseen ja haarojen välissä karvoitus leviää sisäreisissä kohti polvia.

Perskarvat pursuavat paksuna tukkona pakaroiden välistä mutta monilla on tuossa iässä jo selvää karvankasvua ihan pakaroissakin.

Kalevin verenpainemittari huutaa hoosiannaa ja sulotuoksut leviävät sieraimiin vastatuuleenkin.

Vierailija
13/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistityn ja ohennetun pienen karvakolmion kanssa tunnen itseni seksikkääksi.

Kaunista...ja pitsiä

Vierailija
14/48 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vahvasti, että kyseessä ei ole mikään muu kuin vuosikymmeniä sitten alkanut, 'bakteerifobia'!

Sama asia kuin, esim.on ollut elintarvikkeissa jo (ihan liian kauan.; kiitos teollusuusmafia) kun kaikki ne, ihmiselle hyvät bakteerit, on sen (teollisen ruoka mafiapoliitiikan) taholta tuhottu, poistettu siitä alkuperäisestä tuotteesta (maito tuotteet, esim).

Sama hypnoottinen 'bakteerifobia' on tapahtunut, tässä karvoitus-karkoitus asiassa.

Sen minkä ihmiset ovat tilalle saaneet "tilaamatta" edes mitään! On vain (esim.maito tuotteet) toimimattoman suoliston + mieletön valikoima  ns."tuotteita(=teollisia myrkkyjä!), joilla tätä alkuperäistä tuotetta 'kompensoidaan' niin, että jo pilatut ihmisvartalot voivat OSTAA näitä "tuotteita".

Kaiken ihmisen vuosituhantisista, oikeasta biologista tietävien, ei tarvitse kuin haukkoen henkeään ja ihmetellä sitä, mitä tämä karvattomuus asia, on 'tuonut tilalle'?

Absolut nothing.

Vierailija
15/48 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana  pidin karvoistani ja tunsin itseni seksikkääksi. Karvat olivat tummat kiharat, pehmeät ja tuuheat - kaunis pehko. Nyt viisikymppisenä kauniit karvat ovat muisto vaan, tilalla on harvempaa, tikkusuoraa ja haalean väristä karheaa karvaa. Häpyhuulet ja -kumpu ovat edelleen kauniit ja sileät joten posliinina tai lyhyellä kiitotiellä on nyktään seksikkäämpi olo.

Vierailija
16/48 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei vaikuta ihan terveeltä.

Vierailija
17/48 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä posliini pimpin eli vauvamaisen pimpin suosiota. Kyllä pimppiin kuuluu karvoitua, mutta mielellään trimmattuna kuitenkin. Sellaista on kiva nuolla kun on vähän karheutta mukana ja sitten voi kielellä tuntea liukkaan klitoriksen pehmeyden mukana.

Vierailija
18/48 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole sheivannut koskaan ja tunnen olevani sexikäs. Ei ne karvat määräänsä pidemmiksi kasva. Olen harkinnut rastoja.

Vierailija
19/48 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä posliini pimpin eli vauvamaisen pimpin suosiota. Kyllä pimppiin kuuluu karvoitua, mutta mielellään trimmattuna kuitenkin. Sellaista on kiva nuolla kun on vähän karheutta mukana ja sitten voi kielellä tuntea liukkaan klitoriksen pehmeyden mukana.

Oletkin tosimies etkä mikään tiktok-sukupolven Luca.

Vierailija
20/48 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinina paras. Karvoitukseni on ruma, joten ajelen pois ihan sinkkunakin