Vaimolla irakilainen mies facekverina
Kommentit (20)
Keskity nyt vain omiin asioihisi, äläkä häiritse vaimoa ja hänen kavereitaan.
Mun miehenkin vaimolla on, ja vieläpä monta.
Mulla on intialainen mies kaverina facessa.
Viimeksi oli afrikkalainen. Onpa vaimosi kansainvälinen, Toki mielikuvitusvaimon on helppo olla minkälainen vaan.
Sano että poistaa älä ole mikkihiiri
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Saa olla mies melko lapanen jos ei saa käskettyä mielikuvitusvaimoa poistamaan facestaan mielikuvituskaveriaan.
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten muslimit ja PIEKSE vaimosi.
Älä yleistä!
Vaimosi on melkoinen jakorasia.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5569622/vaimolla-afrikkalainen-mies-fac…
Vierailija kirjoitti:
Itse käsken miestä poistamaan kaikenmaailman naiskaverit facesta. Mies lentää niskaperseotteella ulos, jos yhtään on minkäänlaista ns mikropettämistä.
Jotenkin aika säälittävää, että incelin mielikuvitusvaimokaan ei halua imceliä, vaan sekin on kiinnostunut muista miehistä 😭 Onko tällaisen miehen henkinen tila niin masokistinen, että nauttii siitä ajatuksedta, että jos olisi vaimo, niin se nussisi isomunaisia ulkkareita?
Vierailija kirjoitti:
Uuh! Ne on söpöjä 💋
Mun miehellä on kiinalainen nainen, ja fanittaa joka ikistä sen julkaisua/kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käsken miestä poistamaan kaikenmaailman naiskaverit facesta. Mies lentää niskaperseotteella ulos, jos yhtään on minkäänlaista ns mikropettämistä.
Face, ei h e l v e t t i
Mul oli joskus ja oli tosi tosi tosi vaikee päästä eroon... haluu ommaa ja mun sana ei auta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh! Ne on söpöjä 💋
Taitavat olla kaikki varattuja 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Face, ei h e l v e t t i
?????
Onko muitakin miehiä kuin vain tämä yksi?