Sinkku joka ei saa puolisoa.
Kerrotko syitä siihen miksi kukaan ei kiinnostu susta?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ruma, joten kukaan ei lähestynyt, ja ujo, joten en itse uskaltanut tehdä mitään aloitetta mihinkään. Olin sellainen, joka päätyy vain miesten kavereiksi. Tutustuin sitten erääseen mieheen, jonka kanssa juttu syveni seurusteluksi. Siinä vaiheessa olisi useampikin kaveri ollutkin kiinnostunut. Olin kiinnostava siis vasta siinä vaiheessa, kun en ollut enää saatavilla. Kannattaa siis esittää että vientiä on, niin alkaa muitakin kiinnostaa :D
Ei kannata esittää mitään.
Jos en omana itsenäni riitä, niin sitten en halua riittääkään.
M44
Koska se tutustumisvaihe on niin raskas. Alkuhuuman jälkeen sitten aina jätetään. Ei vaan jaksa enää. Kun vaan voisi heti hypätä siihen risainen t-paita, collegehousut vaiheeseen... Siis nainenhan on kuumimmillaan siten.
M44
Vierailija kirjoitti:
Koska se tutustumisvaihe on niin raskas. Alkuhuuman jälkeen sitten aina jätetään. Ei vaan jaksa enää. Kun vaan voisi heti hypätä siihen risainen t-paita, collegehousut vaiheeseen... Siis nainenhan on kuumimmillaan siten.
M44
Juksutatko nyt? Siis että se luonnollinen, meikkaamaton naama olis kuuminta hottia?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ehdi eikä halua treffailla.
Saan vähän väliä ehdotuksia kyllä, mutta kun ei ehdi. Eikä kiinnosta. Elämä itsekseen on vaan liian mielenkiintoista.
-N 45
Niin, tämä kysely taisi olla sellaisille, jotka haluavat puolison...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Juksutatko nyt? Siis että se luonnollinen, meikkaamaton naama olis kuuminta hottia?
En juksuta. Tietenkin puhun nyt naisesta jonka tunnen omakseni. En kaikista meikkaamattomista naamoista innostu.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot ei ole komeat, pituutta on vain keskiarvon verran, ammattini on yksi halveksituimmista.
En ole hauska enkä flirtti vaan asiallinen ja ehkä vähän ujon vakava ainakin alussa.
Kavereita ei ole eli en pysty pariutumaan kavereiden kautta.
Mikä on halveksittu ammatti? Mä en keksi muuta kuin joku somevaikuttaja tai teurastaja.
gigantin myyjä, poliitikko, feissari
Voiskio syynä olla vain se, että minä noin 40 vuotias mies en käytä juurikaan aikaani kumppanin löytämiseen ja etsimiseen, En juurikaan käy baareissa tai yökerhoissa tms., joissa iskeminen / kumppanin haku lienee moraalisesti hyväksyttävintä. En ole eläessäni ollut tinderissä tai netin treffipalvelimista yhdellekään kirjautuneena.... Työssäni toki kohtaan naisia mutta heistä suurin osa on "jo" varattuja ja he, jotka eivät ole, niin en osaa ajatella kumppanikseni. - Päivät menevät töissä. Vapaa aika lenkkeillen lukien jatko-opiskellen reissaten milloin koti,aassa välillä ulkomailla. Yritän vaalia niitä ihmissuhteita joita minulla on. Ehkä olen vain paitsi sinkku niin myös naivi ja tyhmä kun uskon ja luotan että kyllä miä vielä joskus saatan kumppanini löytää ja kohdata ellen niin jatkan sinkkumahdollisesti samantapaisesti kuin tähänkin asti. Vai pitäsikö nyt kesäkynnyksellä uskaltautua kokeilemaan, vaikka sitten Tinderiä?
Vierailija kirjoitti:
Voiskio syynä olla vain se, että minä noin 40 vuotias mies en käytä juurikaan aikaani kumppanin löytämiseen ja etsimiseen, En juurikaan käy baareissa tai yökerhoissa tms., joissa iskeminen / kumppanin haku lienee moraalisesti hyväksyttävintä. En ole eläessäni ollut tinderissä tai netin treffipalvelimista yhdellekään kirjautuneena.... Työssäni toki kohtaan naisia mutta heistä suurin osa on "jo" varattuja ja he, jotka eivät ole, niin en osaa ajatella kumppanikseni. - Päivät menevät töissä. Vapaa aika lenkkeillen lukien jatko-opiskellen reissaten milloin koti,aassa välillä ulkomailla. Yritän vaalia niitä ihmissuhteita joita minulla on. Ehkä olen vain paitsi sinkku niin myös naivi ja tyhmä kun uskon ja luotan että kyllä miä vielä joskus saatan kumppanini löytää ja kohdata ellen niin jatkan sinkkumahdollisesti samantapaisesti kuin tähänkin asti. Vai pitäsikö nyt kesäkynnyksellä uskaltautua kokeilemaan, vaikka sitten Tinderiä?
