Leffa tänään pako Alcatrazista tulee subilta, aiotko katsoa?
Minä aion en olekkaan ainakaan 100 vuoteen nähnyt. Hyvä leffa on kuitenkin joten pakko katsoa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olin about 15 vuotta sitten Frank Morrisin kanssa samassa baarissa ja juteltiin. Kertoi miten pako oikeasti tapahtui että elokuva ei vastaa yhtään totuutta. Kova tyyppi.
Kerro lisää.
En muista milloin olen viimeksi nähnyt mutta on siitä yli 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin about 15 vuotta sitten Frank Morrisin kanssa samassa baarissa ja juteltiin. Kertoi miten pako oikeasti tapahtui että elokuva ei vastaa yhtään totuutta. Kova tyyppi.
Kerro lisää.
Rodoksella 2009.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää.
Rodoksella 2009.
Mistä tunnistit hänet?
Elviskin on nähty Rodoksella monet kerrat "kuolemansa" jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää.
Rodoksella 2009.
Mistä tunnistit hänet?
Aavistin heti että tossa tyypissä on jotain tuttua. Menin juttelemaan niitä näitä kunnes tuli puheeksi Alcatrazin pako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää.
Rodoksella 2009.
Mistä tunnistit hänet?
Aavistin heti että tossa tyypissä on jotain tuttua. Menin juttelemaan niitä näitä kunnes tuli puheeksi Alcatrazin pako.
Mitä hän siitä sulle kertoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää.
Rodoksella 2009.
Mistä tunnistit hänet?
Olen vaitiolovelvollinen kaikesta. Teimme kirjallisen sopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää.
Rodoksella 2009.
Mistä tunnistit hänet?
Olen vaitiolovelvollinen kaikesta. Teimme kirjallisen sopimuksen.
Et vaan taida muistaa koko illasta mitään, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Jos noi ois selvinny tai edes joku noista, niin kai ne ois jo jossain vaiheessa ilmottanu medialle olevansa elossa? Jotenki sitä kuvittelis että oisivat sen verran ylpeitä selviytymisestään että eivät vois kuolemaan asti pitää sitä asiaa pimennossa?
Toisaalta, minkälainen laki tuolla on eli että voidaanko tuomittu tuomita edelleen takas vankeuteen vaikka karkaamisesta ois 50v aikaa vai tavallaan vanheneeko se rikos jossain vaiheessa kun aikaa on kulunu tietyn verran ja sitte vapautuu eikä tartte enää mennä lusimaan? Sillonhan se ois helppo ilmaantua median eteen jos tietää että tuomio on ns vanhentunu.
Mutta jos se ei ikinä vanhene niin parempi toki pysyä loppu elämä piilossa ettei joudu takas..
Rikos ei vanhene tuolla. Eli jos löytyisi nyt, niin lusimaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun tulee vuoden -24 menestys elokuva "Pako demareista", niin se on pakko katsoa kun siinä näytetään kuinka siitä sakista päästään eroon.
Tai ehkäpä vuonna 2028 julkaistaan "Vornaskan laukaukset" by Kurapersutuotanto productions
?