Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muille ikisinkuille käynyt niin, että ette vaan enää kiinnostu kenestäkään?

Vierailija
04.05.2024 |

Tämä on vähän tylsää, kun aina ennen on sentään vähän ollut johonkin aina ihastunut, mutta nykyään ei kukaan tunnu yhtään kiinnostavalta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. M

Vierailija
2/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu on täysin vapaaehtoista toimintaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui kaikki kiinostus kaikkeen, kun naapuriin muutti lapsiperhe, joiden kersojen mekastusta, rääkymistä, kirkumista jne. olen joutunut kuuntelemaan. Kiitos ei tuollaista minulle.

Vierailija
4/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan, kiinnostusta kyllä löytyy, mutta motivaatio ei riitä tulla jälleen kerran torjutuksi.

Vierailija
5/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on. Ei vaan tule sellaista kiinnostuksen häivähdystäkään, vaikka olisi joku sinänsä mukava ihminen. Oon vaan mielissäni, kun on ollut kivaa juttuseuraa vaikka jossain juhlissa.

Vierailija
6/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Todella harvinaista tavata oikeasti kiinnostava ihminen.

Vierailija
7/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut vaikeasti kiinnostuvaa tyyppiä, ja se on suurin syy ikisinkkuuteeni. Yllättäin tänä vuonna olen kohdannut useammankin kiinnostavan miehen. 

Vierailija
8/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vuosi sitten, en enää edes halua pariutua. Sinkkuna on mukavampaa. 

Vierailija
9/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En tiedä olenko "ikisinkku", mutta pitkään ollut ilman parisuhdetta ja enää ei edes kiinnosta koko ajatus suhteen aloituksesta, tai edes tutustua uusiin ihmisiin. Lapset on täysi-ikäisiä. Saan heistä, muista sukulaisista, ystävistä ja työstä ja harrastuksista ihan tarpeeksi sisältöä elämään. Parisuhde sinäänsä varsinkaan myöhempää ikää ajatellen olisi kiva, mutta kun ei vaan kiinnosta tehdä mitään sen eteen.

Vierailija
10/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on jos on sinut itsensä ja elämänsä kanssa eikä tarvitse tyhjyyteen paikkausta kenestäkään. Pitää todella kolahtaa kovaa silloin, ja eipä niitä sielunkumppaneita usein tapaa.

Vierailija
11/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
12/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kierrosta pitäs jaksaa? Nimim. Aikuiset lapset vaan eipä moni usko päälle päin

Vierailija
13/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kunnolla kiinnostunut kenestäkään. Ensimmäisen kerran tunsin ihastumisen tunteitä keski-ikäisenä - aivan väärään ihmiseen. Olen seurustellut muutaman vuoden nuorempana, mutta se ihminen oli lopulta minusta "vain kiva" - ja hän olisi halunnut olla enemmän. Minä olin hänelle ilmeisesti paljon isompi juttu.

Minulla kyllä on tutka, joka tunnistaa kauniit ihmiset, mutta se ei minua vielä saa kiinnostumaan kenestäkään.

En halua valehdella kenellekään olevani kiinnostunut hänestä vain saadakseni jotain, mitä en aidosti halua.

Vierailija
14/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kiusata itseään ja etsiä kumppania jota ei suurella todennäköisyydellä löydy. 

Viihdyn itsekseni eikä tarvitse pelätä ettei kelpaa toiselle. 

Vierailija
15/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostun, mutta olen oppinut pitämään sen täysin pimennossa. En jaksa enää pettymyksiä, jotenkin ihanampaa jättää se pelkästään haaveiluasteelle.  Silloin ei voi mikään mennä pieleen. 

N46

Vierailija
16/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ikisinkkuna ihastunut koko ajan johonkin. :D Onnekkaita te jotka ette ihastu. 

Vierailija
17/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. En tiedä olenko "ikisinkku", mutta pitkään ollut ilman parisuhdetta ja enää ei edes kiinnosta koko ajatus suhteen aloituksesta, tai edes tutustua uusiin ihmisiin. Lapset on täysi-ikäisiä. Saan heistä, muista sukulaisista, ystävistä ja työstä ja harrastuksista ihan tarpeeksi sisältöä elämään. Parisuhde sinäänsä varsinkaan myöhempää ikää ajatellen olisi kiva, mutta kun ei vaan kiinnosta tehdä mitään sen eteen.

Samoja ajatuksia paitsi ettei minulla ole lapsia. Joskus käy mielessä, että parisuhde voisi olla kiva, mutta ihmisiin tutustuminen ei kiinnosta tällä hetkellä ja elämä tuntuu täydeltä ja onnelliselta tällaisena. Lisäksi tuntuu, että monet miehet haluavat tiiviimpää yhdessäoloa kuin mitä minä haluan. En tiedä, onko haluamalleni suhdemuodolle omaa sanaa. Erillissuhde kenties? Haluan, että kummallakin on oma koti, omia harrastuksia, omia sosiaalisia suhteita ja niin edelleen. Sellaista aikuisten seurustelua, jonka ei oleteta etenevän tai ns. vakavoituvan niin kuin yleisesti mielletään.

Vierailija
18/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun, mutta harvoin. Valitettavasti tunne ei ole ollut molemminpuolinen. 

Vierailija
19/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei jaksa enää minkäänlaista sähläystä ja tuntemattomiin tutustumista.

Vierailija
20/33 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun mieheen ehkä noin kerran viidessä vuodessa. En haluaisi seurustella vain sen takia että on joku vaan kokea aidon rakkauden. Toisaalta olen miettinyt ettei sellaista välttämättä tule vastaan ja olisin ehkä tulevina vuosina valmis menemään yhteen jonkun ihan ok tyypin kanssa. Hyvin harvoin tosiaan kiinnostun kenestäkään. Ulkonäkö kieltämättä on se mikä herättää kiinnostuksen mutta myös käytöstapojen pitää olla hyvät ja pitäisi olla edes jotain yhteistä.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi