Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkökompleksit estää mua elämästä

Vierailija
05.05.2024 |

En voi tehdä monia asioita, koska oma ulkomuoto on niin vastenmielinen. Parisuhde on ihan mahdoton ajatus, samoin kuntosali ja uimarannat. Välillä jopa kotoa poistuminen tuntuu erittäin vaikealta.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät vain elämääsi. Ei minuakaan koskaan kehuta ja miksi niin joku tekisikään, kun en ole kaunis. 

Vierailija
22/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään selkään kiinnittää lopulta aika vähän huomiota. Se on myös tosi tavallinen. Persoonallisen näköisiä ihmisiä ja huonoja mittasuhteita on maailma täynnä. Tuon pituutesi voisit kääntää vahvuudeksi. Moni tykkää pitkistä naisista. Osa tykkää myös persoonallisista kasvoista, sellaisiahan on malleinakin. Ongelmasi ei pohjimmiltaan ole siinä, että olisit jotenkin poikkeavan näköinen, vaan itsetunnossa. Sinulla on jonkinlainen kehonkuvanhäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia vastenmielisyyksiä?

Vaikka kuinka paljon kaikkea, mutta suurin (kirjaimellisesti) ongelma on kehon mittasuhteet ja valtavan pitkä selkä, josta mulle on huomauteltu koko elämäni ajan. Mutta muutenkin olen todella oudosti rakennettu ja kasvotkin kummalliset. En halua lähteä listaamaan kaikkea, kun se vahvistaa vaan kehovihaani.

Ap

Oikeanlaisella pukeutumisella voi tehdä ihmeitä. Ihan oikeasti, etsi netistä pukeutumisohjeita pitkäselkäiselle ja hämmästy.

Voi tehdä. Mutta se pitkä selkä paljastuu siinä vaiheessa, kun istuu esim. Pyörän satulaan tai tekee kuntosalilla tiettyjä liikkeitä. Ja viimeistään siinä vaiheessa kun vaatteet riisutaan, niin koko kauheus paljastuu. Ja tuo ei ole valitettavasti ainoa ongelmani.&n

Olet sairas, ei pahalla, hae terapiaa itsellesi. Mahtaa olla elämä vaikeaa. :(

Vierailija
24/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siellä "ulkona" olis pahinta mitä vois sattua?

Se, että joudun jonkun pilkan, naureskelun tai jopa kuvaamisen uhriksi.

Ap

Kuvaamisen? Oletko vainoharhainen? 

mitä sitten vaikka joku pilkkaisi tai naureskelisi? Saatko paniikkikohtauksen? 

Tuollahan on porukka jatkuvasti puhelimet kourassa ja kuvaavat vaikka mitä instalivejä ja viattomia sivullisiakin ihan vaan pilkkaamismielessä. Realismia tuo on eikä mitään vainoharhaa..

Vierailija
25/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin ongelmasi on oman navan tuijottaminen. Maailmassa on muutakin.

Vierailija
26/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään selkään kiinnittää lopulta aika vähän huomiota. Se on myös tosi tavallinen. Persoonallisen näköisiä ihmisiä ja huonoja mittasuhteita on maailma täynnä. Tuon pituutesi voisit kääntää vahvuudeksi. Moni tykkää pitkistä naisista. Osa tykkää myös persoonallisista kasvoista, sellaisiahan on malleinakin. Ongelmasi ei pohjimmiltaan ole siinä, että olisit jotenkin poikkeavan näköinen, vaan itsetunnossa. Sinulla on jonkinlainen kehonkuvanhäiriö.

Mun selkään on kiinnitetty useastikin huomiota. On jopa kysytty, että "onko sulle kukaan sanonut, että sulla on tosi pitkä selkä??" Hän vielä toisti kysymyksen kuuluvammalla äänellä, kun en vastannut. Lopulta mutisin vaan häpeissäni, että oon varmaan sen itsekin huomannut.

Ap

Vierailija
27/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuollahan on porukka jatkuvasti puhelimet kourassa ja kuvaavat vaikka mitä instalivejä ja viattomia sivullisiakin ihan vaan pilkkaamismielessä. Realismia tuo on eikä mitään vainoharhaa..

No entä sitten? Mitä se haittaa, vaikka joutuisi kadulla jonkun videon taustalle? Miksi välittää jonkun nobodyn pilkanteosta?

Vierailija
28/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun selkään on kiinnitetty useastikin huomiota. On jopa kysytty, että "onko sulle kukaan sanonut, että sulla on tosi pitkä selkä??" Hän vielä toisti kysymyksen kuuluvammalla äänellä, kun en vastannut. Lopulta mutisin vaan häpeissäni, että oon varmaan sen itsekin huomannut.

Ap

Englannin prinsessa Catherinellakin on, ja esillä on paljon silti ollut. Älä mieti selkääsi vaan elä elämääsi. 

Vierailija
29/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyjä siis oletti, että ei välttämättä ole kukaan sanonut. Ei tuollaista miltään sirkuksen kummajaiselta kysytä. Tuollaiset kommentit satuttavat todella paljon, mutta yllättävän iso osa meistä on joskus ollut sellaisten kohteena. Mullekin joku sanoi joskus, että mulla on omituinen ääni, ja se rajoitti mun elämää vuosi.

Vierailija
30/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät vain elämääsi. Ei minuakaan koskaan kehuta ja miksi niin joku tekisikään, kun en ole kaunis. 

Kehut kaunistaisivat ketä tahansa. Juuri sen takia suomalainen ei kehu.

Vierailija
31/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Monia se ei kuitenkaan haittaa. Se on aivan sama miltä näyttäisit, niin voisit saada negatiivisia kommentteja ulkonäöstäsi. Jokainen on jonkun mielestä epäviehättävän näköinen. Lue vaikka keskustelupalstoilta miten kauniista julkkisnaisista kirjoitetaan. 

Vierailija
32/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoin ongelmasi on oman navan tuijottaminen. Maailmassa on muutakin.

Kuten sinä ja sinun analyysisi

Vierailija
33/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lue tarkkaan mitä sulle sanon. Maailmassa on paljon sairaita kusipäitä joilla on jopa pakkomielle talloa muita. Suurin osa joutuu kohtaamaan näitä elämässään. Sinun on opittava puolustautumaan ja ymmärrettävä että vain hyvin ongelmainen ihminen yrittää häpäistä muita esim. joidenkin ulkoisten ominaisuuksien takia. Älä ikinä ota sitä häpeää omaksesi koska se ei kuulu sinulle. Älä alistu kyhjöttämään kotona, sinähän annat nyt joidenkin häiriintyneiden päättää mitä voit elämässä tehdä ja mitä et. Nyt pienin askelin harjoittelemaan ihan erilaista suhtautumistapaa ja ELÄMÄÄ. Tsemppiä

Vierailija
34/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyjä siis oletti, että ei välttämättä ole kukaan sanonut. Ei tuollaista miltään sirkuksen kummajaiselta kysytä. Tuollaiset kommentit satuttavat todella paljon, mutta yllättävän iso osa meistä on joskus ollut sellaisten kohteena. Mullekin joku sanoi joskus, että mulla on omituinen ääni, ja se rajoitti mun elämää vuosi.

Miksi kenenkään pitäisi tuollaista edes sanoa? Myös mun ääntä on pilkattu ja matkittu, sekään ei tunnu kivalta.

Ap

Vierailija
35/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla kehodysforia?

Vierailija
36/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinulla kehodysforia?

Kyllä, ja helvetin huono itsetunto

Vierailija
37/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkuvan häiriö on ihan oikea sairaus. Siihen auttaa terapia.

T: toinen kehonkuvan häiriöstä kärsivä keski-ikäinen täti. Ikä ei ole helpottanut asiaa.

Vierailija
38/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä erotu joukosta mitenkään. Tuolla tallaa mitä ihmeellisempiä hahmoja, minä mukaan lukien.

Erotun mä ja mua katsotaan eikä tämä ole omaa kuvitelmaani. Pitkänä ihmisenä olen todella näkyvä ja moni varmaan katsoo juuri sillä ajatuksella, että tavallaan on ihan kivan näkönen, mutta jotenkin tosi kummallinen.

Ap

Hakeudu sitten jonnekin, missä on paljon pitkiä ihmisiä, sulaudut joukkoon. Kokeile vaikka korista.

Tai toinen näkökulma. Ala lastenhoitajaksi. Heidän näkökulmastaan kaikki on pitkiä.

Vierailija
39/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onhan uutisissakin ollut, miten joku on kuvannut vierasta jopa kuntosalilla.

- eri

Vierailija
40/73 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi myös kokeilla pukeutuvansa mekkoihin, niistä ei välttämättä näe mihin selkä loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi