Kuinka usein syöt kunnon pihvin?
Kommentit (39)
Ehkä kerran kahdessa vuodessa.Olen enemmän kasvisten ja kanaruokien ystävä.
Tänä vuonna syönyt kerran. Jos possu lasketaan?
Jos Kunto tarjoaa, niin mikä ettei.
Ehkä kerran vuodessa. Kasvanut ulos pihviannoksista.
Jokapäivä.
Ostan joka viikko noin 2,5 kg kassleria niin tulee siitä paisteltua pihvejäkin. Noin puolisen kiloa lihaa päivässä on yhdelle miehelle hyvä määrä. Viikonloppuisin syön ulkona kun ei jokapäivä viitsi kokkailla.
En ole koskaan edes maistanut. Pääasiassa kasvisruokaa syönyt koko ikäni.
en koskaan, meillä oli kun olin lapsi aina vaan jauhelihapihvejä. mulla on vauvasuu aikuisena, en tykkää kunnon pihveistä.
Syön vaan sen rasvaosan lihasta. Olen greatistisella ruokavaliolla.
Se on nyt kovin hitti maailmalla. Ennen olin Keto.
Harvemmin kuin kerran vuodessa. En edes muista koska olen viimeksi syönyt pihvin, ehkä kolme? vuotta sitten.
Etpä sinä sillä tiedolla oikeasti mitään tee, kunhan huviksesi taas kyselet tyhmiä.
Naudan sisäfilepihvin syön noin kerran vuodessa. Muuta lihaa (kanaa) parikolme kertaa kuussa.
En tiedä, en tilastoi syömisiäni.
Mielellään söisin joka päivä mutta kun tämä on maailman kallein maa suhteessa tulotasoon niin täytyy syödä kaikkea halpaa kaupasta... pihvit ovat kyllä parasta ruokaa...
Liharuokaa joka päivä. Pihvi itsetehtynä n. 2-3 kertaa kuussa, + ravintoloiden pippuripihvit päälle.
Nam.
Käyn joka päivä salilla ja sitten syön pihvini. Olen 68 kiloinen nainen ja pidän itseäni "kauniina" vaikka annan rasvaisen pihvini pilata treenikirjan. Nauttikaa pihveistänne ja sillä sipulipihvi ;)
Tänä vuonna en vielä kertaakaan. Kyllä mulla varaa olisi, mutta ei ole tapana. Syön kalaa ja kanaa aika paljon.
Näin kesällä tulee grillattua pari kertaa viikossa.