Tinder tappaa itsetunnon. Ennen kelpasin sentään livenä, mutta Tinderin tappaman itsetunnon myötä en enää sitenkään.
m
Mihi Ap perustuu väitteesi, että kukaan ei olisi kiinnostunut minusta? - Miksi pääsen tai olen päässyt niin kaveriski kuin ystäväksi. Työssänkin koen, että kolleegat arvotaa. Mutta tulevaa ja tai mahdollista kumppaniania en ole löytänyt tai kohdannut. Tai jos olenkin niin hän on mennyt jotenkin ohi, enkä ole tajunnut, että tuossa juuri tuossa on hän joka haluaa kanssani parisuhteeseen ja minun olisi tullut osoittaa hänelle vastakaikua ja haluta samaa hänen kanssan,
Mielestäni sii valehtelisin. jos väittäisin, ettei kukaan olisi kiinnostunut minusta,
Vierailija kirjoitti:
Olen raitis.
Mies vai nainen? Ainakin naisena toivomus miehen raittiudesta on liian kova ei niitä suomesta löydy. Lisäksi jos elämänarvot muutenkin ns. vanhanaikaiset tämän päivän menoon niin se on voi voi. Ehkä pitää alkaa etsimään suomen rajojen ulkopuolelta 🤨
Ujo, huono tausta, harmaa hiirulainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot ei ole komeat, pituutta on vain keskiarvon verran, ammattini on yksi halveksituimmista.
En ole hauska enkä flirtti vaan asiallinen ja ehkä vähän ujon vakava ainakin alussa.
Kavereita ei ole eli en pysty pariutumaan kavereiden kautta.
Mikä on halveksittu ammatti? Mä en keksi muuta kuin joku somevaikuttaja tai teurastaja.
Puhelinmyyjä?
Henkilökohtaisesti halveksin pikemminkin perintätoimistojen omistajia. Tehdään bisnestä toisten hädästä.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene tinderiin. Naiset odottaa sua baarissa.
"Tinder tappaa itsetunnon. Ennen kelpasin sentään livenä, mutta Tinderin tappaman itsetunnon myötä en enää sitenkään.
m"
Tjaa. No ehkä itse tarvitsisin vähän jotain joka kolahduttaisi itsetuntoani ja herättelisi ja jotenkin vauhdittaisi kohtaloani löytämään ja kohtaamaan sen mahd. tulevam kumppanini vaan missäpä se sitten parhaiten kävisi. kun en noista baareista tai yökerhositakaan niin kovin perusta, - En siksi, että ettenkö niistä olisi halutessani seuraa saanut ja löytänyt vaan jotenkin vain muutoin; onko se "vain" sitä, että huomaamatta on tullu keski-ikäseksi tai ainakin lähelle keski-ikää nyt noin 40 vuotiaana.
"Älä mene tinderiin. Naiset odottaa sua baarissa."
En ole vakuuttunut, että optimaalisin parisuhdekumppani löytyy minulle naisesta, joka uskoo vahvasti siihen, että baari olisi se paras paikka kohdata ja löytää minun kaltaiseni noin 40 vuotias eli varhaiskeksi-ikäinen mies. - Mutta varmaan jos nainen viihtyy ja nauttii itse erityisen paljon baarissa olemisesta, niin hän löytää haluamansa ja kaltaisensa sieltä baarissa useammin viihtyvisät miehistä. Tai sitten vaatiii kärsivällisyyttä odottaa, että minä tulen taas joskus lhteneeksi baariin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
En juksuta. Tietenkin puhun nyt naisesta jonka tunnen omakseni. En kaikista meikkaamattomista naamoista innostu.
M44
Joo, tuo on hyvä pointti. Jos tuntee omakseen, niin silloin luonnollisuus on kuuminta.
En tiedä mutta ärsyttää aika lailla kun yksi ikisinkku-kaveri löysi miehen.
Jaa-a, kukaan tuskin tykkää minunlaisestani pullukasta introvertistä.
Miesvaltainen työ,yksinäiset harrastukset eli vaeltaminen ja kalastus,luonto yleensäkin.
Baareissa en ole ikinä viihtynyt. Eipä vapaita naisia paljon tapaa
Tuohan on toiselle raittiille vain todella iso plussa.