Jännä miten moni pitää hedelmiä jotenkin huonona ravintona
Vaikka ne on marjojen lisäksi niitä harvoja asioita, jotka todella on tarkoitettu syötäväksi.
Kommentit (10)
Koska mammat pelkää lihovansa. Kummasti kyllä sitten voivat juoda sidukkaa ja mässätä sipsiä. Ne ei lihota. Ja sitten vielä ihmetellään aviomiehen lähtemistä vieraisiin.
en tiiä mut tein just herkullisen hedelmä marja smmothien
Monet hedelmät on jalostettu ihan paskaksi. Kuten esimerkiksi melonit ja banaani. Sen sijaan happamat omenat ja vaikkapa avokado ovat erittäin hyvää ravintoa.
Tarkoitettu syötäväksi miten? Koska ovat "luonnollisia" samoin kuin kärpässienet?
Ne pelkää sitä hedelmäsokeria. Koska sokeri=lihominen. Mutta onko kukaan koskaan tavannut ketään, joka olisi lihava, koska syö paljon hedelmiä?? Aivan.
Syökää marjoja ja hedelmiä, ne on terveellisiä!
Itse söin juuri aamupalan ja leivän lisäksi söin banaanin, kourallisen mansikoita ja kourallisen mustikoita. Juomaksi puristin 2 appelsiinia ja 2 veriappelsiinia. Tämän tyyliseen aamupalaan olen täällä saanut kommentin, että "voi kamala mikä määrä sokeria!"
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitettu syötäväksi miten? Koska ovat "luonnollisia" samoin kuin kärpässienet?
Siten, että hedelmäpuu hyötyy siitä, että sen hedelmä syödään ja siemenet kakataan uuteen kasvupaikkaan.
Ap
Kohtuus kaikessa. Ne oikeasti on sokeripommeja. Ne samat "hyvät aineet" saa kyllä kasviksistakin.
Itse kun lopetin hedelnien syönnin, atooppinen iho rauhoittui, hammaskiveä ei muodostu ja pas ka ei lennä varpusparvena. Joskus syön banaanin kaliumin takia (ja koska se maistuu hyvältä), muuten en. Kotimaiset marjat on jees. Muutenkin on kyllä järjen köyhyyttä rahdata etelän hetelmiä tuhansien kilometrien päästä, kun ne samat ravinteet saa oikeasti lähempääkin.
Suomessa myydään raakoja ja mauttomia hedelmiä, eivät maistu.
Vierailija kirjoitti:
Ne pelkää sitä hedelmäsokeria. Koska sokeri=lihominen. Mutta onko kukaan koskaan tavannut ketään, joka olisi lihava, koska syö paljon hedelmiä?? Aivan.
Syökää marjoja ja hedelmiä, ne on terveellisiä!
Itse söin juuri aamupalan ja leivän lisäksi söin banaanin, kourallisen mansikoita ja kourallisen mustikoita. Juomaksi puristin 2 appelsiinia ja 2 veriappelsiinia. Tämän tyyliseen aamupalaan olen täällä saanut kommentin, että "voi kamala mikä määrä sokeria!"
Mä olisin sokerikoomassa tuon jäljiltä. Kyllä, aivan turha kokonaiskuorma sokeria ja vasta aamupalalla. Se, että sä syöt noin, ei tee siitä terveellistä.
Jotkut pelkää sitä sokeria, vaikka hedelmissä on paljon hyviä aineksia sen lisäksi.