Mitä olette antaneet kaasolle ja bestmanille kiitoslahjaksi? ev
Kommentit (8)
maksoimme kaason meikin+kampauksen sekä betsmanin ja seremoniamestarin vaatteet (vuokrat, kaasolla sattui olemaan sopiva puku omasta takaa).
Kaikki olivat järjestylyihin tyytyväisiä, kaason kanssa väkerrettiin askarteluja, bestman ja seremoniamestari keskittyivät ohjelmapuoleen. Seuraavana kesänä olin kaasoni häissä kaasona ja puolestaan näperreltiin sinne. Ja ihan " palkatta" useamman ystävän hääjuttuihin olen osallistunut. Meillä on muutenkin aikas talkoohenkistä kaveriporukkaa isompien juhlien suhteen, ihanaa itse kullekin ;)
eikä niiden tartte vaivautua jotka eivät ole antaneet mitään...kysymys kuuluu, että mitä olette antaneet!
kaasolle ja morsiusneidoille (bestman valitettavasti sairastui just hääpäivänä :( ) sellaset illanistujaiset jossa tarjottiin juomat ja syömät ja oli tosi tyytyväisiä kuulemma
Me järkättiin häät parin kk:n varoajalla mieheni kanssa kahden. Kaaso ja bestman olivat toiselta paikkakunnalta ja eivät siis osallistuneet järjestelyihin. Tai bestman kyl järkkäsi miehelleni polttarit.
Ja muutenkin olivat tehtävissään lähinnä näön vuoksi. Tosin en edes tiennyt että heille olisi " pitänyt" jotain ostaa...
Vierailija:
kaasolle ja morsiusneidoille (bestman valitettavasti sairastui just hääpäivänä :( ) sellaset illanistujaiset jossa tarjottiin juomat ja syömät ja oli tosi tyytyväisiä kuulemma
ei kutsuttu koska hänellä olleet hommat olisi kaikki ollut häissä, ei siis osallistunut mihinkään ohjelman suunnitteluun tms. hänen tahtävänään olisi ollut vain saapua paikalle, vastaan ottaa vieraita sisään ja juontaa yksi valmiiksi suunniteltu ohjelma. eli emme katsoneet aiheelliseksi kutsua häntä.
Kukaan ei joutunut tekemään etukäteen mitään, kunhan ilmestyivät paikalle.
Ei hänkään antanut minulle, kun olin hänen kaasonaan. Vastavuoroisuutta.